Asennot..
Vaimoni ei suostu takaapäin yhdyntää, vaan asento pitää olla perinteinen, itse ennen aviota, pääsin kokeilemaan takaapäin, tuokin asento on mielestäni ihana, kyllä perinteinenkin asento on hyvä, etenkin kun vaimo on kuin "Salkkari Salla", etenkin asennossa on nautittavuus, kun on kehoa minne "tökkii", kertokaa, mitä mieltä olette..
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
..ovat kaikki ihan turhia.
Oikeassa.
Seksissä.
Ihmiset vain tarvitsevat vähän.
Mielikuvitusta. - (KOKEILE. Niin yllätyt itsekin..)
Totta. (KOKEILTU. HYVIN TOIMII!) - Kiitos.
Vastasit itsellesi. Tietenkin olet tuota mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Joillain naisilla on polvillaan ollessa pillun reikä jopa 15cm alempana kuin jollain toisella. Tämä selittyy reisiluun pituudella.
M48, guru
Ei liity mitenkään siihen tosiasiaan, että toisten naisten pillut ei näy eikä sojota taakse päin, toisten taas näkyy ja sojottaa.
Gurun sopii nyt perustella mistä ero johtuu jos etu - ja takapilluja ei pitänyt olla olemassa.
Suomenkieli nyt sattuu olemaan rikkaampi kuin moni muu, joten ei ole perustelu, jos muut ei pilluista niin paljoa ymmärrä.
En mä ole kiistänyt että joidenkin naisten häpy tai lantion alimmat osat näyttävät erilaisilta kuin toisen. Tietenkin ne näyttävät.
Nehän ovat uniikkeja mutta joille ihmismieli rakentaa sopivia assosiaatioita erilaisin metodein, esimerkiksi pyllistämällä peilin edessä ja visuaalisesti arvioiden häpyraon näkyvyyttä.
Varmasti muualla maailmassa ymmärretään pilluista sama kuin Suomessakin, tämä on valistunut mielipiteeni mutta väitteen esittäjänä sinulla on todistustaakka väittäessäsi että muualla maailmassa pilluista ymmärretään vähemmän.
Se mitä ihmettelen on se että tämä olennaisen tärkeä osa suomalaista seksikeskustelua on näin kielirajoittunutta.
Muuten olen sitä mieltä että rakastan suomen- ja häpykieltä.
M48, guru
Vierailija kirjoitti:
En mä ole kiistänyt että joidenkin naisten häpy tai lantion alimmat osat näyttävät erilaisilta kuin toisen. Tietenkin ne näyttävät.
Nehän ovat uniikkeja mutta joille ihmismieli rakentaa sopivia assosiaatioita erilaisin metodein, esimerkiksi pyllistämällä peilin edessä ja visuaalisesti arvioiden häpyraon näkyvyyttä.
Varmasti muualla maailmassa ymmärretään pilluista sama kuin Suomessakin, tämä on valistunut mielipiteeni mutta väitteen esittäjänä sinulla on todistustaakka väittäessäsi että muualla maailmassa pilluista ymmärretään vähemmän.Se mitä ihmettelen on se että tämä olennaisen tärkeä osa suomalaista seksikeskustelua on näin kielirajoittunutta.
Muuten olen sitä mieltä että rakastan suomen- ja häpykieltä.
M48, guru
Edelleenkin kierrät asiaa kuin kissa kuumaa puuroa. Kyse ei ole pelkästään miltä näyttää vaan siitä, että toisten emätin on suorassa linjassa taakse nelinkontin, eikä toisten etupilluisten edes vielä näy ollenkaan. Siten yhtyminen takaa suoraan on heille mahdotonta. Vaimolleni takaa melkosuoraan onnistuu vasra, kun seisoo jalat suorana ja laittaa kädet lattiaan, eli on täysin kaksinkerroin. Kyse on siten täysin eri asia, kuin että miltä näyttää
Sopii perustella erot, jos ei kerran pitänyt olla fyysistä eroa.
Sinä jo perustelit, yhden henkilön otannalla.
