Asennot..
Vaimoni ei suostu takaapäin yhdyntää, vaan asento pitää olla perinteinen, itse ennen aviota, pääsin kokeilemaan takaapäin, tuokin asento on mielestäni ihana, kyllä perinteinenkin asento on hyvä, etenkin kun vaimo on kuin "Salkkari Salla", etenkin asennossa on nautittavuus, kun on kehoa minne "tökkii", kertokaa, mitä mieltä olette..
Kommentit (75)
Mitähän vittua sä nyt sekoilet.
Minä kuuntelen nyt TalkTalkia Radio Helsingistä.
M48, guru
Vierailija kirjoitti:
M48, guru
Ei ole guru oikea guru ei. Oikealta gurulta saa vastauksia kysymyksiin ja ratkaisuja ongelmiin. Tää tyyppi on pelkkä tyhjänjauhaja häpyhuulineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M48, guru
Ei ole guru oikea guru ei. Oikealta gurulta saa vastauksia kysymyksiin ja ratkaisuja ongelmiin. Tää tyyppi on pelkkä tyhjänjauhaja häpyhuulineen.
No niin olen. Tämä on minulle pelkkää ajankulua ja hupia. Myös vittuilua ja silkkaa perustelematonta paskanjauhantaa.
Tiedoistani ja osaamisestani minulle maksetaan ansiotuloja ihan toisaalla.
Mitä ongelmia teillä on? Kertokaa toki! 😁
M48, guru
Alapeukkua sille että myönnän rehdisti kusipäisyyteni? Herraisä!
M48, guru
Vierailija kirjoitti:
M48, guru
Voi hyvänen aika sun kanssasi.
Ehkä sun olis vaan parasta pysyä siinä, minkä osaat. Ei se paljoa ole, mutta tyhjä parempi silti. Eli niissä häpyhuulissa.
Vierailija kirjoitti:
M48, guru
Niin kh-ta syytetty siitä, ettei vastaa kysymyksiin. Et vastaa sinäkään, etkä ole pystynyt perustelemaan väitteitäsi. Alkanut vain jaarittelemaan joutavia. Aika munatonta, varsinkin käyttää vielä guru nimikettä.
Mihin minä en ole vastannut? Siihenkö että vaimoasi on mahdoton nussia takaapäin koska hän on niin voimakkaasti etupilluinen.
Olkoon niin; ei tuo ole minun ongelma, se on teidän ongelmanne.
Eläköön nussimiskelvottomat etupillut!
Front pussies rules the world! 😘
M48, guru
Mutta missä on ap ja salkkari-sallan pillunlihat?
Ohjeet miltä pillu takaapäin pyllistäessä näyttää versio 1.1
Takapillussa luotilangan avulla havainnoidaan pystysuoraa pillunviivaa, pitäisi näkyä takapillussa paljon ja etupillussa ei yhtään.
Luotilankaa ei etupilluisen kanssa voi käyttää koska etupilluisella ei ole taaksepäin peiliin päin pyllistäessä pystysuoraa vulva osaa lainkaan.
Näitä pilluja pitää tämän jälkeen nussia ja todeta ne kelvottomiksi eri asennoissa:
Etupillua ei voi nussia takaapäin ja takapilluisen paneminen lähärissä on todettu mahdottomaksi.
M48, guru
Onko tässä nyt tunnistettu kaikki ne aspektit jotka liittyvät etu- ja takapilluihin?
Vierailija kirjoitti:
Ohjeet miltä pillu takaapäin pyllistäessä näyttää versio 1.1
Takapillussa luotilangan avulla havainnoidaan pystysuoraa pillunviivaa, pitäisi näkyä takapillussa paljon ja etupillussa ei yhtään.
Luotilankaa ei etupilluisen kanssa voi käyttää koska etupilluisella ei ole taaksepäin peiliin päin pyllistäessä pystysuoraa vulva osaa lainkaan.
