Kolmiodraama Maikkarilla official
Kiinnostava konsepti. Hermo vain menee tohon Mirellan jatkuvaan kiherrykseen.
Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4992)
Sami on päättänyt alusta asti, ettei Terhi viehätä. Sami osoittaa mieltään erittäin lapsellisesti ja suorastaan haluaa olla hankala. Ei sillä, etteikö vikaa olisi Terhissäkin.
Taitaapi muuten seuraavassa jaksossa (6.) mennä koko asetelma uusiksi, näin vihjattiin jakson 5 lopussa... Tästä tulevasta käänteestä kertoo varmaan ohjelman nimikin.
Miten Mirella on saanut noin paljon vihaa päälleen? Vaikuttaa tosi mukavalta ainakin tässä viimeisimmässä jaksossa! Olisivat tosi söpöjä Joonatanin kanssa.
Jäin miettimään Sannan kohdalla mitä hän mahtoi tarkoittaa sanomalla, että Petri on intensiivisempi kuin hän, ja että intensiteettitason eroavaisuus häiritsee häntä ja myös Petrin puheliaisuus. Minä ainakin sain sellaisen käsityksen, että Sanna nimenomaan on hyvin puhelias, energinen ja intensiivinen ihminen. Vai tarkoittiko hän, että Petri on liian analyyttinen perustellessaan asioita ja huomatessaan yksityiskohtia?
Miksi Samia "tylytetään" täällä? Eihän tunteitaan voi pakottaa. Pitäisikö Samin teeskennellä olevansa Terhistä kiinnostunut, vaikka ei ole. Minun mielestäni on hyvä, että ei luo toiselle osapuolelle vääriä odotuksia, kun nyt kuitenkin näyttää selvästi siltä, että Samia ei Terhi romanttisessa mielessä kiinnosta. Vai kuvitteletteko te, että jos kaksi ihmistä tapaa lyhyen viestittelyjakson jälkeen, niin he ovat valmiita jo seurustelusuhteeseen? Ei se yleensä mene niin (toki on, ja tiedänkin poikkeuksia).
Huh! On tuo Pinja kyllä todella taitava ja notkea! Katsoin netistä hänen esityksiään!
Mitäköhän nuo tekee , kun kamerat ei kuvaa ? Terhi varmaan kävelee niitä kilometrejä mistä mainitsi. Jollain tavalla varmaan käsikirjoitettua , sillä ei prkl nainen voi koko jauhaa samoista asioista päivästä toiseen vai voiko ? Sama Samin kohdalla. Jossain vaiheessa se Sami taisi sanoa jotain , että häntä ahdistaa tai jotain. Ovat kuin oikea aviopari missä liitto päättymässä. Akka valittaa ja valittaa ja ukko on hiljaa.
Minä kyllä tykkään Terhistä. Ja uskon, että lähihoitajana vanhusten parissa työskentelevänä hän on varmasti pidetty henkilö. Siellä puheliaisuus ja läsnäolo on valttia. Esittelyssä Sami kertoi pitävänsä puheliaista naisista. Ihmettelen vaan, miksi hän välttää keskustelua Terhin kanssa. Voisihan silti jutella kaikella ystävyydellä, vaikkei romanssia syntyisikään. Tulee vähän paha mieli Terhin puolesta, koska kaikkensa hän on yrittänyt, mitä tuossa tilanteessa on mahdollista.
Mun silmään Sami ja Terhi ovat ulkoisesti täysin match. Sami on olemukseltaan keski-ikäinen ja Terhi on jumahtanut 2000-alun tyyliin, joka vanhentaa häntä. Hassua, että Sami itse puhui parisuhteessa joustamisesta ja toivoi iloista&puheliasta naista. Ymmärrän, että Terhi ei häntä viehätä, mutta ei kai sitä tässä tilanteessa käytöstapoja unohdeta. Hän on varmaan näitä "mukavia miehiä", jotka ihmettelee miksi hän ei kelpaa naisille. Luulen et Terhi on vaan niin yllättynyt tuosta Samin käytöksestä, että vastareaktiona yrittää puheliripulilla ja tenttauksella selvittää et mikä ihme tämä tyyppi on miehiään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Samia "tylytetään" täällä? Eihän tunteitaan voi pakottaa. Pitäisikö Samin teeskennellä olevansa Terhistä kiinnostunut, vaikka ei ole. Minun mielestäni on hyvä, että ei luo toiselle osapuolelle vääriä odotuksia, kun nyt kuitenkin näyttää selvästi siltä, että Samia ei Terhi romanttisessa mielessä kiinnosta. Vai kuvitteletteko te, että jos kaksi ihmistä tapaa lyhyen viestittelyjakson jälkeen, niin he ovat valmiita jo seurustelusuhteeseen? Ei se yleensä mene niin (toki on, ja tiedänkin poikkeuksia).
Ei mutta aikuiselta ihmiseltä voisi odottaa edes jonkinlaisia käytöstapoja.
Yök mikä mies. Olisin jo Terhinä lähtenyt kävelemään.
