Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko että miestä voi ärsyttää, jos nainen vaihtaa komeampaan?

Vierailija
04.03.2024 |

Kilpailevatko miehet komeudessa keskenään? 

Kommentit (98)

Vierailija
81/98 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän sitä miestä hatuttaa jos nainen vaihtaa isomunaisempaan.

Pitääkö siis ex-miehen päästä koeajamaan se uusi mies vai mistä se tuon kokoluokan selvittää?

Kyllä se nainen sen tiedon jossakin vaiheessa exälleen tarjoilee.

Missä todellisuudessa näin tapahtuu? Esim itse en ole ollut exäni kanssa missään tekemisissä eron jälkeen, mutta vaikka sattuisinkin osumaan samaan aikaan ruokakauppaan niin en mä kyllä nykyisen peniksestä puhuisi vaan sanoisin ihan vaan moi.

Vierailija
82/98 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mutta kuka sen kauniin naisen saa? 

Se kaikista huumorintajuisin tietenkin. Aina.

Niinkö? Jostain syystä kauniilla naisilla on lähes poikkeuksetta komea mies, eli kyllä se ulkonäkö taitaa olla kuitenkin se lähtökohta.

Ehkä joillakin. Jotkut kauniit naiset saattaa tykätä huumorintajuisesta miehestä ja viihtyy sen kanssa, oli sillä rahaa tai ei.

Saattaa juu, mutta komeasta huumorintajuisesta miehestä. Kukaan salilla viihtyvä kaunis nainen ei ota miestä pelkän huumorintajun perusteella, on oltava ulkoisia avuja ja paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/98 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ex-miehestä tulee uuden miehen paras kaveri? Sitä en tiennyt. 

Vierailija
84/98 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun eksä flippasi kun näki uuden mieheni. "Jos olisi ollut komeampi, niin olisin voinut ymmärtää..." Ehkä tämä pinnallisuus oli yhtenä osasena eroomme, good bye.

Mun exä oli sitä mieltä, että nyxä ansaitsee turpaansa koska olin vaihtanut mukamas huonompaan eli exää vissiin päätä lyhyempään mieheen.

(enkä edes varsinaisesti vaihtanut vaan oltiin erottu jo aikaa sitten ennen kuin tämä uusi suhde alkoi)

Vierailija
85/98 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on niin säälittävä tossu, että jää seuraamaan random vosun tulevia hoitoja?

Vierailija
86/98 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö siis ex-miehen päästä koeajamaan se uusi mies vai mistä se tuon kokoluokan selvittää?

Missä todellisuudessa näin tapahtuu? Esim itse en ole ollut exäni kanssa missään tekemisissä eron jälkeen, mutta vaikka sattuisinkin osumaan samaan aikaan ruokakauppaan niin en mä kyllä nykyisen peniksestä puhuisi vaan sanoisin ihan vaan moi.

Tietenkin mutkan kautta. Kerrotaan ystäville, että uusi on paremmin varusteltu ja siitä juttu alkaa leviämään niin, että joku exän kaveri sen sitten kännipäissään sanoo tälle miehelle, että " sekin oli vaan isomman munan perässä kuulemma". Noinhan ne menee.

Vierailija
87/98 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Heh. Meillä sentään on sama ikäluokka, mutta miehellä on paljon feminiinisempi miesmaku eli se kuvittelee naisten (myös mun) kuolaavan jotain cristiano ronaldoa joka taas minusta on aivan liian kaunis ja sliipattu ollakseen komea yhtään."

Kuka sinun mielestäsi on naisten yleisesti ihannoima mies, joka ei muistuta kaunista Cristiano Ronaldoa?

Muista naisista en tiedä, mutta omaan makuun on esim ampumahiihtäjä Johannes Thingnes Bo. Etenkin silmälaseissa aivan vastustamaton.

Vierailija
88/98 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin mutkan kautta. Kerrotaan ystäville, että uusi on paremmin varustel

Sinähän sen tiedät?

Vierailija
89/98 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ollut tosissani.

Vierailija
90/98 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mutta kuka sen kauniin naisen saa? 

Se kaikista huumorintajuisin tietenkin. Aina.

Niinkö? Jostain syystä kauniilla naisilla on lähes poikkeuksetta komea mies, eli kyllä se ulkonäkö taitaa olla kuitenkin se lähtökohta.

No kenellä sitten pitäisi olla kaunis nainen jos ei komealla miehellä? Eikö tuo ole juuri sen tasoteorian mukainen tilanne, että kaunis saa komean ja komea kauniin?

Vai onko niin, että ei-niin-komeankin pitäisi saada kaunis nainen, koska muuten naiset on pinnallisia eikä rumemmilla naisilla tee muutenkaan yksikään mies mitään?

Vierailija
91/98 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin mutkan kautta. Kerrotaan ystäville, että uusi on paremmin varustel

Kuulostaa ihan keskenkasvuisten teinitouhulta, mutta en väitä vastaan kun kerran kokemusasiantuntijakin on ketjussa paikalla. Sen sijaan sitä kyllä ihmettelen kuinka kukaan voisi olettaa rikkinäisen puhelimen olevan jotenkin luotettava infokanava.

Vierailija
92/98 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten musta tuntuu ettei sitä tiedä se uusi mieskään, että hänellä on uusi paras kaveri.

Vierailija
93/98 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko Leppilampi on komea. 

Vierailija
94/98 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vaihdoin pitkän, keskiverron näköisen ex-mieheni häntä 15cm lyhyempään, 10 vuotta vanhempaan, jo hieman harmaantuneeseen ja atleettiseen komistukseen. Luulen, että exäni ei ymmärtänyt tätä, mutta jokin häntä silti riipi asiassa. 

Vierailija
95/98 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin mutkan kautta. K

No hei.. tuleeko nuo kokotiedot koskaan mistään "luotettavista infokanavoista"? Vihjailu riittää kylvämään epävarmuuden ja alemmuudentunteen siemenen.

Vierailija
96/98 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Heh. Meillä sentään on sama ikäluokka, mutta miehellä on paljon feminiinisempi miesmaku eli se kuvittelee naisten (myös mun) kuolaavan jotain cristiano ronaldoa joka taas minusta on aivan liian kaunis ja sliipattu ollakseen komea yhtään."

Kuka sinun mielestäsi on naisten yleisesti ihannoima mies, joka ei muistuta kaunista Cristiano Ronaldoa?

Muista naisista en tiedä, mutta omaan makuun on esim ampumahiihtäjä Johannes Thingnes Bo. Etenkin silmälaseissa aivan vastustamaton.

Googlasin ja ymmärrän. 

Vierailija
97/98 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikko Leppilampi on komea. 

No ainakin paranee vanhetessaan eikä ole enää niin siloposkinen.

Vierailija
98/98 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse vaihdoin pitkän, keskiverron näköisen ex-mieheni häntä 15cm lyhyempään, 10 vuotta vanhempaan, jo hieman harmaantuneeseen ja atleettiseen komistukseen. Luulen, että exäni ei ymmärtänyt tätä, mutta jokin häntä silti riipi asiassa. 

Ajatteli, että on itse kuvittelemaansa heikompaa tasoa jos kerran sinä tuollaisia preferoit hänen sijaansa. Aika yleinen ilmiö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi