Huvila ja huussi 2024 official
Ilmeisesti jotain keskustelua yritetty viritellä uudesta kevään 2024 kaudesta, mutta Sanoman sensuuriin joutuneet? Mitä mieltä, uusi juontaja ja uusi pihasuunnittelija.
Kivan suunnitelman teki, vaikutti siltä että oli Ville Gallen mieleen. Ehkä hieman yllätyksetön lopputulos, turvallista kuorikatetta ja kunttaa mutta ilmeisesti nämä ovat suosiossa nyt.
Annin osuus jäi kovin vähäiseksi siihen nähden miten paljon on juontajaa hypetetty.
Kommentit (744)
Hintaan mökkiremontti. Tulos hyvä. Mielestäni keittiössä oli lopulta erilaiset kaapin ovet ja vetimet kuin, mitä Mikko ohjelman alkupuolella kävi valikoimassa.
Jessika remppa koko kesän? Alkaessa oli alkukesä ja loppupaljastuksessa alkusyksy?
Ihanaa kun nyt näytettiin enemmän remppaa ja tosi vähän Annia 😍
Vierailija kirjoitti:
Huvila ja huussi lempiohjelma.
Pois Hautala, kyselee kuin pikkulapsi, liikaa tyhjää hirnuu, tyhjää siihen ohjelma- aikaa menee.
Lopettakaa annin haukkuminen, hän on nyt tässä ohjelmassa ettekä te mitään voi sille.
Olin juuri kirjoittamassa, että lopettakaa toisen haukkuminen. Kertokaa vaikka mielipiteenne mitä mieltä olitte mökeistä. Nyt Lotan mökistä tuli kyllä hieno jos tosiaan katsoo missä kunnossa oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piti käydä kurkkaamassa Facessa tämän Lauran tili ja vuonna 2015 otetussa kuvassa rinnat oli niin pienet, että kyllä, selvää on että silikonit on hankittu. Oli niin silmiinpistävän isot kuin Maisa Torpalla, miksi ihmeessä?!
Vai oisko hällä lapsi ja raskauden jälkeen hinkit kasvaneet lisää, voisko olla luomut... Mutta on kyllä sellaiset, ettei jää huomaamatta, aivan järkyn isot verrattuna sen hoikkaan kroppaan.
Missähän asti riippuvat muutaman vuoden päästä🙄
t. Suomitäti kateellisena, oma eroottisuus hukkui 17v ja 42 kg sitten.
Maisemasuunnittelija on iloinen ja ihana, ja tuonut varmasti paljon katsojiaohjelmalle. Jatkamaa samaan malliin ja antakaa kateellisten marmattaa!
Ei haittaa suunnittelijan kroppa. Annin osuus haittaa. Hyvä ohjelma pilattu. Jää aika monelta katsomatta kun tuota tyhjänpäiväistä Annin höpinää.
Mikolta voi aina odottaa tyyliä. Niin nytkin. Talosta tuli kaunis.Jos minulla olisi rahaa, pyytäisin Mikon suunnittelemaan asuntoni ja luottaisin täysin hänen ammattitaitoonsa.
Anni pilannut täysin tämän hyvän ohjelman, häntä ei vaan kestä.
Vierailija kirjoitti:
Mikolta voi aina odottaa tyyliä. Niin nytkin. Talosta tuli kaunis.Jos minulla olisi rahaa, pyytäisin Mikon suunnittelemaan asuntoni ja luottaisin täysin hänen ammattitaitoonsa.
Mikko on kyllä paras, tuli niin hieno keittiö ja koko talo.
Aivan mahtavaa työtä myös Remppaajilta. Hyvä tiimi Mikko ja Rontu.
Vierailija kirjoitti:
Aivan mahtavaa työtä myös Remppaajilta. Hyvä tiimi Mikko ja Rontu.
Runtu.
Nykyään puhutaan , niin paljon esimerkiksi koulukiusaamisesta ja some. Täällä haukutaan koko ajan Annia. Itse en vaan tajua miksi. En kiinnitä pahemmin huomioita. Nyt oli jännää seurata mitä tulee kylppäristä. Keltainen pytty lähti ja uutta tuli tilalle.
Sanoisin tuohon Anni asiaan, että ehkä se että Annin lörpöttely vie aikaa itse ohjelmalta ja mitään juontajaa ei tarvittaisi. Mikko ja Ville hoitaa sen. Samoin Teemu. Uudesta pihasuunnittelijasta en osaa sanoa. Nyt ollut ainakin niukkasanainen.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvita juontajaa,eikä julkkiksia.
Tavallisten ihmisten tavallisia mökkejä,ei mitään ökymökkejä.
Tässä on monelle hieno mahdollisuus remonttiapuun, todennäköisesti rakennustarvikkeita ja muuta saa halvemmalla,kuin normaalisti,koska näytetään aina firmojen nimiä.
Joo, lisää tavallisia, pieniä arkisia mökkejä! Joihin muutokset hyvillä ideoilla eikä rahalla!
Pliis!
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin tuohon Anni asiaan, että ehkä se että Annin lörpöttely vie aikaa itse ohjelmalta ja mitään juontajaa ei tarvittaisi. Mikko ja Ville hoitaa sen. Samoin Teemu. Uudesta pihasuunnittelijasta en osaa sanoa. Nyt ollut ainakin niukkasanainen.
Juuri niin. Juontaja on tässä ohjelmassa aivan turha. Menneinä vuosina työnjohtaja sekä suunnittelijat ovat pystyneet kertomaan kaiken tarvittavan työnsä ohessa. Ei ole tarvittu isäntäväen kanssa kahvittelijaa lörpöttelemään turhia.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään puhutaan , niin paljon esimerkiksi koulukiusaamisesta ja some. Täällä haukutaan koko ajan Annia. Itse en vaan tajua miksi. En kiinnitä pahemmin huomioita. Nyt oli jännää seurata mitä tulee kylppäristä. Keltainen pytty lähti ja uutta tuli tilalle.
Se ei ole kiusaamista, jos todetaan, että juontaja on tässä ohjelmassa turha ja ihmetellään, miksi pitää näyttää Annin kahvittelemista ja höpötystä, kun töiden katsominen olisi paljon mielenkiintoisempaa.
Vierailija kirjoitti:
Hintaan mökkiremontti. Tulos hyvä. Mielestäni keittiössä oli lopulta erilaiset kaapin ovet ja vetimet kuin, mitä Mikko ohjelman alkupuolella kävi valikoimassa.
Jessika remppa koko kesän? Alkaessa oli alkukesä ja loppupaljastuksessa alkusyksy?
Ne alkupuolen valikoimat oli sinne kylppäriin. Keittiön jutut valkattiin myöhemmin, mutta kuvassa oli ko kaapinovet puuvalmiina, ei maalattuina.
Hieno remppa oli kyllä.
Eikö tuo Mikko Vesanen olisi voinut hoidella sen presidentin asunnon rempankin? Olisi varmaan tullut viihtyisä.
Tuon Mikon suunnitteluprosessia voisi kuvata vähän enemmän ja jättää sitä juontajan osuutta pienemmälle. Se voisi oikeastaan olla vain taustapuhetta.
Huvila ja huussi lempiohjelma.
Pois Hautala, kyselee kuin pikkulapsi, liikaa tyhjää hirnuu, tyhjää siihen ohjelma- aikaa menee.