Kolmiodraama Maikkarilla official
Kiinnostava konsepti. Hermo vain menee tohon Mirellan jatkuvaan kiherrykseen.
Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4992)
Terhikään ei niele Mirellan selityksiä. Terhin ilme siinä pöydän äärellä, kun Nils alkoi kertoa asiasta, oli näkemisen arvoinen. Harmi ettri Terhi avannut suutansa ja käskenyt Nilsia kertomaan ja Mirellaa olevan hiljaa
Oli pakko ottaa ilmainen kokeilu että pääsee katsomaan 12. Jakson, kannatti :D
Minulle on nyt jäänyt epäselväksi, että onko tuon Nilsin toinen vanhempi suomalainen vai onko hän asunut esim. Teini-ikäisestä lähtien Suomessa? Kun hän puhuu tuollai murtaen suomea.
Lakaistaanko se Nils ja mirella juttu nyt loppukauden ajaksi maton alle? Typerää jos näin tehdään
Myötähäpeä tulee Samia seuratessa kuinka hän puhuu Sallalle ja muille miehille
SPOILER: Oli aika mielenkiintoista kun Mirella selitti, että olivat miettineet Akin kanssa mitä kaikkea mahdollista bileissä voisi ehkä tapahtua, ja yksi mahdollinen ja pahin skenaario oli se, että Nils olisi saattanut alkaa keksiä jotain valheita siitä mitä heidän välillään tapahtui. Sitten kun Mirella tosiaan bileissä kuuli Nilsin puhuneen illan tapahtumista, alkoi vollotus ja ryntäsi itkien Akin kaulaan että yhyy, nyt se pahin tosiaan tapahtui! Kas kummaa miten hän oli jo etukäteen ehtinyt totutella Akia tähän ajatukseen :D
Oho, kylläpä Mirellalla tuli hätä "unohtaa nää kaikki asiat ja nauttia toisistaan"
Kun olis jäänyt kiinni tosta taksikuitista. Voi hyvä luoja sentään! Olispa Nils ottanut sen taksikuittiasian esiin tuossa kaikkien kanssa Mirellan vastustelusta huolimatta
Jostain syystä Mirella tuntui ajattelevan, että on pienempi paha draamailla ja kiistää kaikki ja leimata Nils kieroksi valehtelijaksi, kuin myöntää, että ok, olin humalassa ja mahdollisesti pussailtiin, mutta ymmärsin illan aikana haluavani olla Akin kanssa. Kyseessä kuitenkin seuranhakuohjelma jossa harkitaan eri vaihtoehtoja joten ei se nyt niin kummallista olisi ollut. Kuten Aki itsekin totesi.
Kertoiko Terhi Akille Mirelkan ja Nilsin stoorin, kun hän tenttasi Nilsiä niin perusteli olevansa karjalainen suoraselkäinen ihminen joka puhuu asiat selviksi. Niin, jos ei niin Terhi taisi olla vain suunnattoman utelias.
En toki tunne Nilsiä ja Nilsiä on näytetty vähemmän kuin Mirellaa ja jollain ihmisillä saattaisi ollakin tarve keksiä valheita että olisi tapahtunut jotakin vaikka ei olisi, mutta tähän kuvioon sopii kyllä paremmin se, Että Mirella on hairahtanut ja tajunnut myöhemmin, että hitsi kyllä mä haluan Akin kanssa kokeilla tulisiko suhdetta. Nils onneksi on aikuisempi osapuoli, itse olisin todella surullinen ja pettynyt jos kuviteltaisiin että minä valehtelen. Onneksi harva tuntuu uskovan Mirellan tarinaa oikeasti, mutta ryhmädynamiikan kannalta tuntuu että ryhmässä on enemmän Mirellan tukijoita tai ei kukaan kehdannut puolustaa Nilsiä porukassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen draama queen tämä Mirella. Nyt itseasiassa ekan kerran huomasin, että onhan hän sangen uhkea kropaltaan, oli sellaiset vaatteet päällä. Siihen en kyllä usko, että Nils olisi valittanut, ettei viihdy Jollaksessa. Ei tunnu uskottavalta. Tietysti on niin, että kännisekoilua on tapahtunut, kyllähän vastaavia tilanteita löytyy omastakin historiastani. Ollaan menossa jonnekin ja yhtäkkiä vaihdetaan kohdetta. On tuttua. Mutta Mirellan kyyneleet oli vähän liikaa, olisi vaan kylmästi todennut, että kännissä olin ja muisti pätkii. Nils oli koko ajan asiallinen.
