Kolmiodraama Maikkarilla official
Kiinnostava konsepti. Hermo vain menee tohon Mirellan jatkuvaan kiherrykseen.
Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4992)
Mitä Salla näkee Petrissä ? Hän taisi sanoa itse , että on myös kiinnostunut. Samaa Samille. Tässä tilanteessa ei vaan ole Petrissä vika. Nainen antaa sitä siimaa itse miehelle. Sitten mies tietenkin sekaisin. Näköjään tuo nainen toimii noin.
Vierailija kirjoitti:
Spoileri:
Olihan huono jakso, kuitenkin aikuisen ikäiset ihmiset vatvovat tunnin verran jotain merkityksetöntä vahvan humalatilan mukanaan tuomaa tapahtumaa. Ihan varmasti on otettu lähikontaktia oli se sitten metrossa tai taksissa. Itkupotkuraivarihan se todistaa.
Olisi ollut mukava nähdä mitä heille kaikille kuuluu, ei vain turhaa M:n draamaa ja vielä vähän keskenkasvuisen S:n ylipitkää monologia. Terhikin ( ykkössuosikki) vilahti vain nopeasti pari kertaa ruudussa. Toivottavasti seuraava jakso on vähän monipuolisempi.
Huono jakso? :D Omasta mielestäni on pikemminkin virkistävää, kun on jo toinen oikeasti kiinnostava jakso ja draamaa puidaan kunnolla. Sehän näiden romanssirealityjen koko pointti on. Eiköhän noihin muihin tylsempiin kuulumisiin palailla vielä tulevissa jaksoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Salla ei oikeasti ole ulkonäöllisesti eikä persoonaltaan niin hohdokas kuin hän itse ja Sami sekä Petri uskovat.
Sallahan on juuri niin hohdokas kuin hänen ihailijansa (miehet) uskovat, eikä siihen vaikuta jonkun palstailevan naisen mielipide. Onhan hän selvästi keskimääräistä naista huomattavasti viehättävämpi, vaikkei varmasti kaikkien makuun maneereineen. Oikein hyvä valinta tähän sarjaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä Salla näkee Petrissä ? Hän taisi sanoa itse , että on myös kiinnostunut. Samaa Samille. Tässä tilanteessa ei vaan ole Petrissä vika. Nainen antaa sitä siimaa itse miehelle. Sitten mies tietenkin sekaisin. Näköjään tuo nainen toimii noin.
Kunhan vaan esitti. Ei se oikeasti noista ollut kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
"Minulla ainakin Sallan pisteet ropisivat kunnolla lisää, kun näin 11-jakson keskustelun Sannin kanssa. Tuon perusteella aivan tyhjää täynnä tuo "missi". Persoonasta on vaikea sanoa syvällisemmin, mutta aikamoista esittävää muuria pitää koko ajan yllä. Ulkopuolisena sanoisin omaksi vahingokseen."
Vielä lisään tähän, että vahinkona näen parisuhteen muodostumisen ja ylipäätään ihmissuhteet. Näkyvyyttähän tuollaisella teatterilla kyllä saa.
Eipä tuollaisella 26-vuotiaalla vielä ole kiirettä vakiintua, hän saa kyllä helposti kunnon miehen sitten joskus kolmekymppisenä.
Vielä 3 jaksoa jäljellä. Sitten on kausi paketissa
Joonatanin käytös on outoa kun jää roikkumaan tunteisiinsa ja hän saa myötätuntoa ja pitäisi huomioida kaikessa. Ottaisi mallia Jarista, hänelläkin oli kiinnostusta Sannaa kohtaan mutta kun ei vastapuolella ollut kiinnostusta niin nyt ollaan kaveripohjalla ilman minkäänlaista katkeruutta. Harvoin - jos koskaan parissa päivässä niin voimakkaita tunteita syntyy ettei niistä pääse yli varsinkin kun ne on yksipuolisia.
Kyllä tuon Samin käytös on niin epäkunnioittavaa Christinaa kohtaan, että kyllä miehen tunne-elämä on lapsenkengissä. Tuommoista käytöstä ja sitten marttyyrimäistä silmien pyöritystä, kun Christina pisti hänet seinää vasten ja vaati selitystä. Ei hyvää päivää
Salla on ihan lapsi, tämä miesten kanssa pelaaminen sopii hyvin tuohon ikään, tuommoisiin pimuihin törmää tavan takaa. Aika näyttää hioutuuko tuosta varteenotettava nainen vai jääkö lapsitasolle.
Petri taas on ihan perus-pertti, joka ajattelee alapäällään, luulee olevansa vielä kuumaa valuuttaa.
