Mitä mieltä ihmisistä, jotka läksyttävät aspoja?
Eihän aspa asioille mitään voi.
Eilen todistin tällaista tilannetta.
Kommentit (67)
Höh. eikö kukaan tule minun aamuketjuuni!
Riippuu asiasta monet räyhää vaan räyhäämisen ilosta tai purkaavat pahaa oloansa tuntemattomiin,surkeeta.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ovat tottuneet käskemään.
Ja sitten on nämä aspoille räksyttävät 5-vuotiaan tasoiset.
Pieniä ihmisiä. Oman elämänsä Jani Mäkelöitä.
Tunneihmisiä.
Älykkään vastakohta.
Asiakaspalvelija on piika. Ja piika ei ole ihminen.
Puutun asiaan. Käsken hakeutua lääkärin vastaanotolle hakemaan rauhoittavia. Saatan myös sanoa että olisiko aika kutsua vartija paikalle koska on mahdollista että kiihtynyt asiakas käy jonkun kimppuun.
Eilen tosiaan joku näytti luulevan, että aspa pystyy vaikuttamaan satojen ihmisten talon asioiden rullaukseen 10 minuutin sisällä. Ap
Pitähän niitä aina välillä läksyttää vaikka eivät mistään mitään tiedäkään tai asioille mitään voi.
Pari kertaa olen todistanut kun pitkän linjan aspa (usein +50v) kohtaa tällaisen. Asiakas usein servaa itse itsensä niin pahasti, että tuskin enää tulee takaisin asioimaan enää koskaan. Tällainen läksytys toimii ehkä kokemattomiin vuokratyöntekijöihin ym. mutta kokeneemmat työntekijät ovat näitä nähneet jo niin paljon, ettei paljon hetkauta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tai kuka on aspa?
Asiakaspalvelija. Ap
Vierailija kirjoitti:
Puutun asiaan. Käsken hakeutua lääkärin vastaanotolle hakemaan rauhoittavia. Saatan myös sanoa että olisiko aika kutsua vartija paikalle koska on mahdollista että kiihtynyt asiakas käy jonkun kimppuun.
Seuraan sinua ja vedän lättyyn hiljaisella paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tai kuka on aspa?
ASiakasPAlvelija, vähän niinku AlkuPeräinen.
Eikö niille pidetä kolmesti vuodessa koulutus Näin kohtaan vaikean asiakkaan? 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraan sinua ja vedän lättyyn hiljaisella paikalla.
Sinäkö? LOL!
Vierailija kirjoitti:
Aspojen kanssa asioivat lähinnä 55+ tädit joten menkää vaan itseenne.
Tämä. Ei osaava ihminen tarvitse aspaa, sillä sähköposti on keksitty.
Oman elämänsä häviäjiä.