Mutta Samin kommentit Sallasta. Nainen on hänen mielestään nätti sekä ylhäältä että alhaalta. Katsoo silmiin (oho), keltä lienee oppinut. Miten voi yli 30v mies olla noin ulkonäkökeskeinen? Miehillähän on se, että he oikeasti kuvittelevat saavansa vaikka missitason naisen olivatpa itse millaisia hyvänsä. Sama koskee Petriä.
Minulla ainakin Sallan pisteet ropisivat kunnolla lisää, kun näin 11-jakson keskustelun Sannin kanssa. Tuon perusteella aivan tyhjää täynnä tuo "missi". Persoonasta on vaikea sanoa syvällisemmin, mutta aikamoista esittävää muuria pitää koko ajan yllä. Ulkopuolisena sanoisin omaksi vahingokseen.
Terhin koulutus on mennyt Christinalle perille. Olipa taas syyttelyä ja moittimista Samille, yhdessä Terhin kanssa paukuttivat menemään. Miksi pitää jankata, luulisi vähemmästäkin ymmärtävän ettei kiinnostus ole molemmanpuolista.
Spoileri:
Olihan huono jakso, kuitenkin aikuisen ikäiset ihmiset vatvovat tunnin verran jotain merkityksetöntä vahvan humalatilan mukanaan tuomaa tapahtumaa. Ihan varmasti on otettu lähikontaktia oli se sitten metrossa tai taksissa. Itkupotkuraivarihan se todistaa.
Olisi ollut mukava nähdä mitä heille kaikille kuuluu, ei vain turhaa M:n draamaa ja vielä vähän keskenkasvuisen S:n ylipitkää monologia. Terhikin ( ykkössuosikki) vilahti vain nopeasti pari kertaa ruudussa. Toivottavasti seuraava jakso on vähän monipuolisempi.
"Minulla ainakin Sallan pisteet ropisivat kunnolla lisää, kun näin 11-jakson keskustelun Sannin kanssa. Tuon perusteella aivan tyhjää täynnä tuo "missi". Persoonasta on vaikea sanoa syvällisemmin, mutta aikamoista esittävää muuria pitää koko ajan yllä. Ulkopuolisena sanoisin omaksi vahingokseen."
Vielä lisään tähän, että vahinkona näen parisuhteen muodostumisen ja ylipäätään ihmissuhteet. Näkyvyyttähän tuollaisella teatterilla kyllä saa.
Mirellan käytös vetää sanattomaksi. Ihmettelen miten Akilla on kiinnostusta jatkaa, vaikka aamuisen keskustelun perusteella tuntuu ymmärtävän, mikä on totuus. Aki suhtautuu kypsästi siihen, että tapahtumat olivat ennen heidän lähentymistään Mirellan kanssa ja siksi merkityksettömiä. Sitä lähinnä ihmettelen, ettei häntä tunnu sen kummemmin haittaavan Mirellan valehtelu ja kieroksi paljastunut luonne.
Siis mitä se taksikuitti todisti?
Nyt se pösilö Sami haikailee Sallan perään. Kuvitteleeko, että hänellä olisi mitään mahiksia tuon daamin kanssa?
Salla tietty paistattelee kenen tahansa ihastelujen keskellä ja itsetunto kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Mirellan käytös vetää sanattomaksi. Ihmettelen miten Akilla on kiinnostusta jatkaa, vaikka aamuisen keskustelun perusteella tuntuu ymmärtävän, mikä on totuus. Aki suhtautuu kypsästi siihen, että tapahtumat olivat ennen heidän lähentymistään Mirellan kanssa ja siksi merkityksettömiä. Sitä lähinnä ihmettelen, ettei häntä tunnu sen kummemmin haittaavan Mirellan valehtelu ja kieroksi paljastunut luonne.
Mirella viehättää Akus ulkoisesti. Ja Akikin on ohjelmassa varmasti siksi, ettei hän Tinderistä ja vastaavista saa yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mirella viehättää Akia ulkoisesti. Ja Akikin on ohjelmassa varmasti siksi, ettei hän Tinderistä ja vastaavista saa yhtään mitään.
Jos pystyy oleen migreenissä jääkiekkopelissä, niin pystyy kyllä puhuunkin toiselle.