Uskotko että miestä voi ärsyttää, jos nainen vaihtaa komeampaan?
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta.
Mutta naisia ärsyttää, jos mies vaihtaa japanilaiseen tai korealaiseen naiseen. Heti alkaa pedofiiliksi haukkuminen ja keltakuumeesta jankuttaminen, kun. Selvästi. Naista. Ärsyttää.
Suomi naisen jos vaihtaa vaikka virolaiseen niin taso nousee jo vähintään 50% ne osaa sentään pukeutua ja käyttäytyä ravintoloissa sottaamatta itseään tai olla nolaamatta muuta seuruetta huonoilla käytöstavoillaan.
Ei tämä ole uskon asia ja tiedän, että miehilläkin on tunteet ihan samalla tavalla kuin naisillakin, mutta miehet vaan on ohjattu eri tavalla kuin naiset. Jos joku ihmettelee niin olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Hunksit ovatkin komeita ja raamikkaita.
Ovat ainakin palstamiesten mielestä. Vastaavia ihannemiehiä on myös lentäväleukaiset avaruuskirurgit täydellisine hiusrajoineen.
Hei kuulkaas, en mä ole vaihtanut miestä kehenkään. Ei aloitus välttämättä koske aina itseä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta kuka sen kauniin naisen saa?
Ehkä ensin pitäisi määritellä käsite kaunis nainen.
Jos en ihan väärin ole elämää ymmärtänyt niin harva mies on omasta mielestään rumaa naista itselleen valinnut? Sitä kauneutta on niin monenlaista.
Tuo on helppo määritellä.
Pituus 170cm ylöspäin, hoikka/normaalipainoinen,pitkät hiukset, rinnat kokoa C , omat kauniisti rivissä olevat hampaat,ei tatuointeja,ei lapsia, sillä hor ot eivät ole mitenkään kunnioitusta herättäviä saati rakastettavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hunksit ovatkin komeita ja raamikkaita.
Ovat ainakin palstamiesten mielestä. Vastaavia ihannemiehiä on myös lentäväleukaiset avaruuskirurgit täydellisine hiusrajoineen.
Miehetkö niillä Hunksien keikoilla aikoinaan kirkuivat?
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet kilpaile ulkonäöllään. Sillä on vain välinearvoa naisten iskemisessä.
Miehet kilpailevat siitä, kenellä on kaunein nainen, korkeimman statuksen työ/asema, eniten rahaa, hienoin auto, isoin talo, parhaat urheilutulokset jne.
Ööh, no luuletko että naiset kilpailevat ulkonäöllään vain siksi että on vain niin kiva olla nätti? Ei sillä ulkonäöllä ole naiselle mitään arvoa itselleen, vaan pelkkää välinearvoa miesten iskemisessä. Ihan sama juttu kuin miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että komeus niinkään, miehet harvoin näkevät samat miehet komeina kuin naiset. Mutta nuoruus. Tiedän useita keski-ikäisiä miehiä joita tuntuu kismittävän niin käsittämättömän paljon kun heidän eksillään on nykyään heitä nuoremmat miehet. Vanhenemisen pelkoa kai.
Kyllä ainakin minä miehenä tunnistan täsmälleen samat miehet komeiksi, mitkä lähes kaikki naiset. Komean miehen malli on niin jumalattoman kapea.
Mun mies pitää komeina ihan erilaisia ja erinäköisiä miehiä kuin minä. Ensinnäkin jo se, että hänen silmissään komeat miehet ovat 20-30 vuotta vanhempia kuin ne joita itse pidän komeina.
Kuka tuntisi kateutta jostain ylileveästä naisesta? Olkoon sitten ex taikka ei.
Varsinkin jokaisen synnyttäneen naisen perse on levinnyt niin muodottomaksi ja rumaksi ettei sellaista kadehdi kukaan ja ne raskausarvet vasta oksettavia ovatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet kilpailevat siitä, kenellä on kaunein nainen, korkeimman statuksen työ/asema, eniten rahaa, hienoin auto, isoin talo, parhaat urheilutulokset jne.
