Kolmiodraama Maikkarilla official
Kiinnostava konsepti. Hermo vain menee tohon Mirellan jatkuvaan kiherrykseen.
Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4992)
Vierailija kirjoitti:
Asiantuntijat , kun keskustelivat niin eihän se kundi tajunnut kuka Waltterin vieressä oli aamulla. Sanoi juuri siitä kuinka Salla on erinäköinen ilman meikkiä. Nainen hyppi melkein tasajalkaa , kun kuuli ryhmätreffeistä (iltapuku päälle). Waltterin asunnolle tuli joku iltamekko tyyliin. Samanlainen oli siinä toisessa ohjelmassa.
Eikös televisio-ohjelmaan pukeuduta kuitenkin juhlavammin kuin arkeen yleensä? Tuskinpa minäkään menisin verkkareissa tuohon ohjelmaan. Minun mielestäni ne Sallan asut eivät olleet varsinaisesti iltapukuja, vaan ehkä vähän tavallista näyttävämpiä kesämekkoja. Salla on niin kaunis, ryhdikäs, karismaattinen ja kantaa upeasti pukunsa, joten herkästi tulee häntä katsellessa mieleen, että on ylipukeutunut tmv. Eli toisin sanoen, ei näytä juntilta toisin kuin suurin osa (suomalaisista) naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sannahan on ihan kamala ,ylpeä !Miksei tykkää noin komeasta miehestä, jolla on monia muitakin hyviä puolia? Sannaan verraten onTerhi on ihan mukava, suora ja reipas nainen.
Waltteri on ainakin omaan makuun liian asiallinen, en ihmettele ettei Sanna ole kiinnostunut. Typerää syyllistää Sannaa asiasta, ei kaikki kiinnostu kaikista vaikka olisikin paperilla hyvä.
Nyt on nimet suloisesti sekaisin. Parithan ovat Sanna ja Petri sekä Salla ja Valtteri. Kumpaa paria tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauhea toi Terhin murre ja halpa habitus
Eikä ole! Minulle ainakin tulee kotoisa tunne. Katsoin Terhin face-profiilista ja huomasin, että hän on kotoisin samasta paikasta kuin minäkin, mutta olen muuttanut eteläiseen Suomeen vuosikymmeniä sitten. Omat edesmenneet vanhempani puhuivat juuri tuollaista murretta. Ihana asia, että nuoretkin ihmiset pitävät kiinni murteestaan. Se on kulttuurin rikkautta.
Voisi hyvin olla BB-Akin sukulainen, lieksalaisia molemmat?
Parhaat tyypit ovat Aku ja Joonatan, Aku fiksu ja hauska, Joonatan eläinrakas ja hiton lutunen tyyppi, tuleva keskustalainen poliitikko.
Vierailija kirjoitti:
Parhaat tyypit ovat Aku ja Joonatan, Aku fiksu ja hauska, Joonatan eläinrakas ja hiton lutunen tyyppi, tuleva keskustalainen poliitikko.
Kyllä ja naisista Pinja ja Mirella on parantanut koko ajan.
veikkaan että on jostain tosi vaatimattomasta perhetaustasta, ja on lähtenyt vähän lapasesta tuo prinsessaleikki. Hänen tyyli sitäpaitsi on jotenkin aika vanhanaikainen myös.
Mirella ja Joonatan parhaimmat treffikumppanit. Söpöjä ja vaikka ehkä vielä ei sitä kemiaa ole täysin syntynyt , niin nosta hattua kuinka kivasti osataan puhua toiselle. Waltteri on taas sellainen vekkuli poika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sannahan on ihan kamala ,ylpeä !Miksei tykkää noin komeasta miehestä, jolla on monia muitakin hyviä puolia? Sannaan verraten onTerhi on ihan mukava, suora ja reipas nainen.
Waltteri on ainakin omaan makuun liian asiallinen, en ihmettele ettei Sanna ole kiinnostunut. Typerää syyllistää Sannaa asiasta, ei kaikki kiinnostu kaikista vaikka olisikin paperilla hyvä.
Nyt on nimet suloisesti sekaisin. Parithan ovat Sanna ja Petri sekä Salla ja Valtteri. Kumpaa paria tarkoitat?
Tuota kommenttia kirjoittaessa luulin, että puhutaan Sallasta, mutta pätee oikeastaan molempiin pareihin :D
Vierailija kirjoitti:
Eläinrakas ja keskustalainen politiikko ei oikein mene yks yhteen :DD
Salla on ollut Suomen Bachelorissa ja oli sielläkin koko ajan ihan vimpan päälle tällingissä ja iltapuvuissa.
Mun sympatiat on kyllä Samin puolella, kauhee tilanne kun toinen ei kiinnosta yhtään eikä silti tajua antaa yhtään tilaa vaan puskee päälle vaan täysillä ja tykittää kysymyksiä toinen toistaan inhottavimmista aiheista. Terhistä tulee wt-vibat eikä hän osaa small takia eikä hänellä ole tilanteenlukukykyä. Näkee et toinen on ihan lukossa ja puskee päälle vaan. Huomasin alussa et Samia tökki se liika pakkelikin. Kauheelta se mustakin näyttää.
