Seela vai Selma, kumpi kivempi?
Mietin tässä tytöllemme nimeä, isosiskot ovat siiri ja salla. Kumpi olisi parempi seela vai selma? Tai jos keksitte muita hyviä nimiä jotka sopii siskojen kaveriksi niin otan mielelläni ehdotuksia vastaan. Ei tarvitse olla s-alkuinen. S-alkuisista ei mielellään si- ja sa alkuisia.
Kommentit (11)
Seela on kaunis nimi, harvinainenkin. Selmasta en itse pidä, mutta eihän minun kyllä tarvitsekaan.
muutama ehdotus Siirin ja Sallan siskolle:
Selja
Senni
Sonja
Soila
Sesse
Sessi
Senja
Seile
Seila
Sohvi(tää ois ihana!!)
Seela on jotenkin raikkaampi ja selkeämpi. Selmasta tulee mieleen " asia selvä, selma...tms."
Siirin ja Sallan siskolle voisin ehdotella myös:
Selja
Senni
Sohvi
Sonja
Muita kuin S-alkuisia:
Helka
Helmi
Kaisa
Maija
Pihla
Tuuli
Vilma
(Jokaisella tytöllä voisi olla " oma vokaalinsa" , i ja a jo siskoilla, joten olisiko esimerkiksi e:n tai u:n vuoro? esim. Mette. Mette ei ehkä oikein sovi Siirin ja Sallan jatkoksi, mutta kuitenkin tähän tapaan oma vokaalit.)
Vaikka Selmakin kyllä kiva, niin ääneni saa kyllä Seela, joka todella kaunis nimi ja sopisi aivan ihanasti joukkoonne =)
Ihana nimi! Selmakin ihan kiva, mutta Seela minusta raikkaampi ja nuorekkaampi, Selma enemmän täti-ihmisen nimi minun korvaani.
on mielestäni Selma parempi. Seelakin on kaunis nimi.
Muita:
Senja
Seile
Seidi
Samira
Sorella
Seelakin on kyllä nätti, mutta Selma on jotenkin " täyteläisempi" ja kuten Körömölli sanoi, siinä on enemmän potkua. Selma on myös enemmän samaa tyyliä kuin siskojen nimet.
Mutta entäpä SOLJA ?
Tosi kaunis ja naisellinen, nimenä perinteinen mutta silti aivan freesi?
tai Sointu?
saa ääneni Selma.
Muuten pidän Seela-nimestä, mutta siskojen nimiin sopii ielestäni Selma
muita tarjolle:
Silja
Sonja
Silvi tai Silvia
Ääni Seelalle, on mielestäni tosi kaunis ja harvinaisempi nimi. Kivat nimet siskoksilla!