Varmasti Terhi on hyvä töissään. Siitähän tässä ohjelmassa ei ole kysymys. Nyt on kuvattu Samin hiljaisuutta. Terhin keskustelua ja aiheet ollut koko ajan samat tähän mennessä. Ensi jaksossa jotain yllättävää ? Tuleeko se kolmas ihminen sinne.
Outo mies kuka ei katso silmiin, välttelee koko ajan. Katsoin kun joi kahvia, ensin silmät laski alas kun hörppäsi kahvia sulki silmät ja kun nielaisi katsoi kattoon. Mikähän tommoinen ongelma on. Muutenkin todella outo käytös hänellä.
Vaikka Sami ei olisikaan kiinnostunut Terhistä niin käytöstavat pitää silti olla. Ei tarvita mitään liehittelyä tai imartelua, ei edes fyysistä kontaktia. Ei tarvitse teeskennellä ihastusta. Mutta joku kohtelias käytös ja puhetapa silti.
Toisaalta tiedän sellaisia henkilöitä, jotka kokevat jo ns. perusystävällisyyden jonkinlaisena "romanttisen" kiinnostuksen eleenä. Tai jopa pelkän KATSEEN! Ehkä Samilla on ollut sellainen kokemus, joka sitten seuraa häntä. Emmehän me tiedä kun emme tunne. Mutta sellaisiakin tyyppejä on. Eräs "vanhapoika" minun tuttavapiirissäni on sellainen. Oli ollut jossain baarissa ja nähnyt siellä mielenkiintoisen, kauniin naisen. Ei sitten ujona miehenä uskaltanut mennä juttelemaan, mutta oli yrittänyt silmäpelillä kertoa naiselle kiinnostuksestaan. Nainenkin oli välillä häntä silmäillyt useampaan otteeseen ja lopulta tullut miehen pöytään ja kysynyt ensin "paljonko kello on?". Ja kun mies oli vastannut niin sitten kyseinen nainen oli vastannut kirosanojen kera, tyyliin "mitä v-----a sinä s-------n mulkosilmä kyttäät mua koko ajan...h ais ta v----u." Jotenkin noin. Mies itse kertoi minulle tämän.
Vierailija kirjoitti:
Kauhea toi Terhin murre ja halpa habitus
Eikä ole! Minulle ainakin tulee kotoisa tunne. Katsoin Terhin face-profiilista ja huomasin, että hän on kotoisin samasta paikasta kuin minäkin, mutta olen muuttanut eteläiseen Suomeen vuosikymmeniä sitten. Omat edesmenneet vanhempani puhuivat juuri tuollaista murretta. Ihana asia, että nuoretkin ihmiset pitävät kiinni murteestaan. Se on kulttuurin rikkautta.
Vierailija kirjoitti:
Jäin miettimään Sannan kohdalla mitä hän mahtoi tarkoittaa sanomalla, että Petri on intensiivisempi kuin hän, ja että intensiteettitason eroavaisuus häiritsee häntä ja myös Petrin puheliaisuus. Minä ainakin sain sellaisen käsityksen, että Sanna nimenomaan on hyvin puhelias, energinen ja intensiivinen ihminen. Vai tarkoittiko hän, että Petri on liian analyyttinen perustellessaan asioita ja huomatessaan yksityiskohtia?
Mä kyllä ymmärrän sellaisen ihmisen rasittavuuden joka tietää kaikesta kaiken ja pitää luennon joka asiasta. Käy pidemmän päälle tosi raskaaksi.
Kyllä olis psykiatrille töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä ymmärrän sellaisen ihmisen rasittavuuden joka tietää kaikesta kaiken ja pitää luennon joka asiasta. Käy pidemmän päälle tosi raskaaksi.
Minäkin tiedän, mutta nautin eniten juuri sellaisista ihmisistä, koska heiltä voi oppia paljon. Itsekin taidan olla sellainen. Ainakin innostun tosi helposti asioista.
Vierailija kirjoitti:
Outo mies kuka ei katso silmiin, välttelee koko ajan. Katsoin kun joi kahvia, ensin silmät laski alas kun hörppäsi kahvia sulki silmät ja kun nielaisi katsoi kattoon. Mikähän tommoinen ongelma on. Muutenkin todella outo käytös hänellä.
Se on se ongelma, mikä syntyy, kun panettaa aivan saatanasti, mutta on aivan äärimmäisen epäviehkeä naikkonen edessä.
Toi Salla on ahdistavan teennäinen, kauhea sanoa näin, mutta joku hiertää. Haluisin nähdä hänet aitona, ei esittäen mitään roolia. Olisi paljon kiinnostavampi.
Sami piti Sallan kanssa keskustelusta. Uskon, että voi johtua luonteestakin, mutta väkisin tuli mieleen, että oli myös kiva jutella Sallalle, koska nuorempi ja nätimpi.
Uusin jakso oli kyllä tappavan tylsä. Jäädään odottamaan käännettä joka "voi muuttaa kaiken"