Näitä pilluja pitää tämän jälkeen nussia ja todeta ne kelvottomiksi eri asennoissa:
Etupillua ei voi nussia takaapäin ja takapilluisen paneminen lähärissä on todettu mahdottomaksi.
M48, guru
Miksi olet sitten täällä monesti väittänyt, ettei sellaisia olekaan kuin etupillu ja takapillu? Ei ollut eka vääntö asiasta.
Sitä paitsi takapilluistakin voi naida lähärissä nostamalla naisen jalat koukkuun. Etupilluista ei tartte, eikä välttämättä voi kun piluun sisäänmenokulma menee hankalaksi.
Olen asiasta ihan samaa mieltä kuin agnostikko Jumalasta.
Muistatko mitä Pihlajalinnan gynekologi sanoi?
Enhän voi olla eri mieltä kuin tuhansia vaginoita tutkinut lääketieteen ammattilainen. Menettäisin uskottavuuteni 😘
Ehkä etu- ja takapillu vielä jonain päivänä löydetään; kuten klitoris hiljattain.
M48, guru
Ei ollut sekään näköjään oikea vastaus vaikka turvauduin jo Jumalan olemassaolon mahdollisuuteen.
-> Kovasti vastivaa pillutohtoria esität 😅
M48, guru
Vierailija kirjoitti:
Enhän voi olla eri mieltä kuin tuhansia vaginoita tutkinut lääketieteen ammattilainen. Menettäisin uskottavuuteni 😘
Ehkä etu- ja takapillu vielä jonain päivänä löydetään; kuten klitoris hiljattain.
M48, guru
Gynet tarkistelee asioita eri kantilta. Eivät jostain syystä ota kantaa rakenteellisiin eroihin, kuten lantion luonnolliseen asentoon ja muotoon naisella. Pystyvät säätämään pillun asentoa telineillään naisen jalkojen korkeutta säätämällä. Emättinen kaltevuuskulmatkin vaihtelevat naisilla tutkitusti, sitä myöten myös yhdyntäkulmat. Tämän on miehet joutuneet ottamaan huomioon, jos ei muuten niin naisten sanoessa, että asento on huono ja epämukava.
Olen hyvin tietoinen kuinka naistentautien erikoislääkärit tekevät töitään.
Harrastuspiireistä puheen ollen: näihän se on seksikeinuissakin. Aina joutuu hieman säätämään per säätö/pano. Gynen tuolissa mä en ole naista pannut mutta fistannut kylläkin.
M48, guru
Vierailija kirjoitti:
M48, guru
Ehkä sinäkin löydät sen jonain päivänä.
Mutta eikö sulla oikeasti ole ketään ystävää, jonka kanssa voisit keskustella ongelmastasi. Nyt keskustelet itsesi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M48, guruEhkä sinäkin löydät sen jonain päivänä.
Mutta eikö sulla oikeasti ole ketään ystävää, jonka kanssa voisit keskustella ongelmastasi. Nyt keskustelet itsesi kanssa.
Oletatko että ongelmani liittyy klitoriksen löytymiseen vai mistä mahtaa olla kyse?
Olisitko sinä ystäväni jonka kanssa voisin yhdessä etsiä klitorista? Etsitäänkö sitä sinun vaimoltasi?
Hänen ei tarvitse lähteä seksiklubille tai Himokselle. Voin suorittaa tehtävän etänä jos lähetätte kuvan vaimosi äärimmilleen levitetystä vulvasta.
M48, kiitos jo etukäteen
ai..' pääsin kokeilemaan.. etenkin kuin ' ? jassåå..
mitä.
ja Miks..en ymm.
Kierrät taas asiaa. Äsken kaipailit osaajaa ja nyt väität, että kyse vain siitä mihin nainen haluaa katsoa. Et vieläkään vastannut kysymykseen miksi etu - ja takapilluisia ei noi naida samoissa asennoissa. Väität kumminkin, ettei ole eroja.