Miten hyväksyä se, että kaikesta vaivannäöstä huolimatta näyttää kauhealta?
On kokeiltu kampaajat, kosmetologit, meikit, kalliit kosmetiikat, luonnonkosmetiikat, apteekkikosmetiikat, meikkaamattomuus, minimaalinen ihonhoito, huolellinen hoitaminen, pelkkä vedellä pesu, veden juonti, kahvin poisjättö, terveellinen ruokavalio, ulkoilu, urheilu, kaikki.
En tupakoi enkä käytä alkoholia.
Miten hyväksyä se, että kaikista yrityksistä huolimatta naama on kuin petolinnun prse ja sellaisena pysyy? Kaikki naamassani on aivan vinksallaan - näytän ihan epämuodostuneelta. Kaikki kasvoissani on joko liian isoa tai liian pientä, mitkään piirteet eivät sovi yhteen.
Joku sanoo, että opettele meikkaamaan. Olen yrittänyt, ja näytän silti ihan hirveältä! Ripsiväri saa silmäni vuotamaan, meikkivoiteet ärsyttävät ihoa. Ohut meikkivoide ei peitä tarpeeksi, kun taas paksumpi meikkivoide näyttää luonnottomalta.
Toisin sanoen: miten hyväksyä se, että on RUMA? Millaisen prosessin tässä joutuu läpikäymään? Apua, vinkkejä?
Kommentit (106)
Oletko koskaan sanonut noille ulkonäkösi kommentoijille että miltä heistä tuntuisi jos sinä mainitsisit jotain heidän rumista piirteistään tai vioistaan? Kaikillahan niitä on.
Sillä helpottaa jos ei pidä ihmiskontakteja joissa voisi joutua arvostelun kohteeksi koska sitä kautta se tulee. Ja välttää niitä ihmisiä joiden huomaa tarttuvan, sekä kauniista että rumista löytyy sanojaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos se noin paljon haittaa elämää ja olet jo keski-ikäinen niin miksi et tutkisi vaihtoehtoja symmetrian korjaamiseksi. Plastiikkakirurgilla voi käydä ihan vaan ilmaisessa konsultaatiossa ja kysyä, mitä ammattilainen voisi tehdä. Ei se välttämättä vaadi veistä vaan jotakin kevyempiä operaatioita. Mikset edes tutkisi tätä vaihtoehtoa, jos se oikeasti on ongelma. Et sinä ole pinnallinen tai huono ihminen, jos haluat tätä vaihtoehtoa tutkia. Ei kaikki synny luonnonkauniina.
Tämä. Mikäli on ylimääräistä rahaa, kannattaa käydä korjauttamassa ongelmakohtia. Saa mukavamman loppuelämän. Riskit kasvojen leikkauksissa ovat kuitenkin suht pieniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mikään häpeä käydä plastiikkakirurgin juttusilla. Voi olla, että joku pienikin juttu tuo symmetriaa ja saa sinut tuntemaan itsesi vähemmän rumaksi.
Kiitos. Onko itselläsi kokemusta, jos saa kysyä?
- ap
Mutta etkö sinä vihaa kaikenlaisia kumihuulia ja naamoja joten miksi sellaiseksi tahtoisit muuttua??
???
- ap
Kukaan nainen ei ole sujut rumuutensa kanssa. Miehet voivat olla koska heidän markkina-arvonsa määräytyy pitkälti statuksen, mammonan, pituuden yms kautta mutta naisilla ulkonäkö on kaikki kaikessa. Suosittelen menemään Turkkiin plastiikkakirurgille. Kymppitonni käteistä mukaan.
Itse olen kärsinyt vinoista hampaista suurimman osan ikääni (lapsena jo kertaalleen oiottu), ja niistä on tullut kommentteja. Joka kerta ketutti, kun näin itseni peilistä tai näin valokuvia. Ei auttanut, vaikka mies sanoi, että ei hän edes huomaa niitä.
Nyt olen oikomishoidossa, ja luoja kuinka iloiseksi tulen nähdessäni suoran hammasrivin peilistä. Toki oikominen on vielä kesken, mutta elämänlaatu on parantunut. Ainut pelko on, että oikomishoidon tulos ei välttämättä ole pysyvä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko t r a n s u?
En ole.
- ap
Meitä on paljon muiyakin joilla on sama ongelma. Minä miehenä olen koko ikäni tuntenut itseni muiden seurassa mitäänsanomattomaksi. Kun elämässä on ollut masennusjaksoa se on vain entisestään korostunut. Usein mietin miksi en ole tyytyväinen itseeni, kenelle haluan elää tai kelvata. Miksi antaa asian rasittaa elämää. Olispa mukava kohdata toisia samoin tuntevia jossain vertaistukiryhmässä ja vaihtaa ajatuksia, itkeä ja nauraa yhdessä.
Jos on huono itsetunto rumuuden takia niin voi lohduttautua katsomalla kuvaa Miina Äkkijyrkästä ja muista hyvin rumista.
Ruma nainen saa komean miehen. Ei rumat naiset halua rumia miehiä joten olet varmasti kaunis komean miehen mielestä.
Minusta Miina on kaunis ja persoonallinen.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kärsinyt vinoista hampaista suurimman osan ikääni (lapsena jo kertaalleen oiottu), ja niistä on tullut kommentteja. Joka kerta ketutti, kun näin itseni peilistä tai näin valokuvia. Ei auttanut, vaikka mies sanoi, että ei hän edes huomaa niitä.
Nyt olen oikomishoidossa, ja luoja kuinka iloiseksi tulen nähdessäni suoran hammasrivin peilistä. Toki oikominen on vielä kesken, mutta elämänlaatu on parantunut. Ainut pelko on, että oikomishoidon tulos ei välttämättä ole pysyvä.
Hienoa että olet hoidattamassa hampaitasi. Niitä tulee hoitaa ja ylläpitää oikomishoidon jälkeenkin jotta haluttu tulos säilyy. Nyt voit saada paremman miehen, jopa rikkaan. Miestäsi rumat hampaasi eivät tietenkään haitanneet, uudet hampaat, jos siis hymyilet nyt ulkona useammin, saattavat häntä haitata.
Mitä fyysisempää työtä nainen tekee niin sitä ryppysemmäksi muuttuu. Miina Äkkijyrkkä on tehnyt nuoresta asti hyvin fyysistä kuvanveistäjän työtä ja näytti vielä parikymppisenä oikein viehättävältä. Jotkut uhraa kauneutensa jotta saa leipää. Ulkonäkö on tavallaan oma valinta.
Mene kauneusleikkaukseen, jos rahaa on.
Vierailija kirjoitti:
Jos on huono itsetunto rumuuden takia niin voi lohduttautua katsomalla kuvaa Miina Äkkijyrkästä ja muista hyvin rumista.
Kenellä on oikeus sanoa toista rumaksi? Ei kellään. Kuten ap kirjoittaa, että joku kadulla saattaa huudella, on kyllä väärin. Miten tällainen ihminen on kasvatettu? Mitä se kertoo huutelijasta?
Piti oikein vielä googlettaa Miina ja taas ihmetellä miten voit sanoa hyvin rumaksi. Miinahan on suorastaan kaunis. Tästä me voimme huomata sen että aivan aiheettomia huuteluita.
M43
Kyllä, nuorena Miina oli kaunis. Ei ole enää kaunista edes käytös.
10 sormea ei kyllä ainakaan minulla millään riitä. Enkä omasta mielestä edes ole huomiota herättävän ruma.