Näkisin Petrin ja Sallan ihan hyvänä parina jos Petri olisi 10 vuotta nuorempi.
Tästä on tulossa myöhemmin toinen kausi, johon on Maikkarilla haku käynnissä.
Noloja nuo vanhat ukot Petri ja Sami. Typerykset kuvittelevat että Sallalla on muuta kiinnostusta kuin kerätä ihailijoita ja näkyvyyttä tässä sarjassa. 100 varma ettei kummankaan kanssa tule mitään jatkoa ja fiksut yli 30v naiset välttelee moisia pellejä jatkossa.
Sallan eka pari varmaan ristii kätensä kun ei pahemmin sekaantunut, vaikuttaa fiksulta pojalta.
Mirellalla jää myös luu käteen epäilen.
Samin luonne ei sovellu tasa-arvoiseen parisuhteeseen.
Tällainen pikainen arvio 4 viime jakson perusteella (myös tänään julkaistun) 😅
Mielestäni tolkun ihmisiä sarjassa ovat Sanni, Valtteri, Aki, Aku, Jari, Pinja, Sanna, Nils.
Kaikkein ärsyttävin ja petollisin on Mirella. En sietäisi häntä sekuntiakaan.
Vierailija kirjoitti:
En toki tunne Nilsiä ja Nilsiä on näytetty vähemmän kuin Mirellaa ja jollain ihmisillä saattaisi ollakin tarve keksiä valheita että olisi tapahtunut jotakin vaikka ei olisi, mutta tähän kuvioon sopii kyllä paremmin se, Että Mirella on hairahtanut ja tajunnut myöhemmin, että hitsi kyllä mä haluan Akin kanssa kokeilla tulisiko suhdetta. Nils onneksi on aikuisempi osapuoli, itse olisin todella surullinen ja pettynyt jos kuviteltaisiin että minä valehtelen. Onneksi harva tuntuu uskovan Mirellan tarinaa oikeasti, mutta ryhmädynamiikan kannalta tuntuu että ryhmässä on enemmän Mirellan tukijoita tai ei kukaan kehdannut puolustaa Nilsiä porukassa.
Mirella on "og" draamalainen, pidemmät suhteet tekee hänestä muiden silmissä luotettavamman. Lisäksi on Joonatanin sanoin "suuri persoona", eli peesataan jottei tulisi enemmän draamaa.
Olen alkanut pohtia, onko jotenkin epävakaa. Aiemmin oli sitä mieltä, että Joonatan voisi keksiä kiusaa ja nyt Nils. Maailmassa nyt vaan yleensä on niin, että jos aina on kahnauksissa jonkun kanssa niin syy on peilissä. Alkoholikin tuntuu maistuvan vauhdilla.
Ja mitä vanhoja pelkäsi ennen bileitä avata, jos kerran oli ihan kaverillista ollut vain?
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä se taksikuitti todisti?
Matkan pituuden
Mirella on kyl uskomatonAki, juoksukengät jalkaan ja pakoon!
Aki sanoi, ettei Mirella ole tehnyt mitään, mikä estäisi luottamasta häneen.
Joo, ei ehkä ennen, vaikka outoa toimintaa onkin niin ei voi pettää ihmistä, jonka kanssa ei seurustele.
Mutta entäs tuo Nilsin mustamaalaaminen ja jopa suoranainen valehtelu??
Mirella on valehtelija ja täytyy olla myös yksinkertainen jos ei ymmärrä, että totuus tulee TV:n välityksellä viimeistään julki. Törkeää väittää Nilsiä valehtijaksi ja Joonatania nolasi heti ensimmäisestä jaksosta alkaen. Miehet juoskaa!!!
Ei nyt kokonaan lytätä ketään. Käsikirjoitettua draamaa todennäköisesti. Pari henkilöä käyttäytyvät niin epäluonnollisesti ja erikoisesti, että pakko olla rooli, johon castattu.
Kyllähän Mirellan reaktiosta ja käytöksestä, törkeästä käytöksestä, paistoi sadan kilometrin päähän se, että jäi housut nilkoissa kiinni. Yritti todella epämiellyttävällä tavalla pelastaa oman nahkansa. Miksi ei halunnut selvittää tilannetta, jos mitään kerran ei ollut tapahtunut?
Mirella oli aluksi silmissäni nätti, mutta on käytöksensä takia alkanut näyttää yhä enemmän pilalle jalostetulta bostoninterrieriltä :(
Hän on kuitenkin vielä nuori, joten hänellä on aikaa oppia ja muuttaa toimintatapojaan, jos vain itsereftektiokykyä ja tahtoa on.