Eli epäsuorasti kilpaillaan ulkonäöllä, koska taviksilla ulkonäkö ratkaisee kauniiden naisten saamisen. Taviksilla ei ole niin paljoa rahaa, että se kompensoisi ulkonäön puutteet.
Kuten sanoin, ulkonäöllä on pelkkä välinearvo. Ei mies arvosta tai kadehdi toista miestä ulkonäön takia, mutta sen takia saattaa kadehtia, että toisella on vetävännäköinen nainen kainalossa.
Täällähän te valitatte laatikkoleuoista kirurgilentäjistä jotka on pitkiä!
Emme me niistä laatikkoleukaisists kirurgilentäjistä valita, vaan siitä että ne vie kaikki kauniit naiset eikä tavisnaisillekaan kelpaa mikään muu.
Tästä tulikin kiltin miehen ketju nääs.
Se ei reagoi yhtään mihinkään .tänne pitäisi tulla vähän hemmetin nopeesti..neljävuotias..mikä ilmavirta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööh, no luuletko että naiset kilpailevat ulkonäöllään vain siksi että on vain niin kiva olla nätti? Ei sillä ulkonäöllä ole naiselle mitään arvoa itselleen, vaan pelkkää välinearvoa miesten iskemisessä. Ihan sama juttu kuin miehillä.
Ööö miten se nyt menikään, kun naisethan laittautuvat itseään eivätkä miehiä varten? :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet kilpailevat pilun saamisessa. Riittää kun naisella on reikä.
Jep.
Mulla 82 kaatoa alla nyt viime viikonlopun jälkeen ja ensiviikonloppuna jos sais yhden tai kaks lisää. Riippuu jaksanko lähteä baariin sekä perjantaina, että lauantaina.
Sama, mutta mulla kaikki 82 tuli viime viikonloppuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että komeus niinkään, miehet harvoin näkevät samat miehet komeina kuin naiset. Mutta nuoruus. Tiedän useita keski-ikäisiä miehiä joita tuntuu kismittävän niin käsittämättömän paljon kun heidän eksillään on nykyään heitä nuoremmat miehet. Vanhenemisen pelkoa kai.
Kyllä ainakin minä miehenä tunnistan täsmälleen samat miehet komeiksi, mitkä lähes kaikki naiset. Komean miehen malli on niin jumalattoman kapea.
Mun mies pitää komeina ihan erilaisia ja erinäköisiä miehiä kuin minä. Ensinnäkin jo se, että hänen silmissään komeat miehet ovat 20-30 vuotta vanhempia kuin ne joita itse pidän komeina.
Heh. Meillä sentään on sama ikäluokka, mutta miehellä on paljon feminiinisempi miesmaku eli se kuvittelee naisten (myös mun) kuolaavan jotain cristiano ronaldoa joka taas minusta on aivan liian kaunis ja sliipattu ollakseen komea yhtään.
Olen ymmärtänyt, että jos nainen vaihtaa miehensä kehen tahansa toiseen mieheen, niin se on jätetylle miehelle erittäin nöyryyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Tästä tulikin kiltin miehen ketju nääs.
Kiltin naisen ketjua ei tule koskaan sillä sellaiset on loppu, ei ole.
Valitettavasti haluamanne tuote on päässyt loppumaan koska valmistus on lopetettu jo 90 luvun alussa EU: määräyksestä. Vastaavan tuotteen voit saada eu alueen ulkopuolelta joko baltian maista taikka thaimaasta.
Enemmän sitä miestä hatuttaa jos nainen vaihtaa isomunaisempaan.
Tumma ja varmaan hiusraja täydellinen? Tummuus on kyllä omaksuttu ainoaksi oikeaksi kauneusihanteeksi Hollywood-elokuvista. Välillä vaikeaa käsittää, miten vaaleat suomalaiset edes pääsevät kontaktiin suomalaisten naisten kanssa.