Harmi kun taaskaan ei nämä pohjalaislähtöiset Sami (Vaasa) ja Mirella (Ilmajoki) ole oikein loistaneet sosiaalisilla taidoillaan.. No Mirella enemmänkin kun on noin muuten iloinen ja jutusteleva mutta omituisesti lyttää ja nolaa toista heti jo ekalla tapaamisella. Vähän off topic, mutta voin sanoa Seinäjoella syntyneenä, että valitettavasti tuo on monelle pohjalaiselle tyypillistä käytöstä, mitä olemme molemmilta ehdokkailta nähneet :/ Ei toki kaikki ole samanlaisia, mutta aika moni on vähän ikävällä tavalla nolaava, piilokettuileva ja tyly tölväisijä muka huumorin varjolla. Tämän ilmapiirin takia en aikoinaan siellä oikein viihtynytkään.
Eikös tämä Salla ole ammatiltaan psykiatrinen sairaanhoitaja. Jotenkin jännä ammatti ulkonäkökeskeiselle prinsessalle. Ehkä hänelle sopisi paremmin esteettinen sairaanhoitaja...
Terhi on kyllä parasta tässä ohjelmassa. Niin aito ja varmasti ihan huippu tyyppi. Harmi, kun kumppani on tommoinen mörökölli.
Vierailija kirjoitti:
veikkaan että on jostain tosi vaatimattomasta perhetaustasta, ja on lähtenyt vähän lapasesta tuo prinsessaleikki. Hänen tyyli sitäpaitsi on jotenkin aika vanhanaikainen myös.
Jaa, minusta aika klassinen. Terhin tyyliä voisi sanoa vanhanaikaiseksi, ikäänkuin katsoisi Big Brotheria vuodelta 2008. Hän sopisi tyylineen sinne :D
Täytyy vain todeta, että Sami ja Terhi ovat ihan älyttömän hyviä näyttelijöitä! He vetävät käsikirjoitettua showta eivätkä suinkaan romanttista tosi-tv:tä. Ja täydestä menee katselijoihin! Hyvä niin!
Mitähän te kirjoittelijat sanoisitte MINUN ulkoisesta olemuksestani. Täällä kun teilataan Terhin habitus sillä perusteella, että hän on kuin 2000-luvulta. Minä olen kuin 1960-70-luvun taitteesta. Olin sellainen pikku-hippi mitä tulee pukeutumiseen ja hiustyyliini. Olen 60+ (ja reippaasti). Minulla on samanlainen kampaus kuin ollessani teini-ikäinen, ja samanlaiset vaatteet kuin silloin (farkut ja tunika). Ja viime kesänä minulla oli ylläni samoja vaatteita, joita käytin 50 vuotta sitten. Ei ole kukaan vielä tullut suoraan sanomaan, että tuo ei käy. Käyttämäni vaatteet eivät ole mitään paljastavia tai ihoa "nuolevia", joten sopinee tällaisen vanhan harpun ylle kun olen yhtä hoikka kuin silloin "parhaimpina" vuosinani.
Kyllä ajoittain olen ajatellut, että Samilla on käsikirjoitettu rooli. Esim. Et saa viikkoon osoittaa mitään tunteita Terhiä kohtaan, halaaminen on kielletty, voit puhua vai parilla sanalla, et noteeraa Terhiä mitenkään, jos hän ei aloita keskustelua. Samin vi..tus alkoi jo ennen Terhin saapumista. SAmi otti itsekkäästi itselleen isomman huoneen ja ison sängyn, ei tullut Terhiä vastaan, ei halannut, ei kantanut matkalaukkuja , istuu eristäytyneenä sohvalla, ei luo katsekontaktia, tuijottaa vain kännykkänsä, ei mitään kontaktia Terhiin. Odotellaan mitä jatko tuo tullessaan.
Tämän ohjelman jälkeen Sami on varmaan kuuminta hottia sinkkumarkkinoilla :D
Vierailija kirjoitti:
Mitähän te kirjoittelijat sanoisitte MINUN ulkoisesta olemuksestani. Täällä kun teilataan Terhin habitus sillä perusteella, että hän on kuin 2000-luvulta. Minä olen kuin 1960-70-luvun taitteesta. Olin sellainen pikku-hippi mitä tulee pukeutumiseen ja hiustyyliini. Olen 60+ (ja reippaasti). Minulla on samanlainen kampaus kuin ollessani teini-ikäinen, ja samanlaiset vaatteet kuin silloin (farkut ja tunika). Ja viime kesänä minulla oli ylläni samoja vaatteita, joita käytin 50 vuotta sitten. Ei ole kukaan vielä tullut suoraan sanomaan, että tuo ei käy. Käyttämäni vaatteet eivät ole mitään paljastavia tai ihoa "nuolevia", joten sopinee tällaisen vanhan harpun ylle kun olen yhtä hoikka kuin silloin "parhaimpina" vuosinani.
Ketä kiinnostaa? ei täällä SINUSTA puhuta, eikä maailma pyöri SINUN ympärilläsi.
Tää on parasta viihdettä! Tuskin maltan odottaa kun "hylätyt" osapuolet saapuvat kilpailemaan vuorostaan.
Älkää spoilatko!
Asiantuntijat , kun keskustelivat niin eihän se kundi tajunnut kuka Waltterin vieressä oli aamulla. Sanoi juuri siitä kuinka Salla on erinäköinen ilman meikkiä. Nainen hyppi melkein tasajalkaa , kun kuuli ryhmätreffeistä (iltapuku päälle). Waltterin asunnolle tuli joku iltamekko tyyliin. Samanlainen oli siinä toisessa ohjelmassa.