Jos haluat vertaisarvioidun tuloksen voin mielelläni osallistua tutkimukseen ja panna vaimoasi - tai ainakin yrittää panna vaimoasi - takaapäin asennoista joista se on kaikkien muiden partnereitteni kanssa onnistunut.
Kyllä minä uskon, kun olet vuosikaudet tuosta kipuillut, että naistasi on todella vaikea päästä kunnolla puikottamaan ellei hän ole taipuneena kaksinkerroin.
Ps. Otan osaa tutkimukseen huolimatta siitä että saatan joutua penetroimaan viivapillua.
M48, guru
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Takapillun tunnistaa vasta, kun pääsee sellaista laittamaan! Nyhveröt ei pääse koskaan!
Naisena kysyn minkälainen on takapillu? Epäilisin, että mulla on sellainen, mutta toki en voi itse sitä varmaksi sanoa.
Menet nelinkontin peilin eteen pylly peiliin päin. Pidät selän suorana ja jos pillusi näyttää suoralla linjalla taakse olet takapillu, jos pillua ei näy vielä ollenkaan olet etupillu. Muut keskipilluiset on siitä väliltä.
Nyt guruksi itseään kutsuva selittää mistä ero, jonka jokainen havaitsee.
Kuulostaa vaikealta itse tuota katsoa. No pitää koittaa joskus. Etupillu mulla tuskin on kun ei se näy edestä ollenkaan kun seison peilin edessä. Ei tursua sisemmät häppärit vaan ne jää ulompien alle piiloon eikä viiva näy edestä päin.
Useamman miehen kanssa huomannut, että kun makaan selälläni niin ovat yrittäneet ylemmäs saada penistä, mutta reikä on alempana. Vakipano tämän jo oppinut ja tietää mihin suunnistaa. 😄
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat vertaisarvioidun tuloksen voin mielelläni osallistua tutkimukseen ja panna vaimoasi - tai ainakin yrittää panna vaimoasi - takaapäin asennoista joista se on kaikkien muiden partnereitteni kanssa onnistunut.Kyllä minä uskon, kun olet vuosikaudet tuosta kipuillut, että naistasi on todella vaikea päästä kunnolla puikottamaan ellei hän ole taipuneena kaksinkerroin.
Ps. Otan osaa tutkimukseen huolimatta siitä että saatan joutua penetroimaan viivapillua.M48, guru
Miten guruksi itseään kutsuvalla hahmolla ei voi olla kokemusta takapillusta? Ei ne mitään yksisarvisia ole.
Eikö siellä teidän seksipositiivisessa kommuunissa muka ole koskaan ollut yhtään takapillua? Vai etkö vaan ole päässyt panemaan koskaan sellaista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat vertaisarvioidun tuloksen voin mielelläni osallistua tutkimukseen ja panna vaimoasi - tai ainakin yrittää panna vaimoasi - takaapäin asennoista joista se on kaikkien muiden partnereitteni kanssa onnistunut.Kyllä minä uskon, kun olet vuosikaudet tuosta kipuillut, että naistasi on todella vaikea päästä kunnolla puikottamaan ellei hän ole taipuneena kaksinkerroin.
Ps. Otan osaa tutkimukseen huolimatta siitä että saatan joutua penetroimaan viivapillua.M48, guru
Miten guruksi itseään kutsuvalla hahmolla ei voi olla kokemusta takapillusta? Ei ne mitään yksisarvisia ole.
Eikö siellä teidän seksipositiivisessa kommuunissa muka ole koskaan ollut yhtään takapillua? Vai etkö vaan ole päässyt panemaan koskaan sellaista?
Epäilen vahvasti viimeistä vaihtoehtoa.
Guru heittää viivapillut sivuun ja silloin on suuri mahdollisuus siihen, että myös takapillut menee samalla sivu suun. Ja en nyt yritä väittää, että lettupillut olisi etupilluja ja viivapillut takapilluja. Aprikoin vaan, että gurulla ei ole tarpeeksi kokemusta ja otanta on kerta kaikkiaan liian pieni.
No aika moni kutsuu itseään nykyään jonkin luokan asiantuntijaksi. Kai sitten gurukin saa niin tehdä. Kukas muu sen kissan hännän nostaa.
