Kolmiodraama Maikkarilla official
Kiinnostava konsepti. Hermo vain menee tohon Mirellan jatkuvaan kiherrykseen.
Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4992)
Ymmärrän Samia kauhea tilanne.
Kun toinen kiinnostaa niiin vähän ettei edes päin voi katsoa.
varmaan tos ois vaan heti pitänyt sanoa ettei missään tapauksessa tuu herään yhtään mitään romanttisia tunteita ja jos siit ois sit voinut jotain rentoa frendisuhdetta ylläpitää.
Aivan järkyttävää tylytystä Samilta.
Alkaa pikkuhiljaa mennä hermo, siinä kaikki mitä Sami saa sanotuksi.
Miten kukaan voi olla tuollainen?
Ei todellakaan ole normaali, ei missään tilanteessa.
Onko mun telkkarissa vikaa vai onko ohjelman värimaailma jotenkin outo?
Vierailija kirjoitti:
Akussa on jotain, joka miellyttää ainakin minua, ehdottomasti mielenkiintoisin Jonatanin lisäksi, tykkään myös hänen hauskasta huumoristaan
Joo Aku on fiksun oloinen ja hyvä tilannehuumori. Osaa nauraa myös itselleen.
Harvinaisen tyhmä ohjelma. Eipä tarvii kattoa enää.
Sallan hulahulaa jo nähty, kyllästymiseen asti.
Mistä tuo Sami on kaivettu tähän ohjelmaan?
Salla rakastaa huomiota yli kaiken. Eikä siinä mitään, jotkut vaan on sellaisia.
Miksiköhän vain osa porukasta meni siihen tyttöjen/poikien iltaan?
Vierailija kirjoitti:
Sannahan on ihan kamala ,ylpeä !Miksei tykkää noin komeasta miehestä, jolla on monia muitakin hyviä puolia? Sannaan verraten onTerhi on ihan mukava, suora ja reipas nainen.
Waltteri on ainakin omaan makuun liian asiallinen, en ihmettele ettei Sanna ole kiinnostunut. Typerää syyllistää Sannaa asiasta, ei kaikki kiinnostu kaikista vaikka olisikin paperilla hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa itestäkin et tos Samis on jotain epätyypillistä tossa käyttäytymistä. Toi katsekontaktin vähäisyys ja kuinka ottaa itseensä ja kokee hyökkäyksenä noi Terhin jutut. Aika lapsellinen et ei osaa käsitellä noita asioita ja keskustella Terhin kanssa. Jos hän olisi aikuinen mies niin sanoisi kohteliaasti suoraan että ei ole tunteita häntä kohtaan. Tästä huolimatta hän voisi olla inhimmillinen ja käyttäytyä kuin aikuinen mies.
Hyökkäystähän tuo Terhin tykitys on, eikä hän osaa lopettaa vaikka näkee kuinka sulkeutunut Sami on. Koko ajanhan Terhillä on tenttaus päällä, itse sanoi että Sami on sulkeutunut loukkoon ( tai jotain sinne päin) ja siitä huolimatta jatkaa. Aamuherätys jo oli, toinen nukkuu ja sinne vain ja verhot auki ja huomenta, ei ollenkaan mukavaa aamu-uniselle. Samin pitäis suoraan sanoa ettei kiinnosta pätkääkään mutta ehkäpä ei osaa ja auttaisikohan sekään. Minulla oli eräällä reissulla sellainen huonekaveri joka aloitti kuudelta kälätyksen ja voin sanoa että suorastaan vi***ti.😨
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sannahan on ihan kamala ,ylpeä !Miksei tykkää noin komeasta miehestä, jolla on monia muitakin hyviä puolia? Sannaan verraten onTerhi on ihan mukava, suora ja reipas nainen.
Waltteri on ainakin omaan makuun liian asiallinen, en ihmettele ettei Sanna ole kiinnostunut. Typerää syyllistää Sannaa asiasta, ei kaikki kiinnostu kaikista vaikka olisikin paperilla hyvä.
Nuori kaveri joka hokee tuota niin noin 😂
Mitä Salla tekee ihan työkseen?
Vierailija kirjoitti:
Karjalainen ja pohjalainen, ei hyvä match. Sami varmaan tahtois jonkun vähintäänkin yhtä jörön kuin itse.
Miksi joku on poistattanut tämän kommentin aiemmin? :D
Ei halua, Sami toivoi iloista, avointa, reipasta ja puheliasta deittiä :DD selvästi pinnallinen mies epämiellyttävällä luonteella, en tiedä millainen nainen tuollaista jaksaa. Henkistä kasvua suosittelen Samin kaltaisille.
Petri ja Waltteri ovat molemmat liian asiallisia omaan makuun, ymmärrän täysin, miksei heidän naiset ole syttyneet. Sellainen tosikkomaisuus Petrissä vähän häiritsee. Joonatan sen sijaan on aivan ihana!
Kauhea toi Terhin murre ja halpa habitus
Niinpä, ja Samia ei vähempää vois kiinnostaa, sanaton viestintä niin selkeä.
Kyllä mä tuota Samia ymmärränkin. Meneehän tuommosen terhin kanssa hermo kellään vaan.