Suosittele tasokasta ravintolaa Tampereella!
Kommentit (10)
Minulle tasokkaita olisivat Perla, Hella & Huone, Näsinneula, Tiiliholvi ehkä Masuuni.
Wistub Alsace ja Hella ja huone, erinomaista ruokaa molemmissa.
Saludissa mielestäni vähän " säästö" meininkin, esim. pihviliha ei ole aina ihan sitä mitä pitäisi olla. Ruoka sinänsä maukasta ja salaattipöytä erinomainen.
Ai maailma, siitä on pitkä aika, kun olen saanut tuoretta hummeria! Lurps, kun tuli nälkä listaa katsellessa. Osaisiko joku suositella jotain annosta?
Jos on paljon tottunut syömään ulkona esimerkiksi työn puolesta, vaatimustasokin tietty voi olla erilainen kuin jos käy ulkona syömässä vain harvoin.
Paikassa voi minusta olla hyvä ruoka vaikka se ei ehkä muuten olisi tasokas. Esimerkiksi ympäristö voi olla baarimainen eikä vastaa ehkä tasokkaalla ulkona syömiselle asetettuja vaatimuksia, samoin palvelu voi olla surkea hyvästä ruuasta huolimatta.
Mutta hyvä että makuja on monia ja jokaiselle löytyy jotain!
- Hella ja huone (Ranskalainen)
- Perla (italialainen)
- Näsinneula
- Tiiliholvi
- Henriks
Saludissa aina liian kypsäksi paistetut pihvit, eikä muutenkaan mikään kovin tasokas paikka.
Coussicca vähän " suttunen" ja vanhahtava. Taustalla soi ysiviisseiska.
En ole käynyt vuosikausiin ja nyt tekisi mieli mennä taas tuonne. Kuulemma omistajatkin vaihtuneet/vaihtumassa?
Mylläreissä oli ennen upeaa ruokaa, mikä on tämän päivän tilanne?
Huono tsäkä vaan kohdallani todennäköisesti, mutta sinänsä arvostetussa paikassa ei pitäisi käydä tuollaisia " lapsuksia" !
Kala ja erikoisuudet ovat kyllä maistuneet Saludissa.
Itse äänestäisin Näsinneulaa, ja jos haluaisin " juhlavasti" syödä, se todennäköisesti olisi valintani.
Jos olet gourmet ruuan ystävä niin valitse joku näistä. Näsinneulassa on meillä ollut kyllä sairaan hidas palvelu. Jos haluat tavis hyvää ruokaa mene Saludiin.
Tsekkaa sivut ja sieltä safkoja, vähän toista kuin S-ryhmien Miami platterit.
Saludissa aina ollut hyvöt safkat ja kiva palvelu. En ole huomannut tason huonontumista.