Se saattaa olla juuri noin että runsaudenpaljoudessa joudun skippaamaan juuri teidän rouvat ja panen ihan muita mummoja.
M48, guru
Vierailija kirjoitti:
Se saattaa olla juuri noin että runsaudenpaljoudessa joudun skippaamaan juuri teidän rouvat ja panen ihan muita mummoja.
M48, guru
Kysyin omalta vaimoltani, kiinnostaisiko sitä käydä jossain tuollaisessa kokoontumisessa? Vastaus oli että ei kiinnosta. Sillä muuten on keskustelussa mainittu takapillu. Miten et muka ole törmännyt yhteenkään takapilluun? Ehkä sun tapaamiset rajoittuukin vain omaan käteesi ja mulkkusi. Eikä siinä mitään, runkkaaminen on osa seksielämää. Surullista on se, jos muuta ei ole .
Sille notkean naisen puolisolle olisi kysymys; käyttekö yhdessä joogaamassa?
M48, guru
Vierailija kirjoitti:
M48, guru
Kuinka monen naisen pillun olet nähnyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M48, guru
Kysyin omalta vaimoltani, kiinnostaisiko sitä käydä jossain tuollaisessa kokoontumisessa? Vastaus oli että ei kiinnosta. Sillä muuten on keskustelussa mainittu takapillu. Miten et muka ole törmännyt yhteenkään takapilluun? Ehkä sun tapaamiset rajoittuukin vain omaan käteesi ja mulkkusi. Eikä siinä mitään, runkkaaminen on osa seksielämää. Surullista on se, jos muuta ei ole .
Täytyy nyt kyllä myöntää että ei ole ollut vaikeuksia penetroida kenenkään naisen kanssa. Ehkä sen aika vielä tulee; toivottavasti ei.
Kukaan heistä ei ole myöskään maininnut että häntä on vaikea panna jossain asennossa ja ehdottanut jotain toista asentoa.
Poikkeus: reverse cowgirl on asento johon toivoisin löytäväni osaajan. Pitää varmaan kokeilla sitä huomenna uuden partnerin kanssa. Lupaan! 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M48, guru
Kuinka monen naisen pillun olet nähnyt?
Erikoinen vastaus. 🤔
Mikä vika tuossa reverse cowgirl asennossa on. Maailman helpointa etupilluisen naisen kanssa, kun nainen nojaa kunnolla eteenpäin. Ainut oikea takaapäin asento joka on luonnistunut meillä.
Kuten todettua, pitääkin kokeilla reverse-cowgirliä heti huomenna. Se ei ole minulla vakio-ohjelmistossa koska seksi on ollut hyvää ja nautinnollista muutenkin.
On varmasti paljon asentoja joita en edes tiedosta tai jos tiedostan niin tuntuvat pöljiltä. Mm. kaltaiselleni perusjampalle kehonpainon kannattelut on ihan poissuljettuja yhdyntäasentoja. En harrasta voimailulajeja ja jätän nuo leikit suosiolla vahvemmilleni.
M48
Se vielä lisäyksenä että primäärikumppanini ei tykkää reverse-cowgirlistä koska haluaa katsella mieluummin hyvin hoidettua partaani kuin karvaisia varpaitani. Näin hän on todennut.
M48, guru
Vierailija kirjoitti:
Se vielä lisäyksenä että primäärikumppanini ei tykkää reverse-cowgirlistä koska haluaa katsella mieluummin hyvin hoidettua partaani kuin karvaisia varpaitani. Näin hän on todennut.
M48, guru
Meillä kaikilla on omat rajoituksemme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M48, guru
Meillä kaikilla on omat rajoituksemme.
Se on juuri näin. Itse tykkään kyllä mieluummin rajoittaa eli kevyttä kuritusta luvassa.
Josta puheen ollen, shibari-hommat. Tällä palstalla kukaan ei ole koskaan maininnut joten ei ilmeisesti teillä ei ole harrastuneisuutta siltä osin?
M48
Totta. (KOKEILTU. HYVIN TOIMII!) - Kiitos.