Huvila ja huussi 2024 official
Ilmeisesti jotain keskustelua yritetty viritellä uudesta kevään 2024 kaudesta, mutta Sanoman sensuuriin joutuneet? Mitä mieltä, uusi juontaja ja uusi pihasuunnittelija.
Kivan suunnitelman teki, vaikutti siltä että oli Ville Gallen mieleen. Ehkä hieman yllätyksetön lopputulos, turvallista kuorikatetta ja kunttaa mutta ilmeisesti nämä ovat suosiossa nyt.
Annin osuus jäi kovin vähäiseksi siihen nähden miten paljon on juontajaa hypetetty.
Kommentit (744)
Onpa mennyt tylsäksi koko ohjelma. Voisi katsoa 10 minuuttia alusta ja 10 minuuttia lopusta ja jättää ne välihölinät kokonaan pois.
Luonnollisin mahdollinen este rikkaruohoille. Liian tiivistä aluskangasta ei voi laittaa ettei happi ja valo lopu. Mutta pihaa pitää hoitaa ja rikkaruohot kitkeä heti kun ne tulee esiin. Ei sen ihmeellusempää. Ja jos ei se kelpaa niin ikean muovikrääsät pihaan
Vierailija kirjoitti:
Kiva ja hyvä, että Ville on taas hommissa, aika totisesti ja miehistyneenä esiintyy. Tuota työn tekemistä ja remontin edistymistä katsoo mielellään, ottaa osasta opikseenkin. Hyvää työn jälkeä.
Ville on ihana,terkkuja!
HuHu ollut lemppari tähän asti, en siedä juontajaa.
Vierailija kirjoitti:
Harvoin näkee noin paksua tukkaa kuin Pernillan äidillä.
Häh? Ihan tavallinen tukka. Mitä ihmettä? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvoin näkee noin paksua tukkaa kuin Pernillan äidillä.
Häh? Ihan tavallinen tukka. Mitä ihmettä? :D
Vähän niin kuin Lego-ukkelilla, paksu ja kiiltävä ja tiukasti paikallaan.
Vierailija kirjoitti:
Tekonurmi mökkirantaan. No kiva.
NO eihän se mökkirannassa ollut vaan puttauskentällä. Pieni pala tekonurmea harrastepihassa ei ole paha, kun piha muuten oli suuri ja elävä. itsekin hauluaisin, että puttauskenttä on tekonurmea, eikä elävää jota pitää koko ajan ajaa ja haravoida leikkattua nurmea. Kyllä tekonurmi tuollaiseen kohtaan on ihan ok.
Ensin ajattelin jättää katsomatta, kun en siitä Annista oikein välitä. Nyt olen tallentanut ne ohjelmat, katson siitä vain ensimmäiseen mainoskatkoon ja sitten taas sen paljastuksen viimeisen mainoskatkon jälkeen. Eli loppujen lopuksi Annin tulemisesta ohjelmaan oli hyötyä, jää paljon turhaa katsomatta :)
Pitääkö isorintaiset naiset pukea säkkiin ja pyöritellä tervassa ja höyhenissä, ennen kuin pääsevät suunnittelemaan pihoja tv:seen? Ettei vaan joku nää tissejä ja koko ohjelma on pilalla :D
Minä en ole edes huomannut noita rintoja ja sitä, että ne olisi erikoisen suuret ja jotenkin tyrkyllä. Nyt täältä luin, että tämmöinen ongelma on olemassa :(
Vierailija kirjoitti:
On eroa kuin yöllä ja päivällä kun katsoo brittien puutarhan pelastajat -ohjelmaa (tulee joka aamu nelosella). Siellä tehdään pieniä pihoja miltei käsipelillä ja kierrättämällä vanhaa. Budjetit vain muutaman tonnin ja silti pihat on hienompia kuin nää kymmeniä tuhansia maksavat kötöstykset.
Näitä nyt ei voi verrata. itsekin katsonut tuota ohjelmaa, siellä pihat on 10mX10m pieniä luukkuja ja perustukset tehdään siihen malliin, etteivät ikinä kestäisi Suomen routaa.
