Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmiodraama Maikkarilla official

Vierailija
05.03.2024 |

Kiinnostava konsepti. Hermo vain menee tohon Mirellan jatkuvaan kiherrykseen.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (4992)

Vierailija
2721/4992 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Minusta Joonatanissa on hieman sitä kolmikymppisillä miehillä aika yleistä kateutta ja katkeruutta teemalla: Miksi MINÄ en kelpaa, mutta tuo kelpaa tuolle? Tällöin kateus voi kohdistua sellaisiin pareihin, joissa itse ei ole koskaan ollut edes tyrkyllä.

Vierailija
2722/4992 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, jaksossa 10 (joka näkyy nyt vapaasti Ruudussa) Mirella sanoo melko kipakasti Pinjalle, ettei hän nyt sentään mhikään jumalan seljän taakse (Pinjan kämpille) olisi bileyönä olisi lähtenyt (Nilsin kanssa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
2723/4992 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Minusta Joonatanissa on hieman sitä kolmikymppisillä miehillä aika yleistä kateutta ja katkeruutta teemalla: Miksi MINÄ en kelpaa, mutta tuo kelpaa tuolle? 

Minun mielestäni Joonatan on ihan komea, pitkä, fiksu ja mukava mies. Ihmettelen, jos hän ei löydä itselleen naisseuraa.

Vierailija
2724/4992 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuo Mirellahan on ihan lapsellinen, joka yrittää vaan putsata omaa selustaansa. En ymmärrä miten kehtaa valehdella noin ja uhriutua, rupee oikeen itkemään kuinka häntä on muka loukattu ja valehdeltu. Nils muka valehtelee, pyh pah. Toivottavasti Akille selviää totuutuus mirellasta viimeistään näiden jaksojen kautta mitä tulee telkkarista. Mirella haluaa unohtaa koko homman - no kas kummaa kun ei halua jäädä valehtelusta kiinni. 

Vierailija
2725/4992 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joonatan ja Nils ovat molemmat komeita. Joonatan oli alussa aidosti ja rehellisesti, arvostaen mukana ohjelmassa ja valmiina heittäytymään. Harmi, että hän sai parikseen täysin päinvastaisen ihmisen. Luulen, että Terhi, Salla ja Mirella ovat osin käsikirjoitettuja 'haastattelijoita' ja 'raportoijia'.

Vierailija
2726/4992 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin, ettei tuosta Mirellasta ole ottamaan vastuuta teoistaan. Mikään ei oo niin red flag kun uhriutuva ja itkemään alkava ihminen, kun pitäisi ottaa vastuu. Aki, juokse.

Vierailija
2727/4992 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinja vaikutti aika pettyneeltä Mirellan toimintaan. He kuitenkin "bondasivat".

Vierailija
2728/4992 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirella ja Joonatan ei osaa keskustella ikävästi asioista asiallisesti. Molemmat pyörittelee silmiään, ilveilee ja pudistelee päätään. Toki Joonatan voi vaan provosoida Mirellaa, että se ottais kierroksia.

Vierailija
2729/4992 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Minusta Joonatanissa on hieman sitä kolmikymppisillä miehillä aika yleistä kateutta ja katkeruutta teemalla: Miksi MINÄ en kelpaa, mutta tuo kelpaa tuolle? 

Minun mielestäni Joonatan on ihan komea, pitkä, fiksu ja mukava mies. Ihmettelen, jos hän ei löydä itselleen naisseuraa.

Minua Joonatan pelottaisi. Jostain tulee outo tunne.

Vierailija
2730/4992 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mirella ja Joonatan ei osaa keskustella ikävästi asioista asiallisesti. Molemmat pyörittelee silmiään, ilveilee ja pudistelee päätään. Toki Joonatan voi vaan provosoida Mirellaa, että se ottais kierroksia.

Ai, minusta Joonatan keskustelee jatkuvasti asiallisesti ja Mirellaa arvostaen. Hän reagoi outoihin piikittelyihin toki, mutta kuka tahansa niihin reagoisi. Jännää, että yrität kääntää päivänselviä asioita aivan päin vastoin. 

Vierailija
2731/4992 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä se taksikuitti todisti?

Mun käsittääkseni kuitteja oli ainakin kaksi, koska ajoivat ensin yhteen, sitten toiseen osoitteeseen, vaikka Mirella muuta väitti.

Vierailija
2732/4992 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä Mirella tuntui ajattelevan, että on pienempi paha draamailla ja kiistää kaikki ja leimata Nils kieroksi valehtelijaksi, kuin myöntää, että ok, olin humalassa ja mahdollisesti pussailtiin, mutta ymmärsin illan aikana haluavani olla Akin kanssa. Kyseessä kuitenkin seuranhakuohjelma jossa harkitaan eri vaihtoehtoja joten ei se nyt niin kummallista olisi ollut. Kuten Aki itsekin totesi.

Se on niin vaikea ihmiselle myöntää omaa mokaa.. : )

Vierailija
2733/4992 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli kuva että Nils yritti vähän herrasmiesmäisesti peitellä tilannetta, jotta ei nolaisi Mirellaa. Ei ensin halunnut suoraan sanoa mitä tapahtui, ei näyttänyt taksikuittia koko porukalle Vastasi vain Mirellan syytöksiin. 

Vierailija
2734/4992 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä se taksikuitti todisti?

Mun käsittääkseni kuitteja oli ainakin kaksi, koska ajoivat ensin yhteen, sitten toiseen osoitteeseen, vaikka Mirella muuta väitti.

Siitä näkyy ainakin se että taksi on otettu Herttoniemestä eikä baarista. Mahdollisesti myös käännös, ensin on menty yhteen suuntaan kohti Jollasta ja sitten käännytty.

Ehkä Mirella tajusi että Pinja ja Aku eivät katsoisi tilannetta läpi sormien. 

Vierailija
2735/4992 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvitti tää kohtaus, jossa on lamppuhattuinen Salla :D https://ibb.co/L5rBNNM

Vierailija
2736/4992 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirella on todella nolo. Kyyneleissä ei ollut mitään aitoa, tosi huonosti näytteleekin. Nilsille varmasti onnenpotku, ettei enää "ole Mirellan elämässä". 

Vierailija
2737/4992 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä sarja on kuvattu jollain ihme filtterillä? Kamalat tummat värit ja osallistujia ympäröi oudot varjot. Luulin ensin, että vika on telkkarissa, mutta ei. Tosi raskasta katsoa. 

Vierailija
2738/4992 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa mauttomat nuo bilevaatteina käytetyt polttarinauhat, joissa luki isolla RAKAS hänellä ja Akilla ja Joonatanilla BEST FRIEND. Kukahan nekin oli valinnut, hierottiin oikein suolaa haavoihin kun J on selvästi yhä vähän katkerana ettei "saanut" Mirellaa.

Vierailija
2739/4992 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvitti tää kohtaus, jossa on lamppuhattuinen Salla :D https://ibb.co/L5rBNNM

Katsoin samaa! 😂

Vierailija
2740/4992 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää klikkailla mitään linkkejä.