Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Silikonien poistoa paljon

Vierailija
05.03.2024 |

Ylellä juttua siitä, kuinka silikoneja poistetaan nyt paljon. On myös luultu niistä aiheutuvia haittoja vaihdevuosivaivoiksi. Kätevää tämä bisnes. Silikonien laitto maksaa. "Luultu vaihdevuosioire" lääkitseminen maksaa. Silikonien poisto maksaa. Eniten hämmästyttää nainen, joka tähän k-setus sirkukseen ryhtyy. Miksi ihmeessä?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin yksi aihe, josta kotona tyttölapsille kannattaisi vanhempien puhua. Arvoista lähtien. 

Kun se huoneessaan tavaa muotijuttuja ei sitä enää mikään pitele jos ei ole kasvanut järkeen kiinni.

Vierailija
22/37 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistattaisin itse mielummin koko rintani. Olen aina inhonnut rintojani ja mielummin eläisin kokonaan ilman niitä. Niiden poistattamisestahan ei varsinaisesti ilmeisesti suurtakaan haittaa fyysisessä mielessä ole. Terveitä rintoja ei kuitenkaan ilmeisesti poisteta muilta kuin transmiehiltä, vaikka muistan kyllä lukeneeni jostakin biologisesta naisesta, joka ei ollut transihminen, joka onnistui poistattamaan terveet rintansa ja oli hyvin onnellinen. Sitä vastoin johonkin kohdun tai munasarjan poistamiseen suostuisin vasta kun mitään muuta mahdollisuutta ei enää ole. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain typerät bimbot laittavat muovia sisäänsä. Kyllähän tuon nyt jokainen järkevä ihminen on aina tiennyt, ettei tuo kannata. Tai no jos haluaa sairastua vakavasti tissien takia niin antaa mennä vaan. Harmi vaan että yhteiskunta ja veronmaksajat joutuvat maksamaan näiden idareiden hoidon.

Vierailija
24/37 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli silikonit ja poistatin ne myös terveysongelmamien takia. Jos implantit päätyy poistattamaan, pitää poistaa myös implanttien ympärille kasvanut arpikapseli. Se sisältää usein tulehdussoluja ja valitettavasti joillain naisilla jopa syöpää. Minulla oli todella paljon tulehdusta ja implantit alkoivat kutisemaan oltuaan minulla noin 8 vuoden ajan. 

Kerrotaanko nämä riskit naisille, kun menevät silikoneja ottamaan? Ja siitä huolimatta he ne laittavat? Käsittämätöntä. Surullista.

Vierailija
25/37 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikimaailmassa ryhtyisi leikkelemaan itseäni, asennuttamaan jotain silikonityynyjä itseeni jonkun miehen takia, "saadakseni" hänet. Tisseillä saatu suhde, mitä sellaisella tekee? Kuitenkin joku paikka alkaa muuttua, vaihtoon sitä kuitenkin joutuu tuollaisessa suhteessa, joka perustuu rinnanympärykseen tai vastaavaan. Eri asia on koko rinnan poisto syöpäleikkausessa, nykyään kai aika harvinaista sekin.

Niinpä. Sen tietää mitä sille suhteelle tapahtuu ikääntymisen tai sairastumisen jälkeen. 

Vierailija
26/37 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet poistattaa niitä rintaimplanttilymfooman pelossa, mikä on aggressiivinen rintasyöpää muistuttava lymfooma eli BIA-ALCL. Kaikenikäisiä naisia menehtynyt siihen viime vuosina, mutta etenkin nuoria.

Kieltämättä tulee mieleen että oliko tuo edesmenneen Janitan todellinen kuolinsyy?! Hänellä oli ollut silikoniset implantit vuosia.

Länsimaissa myytävät silikoni-implantit on teetetty Kiinassa, jo vuosikaudet, joten ties mitä myrkkyjä niissä on. :(((

Vierailija
27/37 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ne tekee liukuhihnalta halpasilikonitäyttöjä Turkissa. Luin miten joku jenkkinainen oli käynyt siellä laitattamassa, ja kun oli noussut sairaalapedistä kun tullut kotiinlähdön ja pukeutumisen aika, niin toisen rinnan silikoni oli pudonnut suoraan lattialle, rinnan alla olevasta avohaavasta! Hyi saaaasta!!!!!

Vierailija
28/37 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silarit on ihkut.

Kenelle? Epämukavat naiselle.