Aina ihmettelen, miten heppoisesti ne pihat puutarhan pelastajissa tehdään, mutta varmaan siellä kestävät leudot talvet.
Pihojen kokokin on niin eri, ettei mitenkään voi verrata jotakin Ville Gallen valtavaa pihaa joka upottaa joka suuntaan niin, ettei koneetkaan pysty kulkemaan johonkin Puutarhan pelastajien muutamankymmenen neliön rajattua pihaa. Näissä suomalaisversioissa pelkkä terassi on samankokoinen, kuin tuossa englantilaisversiossa koko piha.
Ei noita Huvilan ja Huussin pihoja voisi kukaan tehdä käsipelillä, johan niihin menisi ikuisuus, kun hehtaarien kokoisia pihoja käsipelillä kunnostettaisiin. Ei mitään järkeä :D ja aikaa muutama viikko.
Todellakin , miksi omituinen höpöttäjä , toki tuleehan se halvemmaksi , enemmän pitäisi näyttää sitä remonttia .
En oikein välitä Anni Ihamäestä. Mutta pihasuunnittelijan rintoihin en kyllä tullut kiinnittäneeksi yhtään mitään huomiota! Ulkonäöstä ajattelin että onpa laiha nainen, nätti ja hauska persoonallinen nenä.
Välillä tuntuu että tää vauvapalsta on joku ihan oma erillinen universuminsa...
Kyllä ne tissit aika hypnoottiset oli. Etenkin siinä beigessä t-paidassa. Oli vaikeuksia päästä eroon, kun yritin keskittyä muuhun. Ja heteronainen olen.
Tulin oikeastaan kysymään, että näköjään tämä Pernilla oli julkkis ja MM mitaleista puhuttiin. Joku vammaisurheilija?
Vierailija kirjoitti:
Onpa mennyt tylsäksi koko ohjelma. Voisi katsoa 10 minuuttia alusta ja 10 minuuttia lopusta ja jättää ne välihölinät kokonaan pois.
Jaa. Minä kyllä tykkään. Innolla odotan taas uutta ohjelmaa ja katon joka minuutin!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne tissit aika hypnoottiset oli. Etenkin siinä beigessä t-paidassa. Oli vaikeuksia päästä eroon, kun yritin keskittyä muuhun. Ja heteronainen olen.
Tulin oikeastaan kysymään, että näköjään tämä Pernilla oli julkkis ja MM mitaleista puhuttiin. Joku vammaisurheilija?
Oisko sitä "vammaa" nyt jossakin muussa, kuin Pernillassa, kun jonkun naisen tissi sinuun noin oudosti vaikuttaa :D Itse en kyllä huomannut lauran rinnoissa mitään ihmeellistä, enkä kiinnittänyt niihin mitään huomioa, mutta muuten kyllä olen katsonut, että iloinen ja reipas nuori nainen.
Ps nykyään on helppo etsiä tietoa netistä, eikä tulla kyselemään epäasillaisia kysymyksiä vain saadakseen halveksia jonkun nuoren naisen saavutuksia. (Pernillan siis).
Vierailija kirjoitti:
Osaatko hävetä? Herää kyllä kysymys, kuka tässä on "vammainen" ja missä kohtaa vamma on? Vamman ei tarvitse olla suuri, kun se on korvien välissä.
Lotan mökkiremontti oli kiva, Mikko ja Ville äänessä. Tekemistä näytettiin. Annin osuus onneksi minimaalinen. Lopputulos hyvä.Mitä virkaa tuolla juontajalla on, ei näytä edes kiinnostuneelta.
Täysin samaa mieltä, tekemällä tehty ihamäki aivan turha. Ärsyttävä kun jokapaikan pitänyt ängetä.
Täysin samaa mieltä, tekemällä tehty ihamäki aivan turha. Ärsyttävä kun jokapaikan pitänyt ängetä.
Ei kyllä ne tissit on ehdottomasti jätettävä kotiin kuvauspäivinä ettei av-mammat saa alemmuuskompleksia.