Mihin kaikkeen nainen on valmis, jopa terveytensä vaarantamaan, miesten takia.

Silarit otetaan yleensä naisten keskinäisen kilpailun innoittamina, ei suinkaan miesten takia. Samasta syystä kuin miehet kasvattavat lihaksia: ei naisten vaan toisten miesten tähden. Molemmilla paikataan puutteellista itsekunnioitusta ja kerätään arvostusta muilta saman pinnallisen arvomaailman omaavilta.

Ihan se ja sama miksi otetaan, piihappipolymeerivierasesineiden kehoonsa tunkemisen järjettömyyttä ja vaarallisuutta ei poista tai edes vähennä mitkään syyt tai tekosyyt.

Vierailija
29/37 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ottaa silikonit vain itseään varten 👍

Vierailija
30/37 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikonit on investointi ja pomppulauta only fans tähteyteen. Kun on miljoonat tienattu voi ottaa kumipallot pois.

Vierailija
31/37 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tarvitse poistaa/poistattaa kun ei laita/laitata alun perinkään. Muovi on normijärjellisille tunnettu ongelmajäte.

Vierailija
32/37 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen silikonirintojen laitattaja maksakoon poistatuksen omasta kukkarostaan.Ei kuulu veronmaksajien rahoilla poistatella ja hoidattaa jälkivaivoja.Pitää miettiä ensin kehoonsa laitattaa vieras aineita,oma terveys edellä mentävä.Pliis jos vaiauduitte likemaan tämän.

Vierailija
33/37 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli silikonit ja poistatin ne myös terveysongelmamien takia. Jos implantit päätyy poistattamaan, pitää poistaa myös implanttien ympärille kasvanut arpikapseli. Se sisältää usein tulehdussoluja ja valitettavasti joillain naisilla jopa syöpää. Minulla oli todella paljon tulehdusta ja implantit alkoivat kutisemaan oltuaan minulla noin 8 vuoden ajan. 

Kerrotaanko nämä riskit naisille, kun menevät silikoneja ottamaan? Ja siitä huolimatta he ne laittavat? Käsittämätöntä. Surullista.

Ja kerrotaanko naisille myös että silikonit eivät ole ikuiset? Niillä on maksimi-ikä jonka jälkeen ne joudutaan vaihtamaan. Käy kalliiksi ja tulee leikkausta leikkauksen päälle ja arpea arven päälle.

Vierailija
34/37 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silarit on ihkut.

Kenelle? Epämukavat naiselle.

Mihin kaikkeen nainen on valmis, jopa terveytensä vaarantamaan, miesten takia.

Silarit otetaan yleensä naisten keskinäisen kilpailun innoittamina, ei suinkaan miesten takia. Samasta syystä kuin miehet kasvattavat lihaksia: ei naisten vaan toisten miesten tähden. Molemmilla paikataan puutteellista itsekunnioitusta ja kerätään arvostusta muilta saman pinnallisen arvomaailman omaavilta.

En tiedä sikikoneista, ehkä. Mutta naisten pukeutuminen ja tälläys on muita naisia varten. Miehet eivät ymmärrä naisten muodin hienouksien päälle. Muita naisia varten ne viimeisimmät muodin oikut ja uusimmat meikkitrendit ovat. Sori jos meni vähän ohi aiheen.

Vierailija
35/37 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kerrotaanko naisille myös että silikonit eivät ole ikuiset? Niillä on maksimi-ikä jonka jälkeen ne joudutaan vaihtamaan. Käy kalliiksi ja tulee leikkausta leikkauksen päälle ja arpea arven päälle.

Turha kai tampiolle, joka on vapaaehtoisesti/omaa tyhmyyttään valmis vuoraamaan kehonsa vierasesineillä on mitään kertoilla. Pitäisi silti, mutta tekolollobisnes mahdollisesti kärsisi ja hiipuisi?

Vierailija
36/37 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otin omani vuonna 2013 ja silloin ei kerrottu tuollaisista pitkäaikaisista terveysongelmista. Sanottiin myös etteivät aiheuta syöpää, sehän on sittemmin osoittautunut vääräksi tiedoksi. BIItä eli breast implant illnessiä ei vieläkään yleisesti tunnisteta oikeaksi ongelmaksi. Olisi mielenkiintoista tietää, kerrotaanko näistä riskeistä nykyisin silikoneja harkitseville naisille. 

Vierailija
37/37 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up