Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko että miestä voi ärsyttää, jos nainen vaihtaa komeampaan?

Vierailija
04.03.2024 |

Kilpailevatko miehet komeudessa keskenään? 

Kommentit (98)

Vierailija
21/98 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain boomerit luulevat että ainoastaan miehen rehtiydellä, ahkeruudella ja persoonalla on väliä nykyaikana. Maailma on muuttunut aika paljon jostain 60-70-luvusta kun nämä olivat parikymppisiä.

Nykyään etenkin lyhytaikaisia kumppaneita etsitään netin ja kännykän applikaatioista. Ensimmäinen asia johon välittömästi kiinnitetään huomiota on kasvokuva. Toki voit olla kasvottomanakin siellä mutta saat lähes varmasti 0 matchia. Rumakasvoisena vaikutus on jotakuinkin sama kuin olla täysin kasvoton, koska naisella ei ole mitään motiivia tykätä tällaisesta profiilista, jos vaihtoehtona on että voi 0.1 sekunnissa pyyhkäistä paremmannäköisen esille.

Vierailija
22/98 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henk koht minua ei ole koskaan kiinnostanut exät sen enempää kuin heidän mahdolliset uudet suhteensa pätkän vertaa, enkä muutenkaan haikaile menneisyyden perään vaan elän elämää vain yhteen suuntaan,eli eteenpäin.

Jos joku minun jämäpalani kelpuuttaa niin siinähän pitää hyvänään.

En esimerkiksi tiedä mitään eräästä exästäkään jonka kanssa minulla on kaksi yhteistä tenavaa, en tosin tiedä niistä tenavistakaan mitään, mutta heillä on oma elämänsä, minulla omani.

Onko naisilla yleisenä harhakuvana sellainen, että he olisivat niin erikoisia, että ex kumppanit pitäisivät heitä jollakin ihmeellisellä ajatuksen tasolla jotenkin tärkeinä ihmisinä lopun elämäänsä?

Noin ajattelevalla naisella on lähinnä säälittävä riippuvuussuhde entisiin kumppaneihinsa jos uuden suhteen aikanakin miettivät ex kumppaneitaan tai sitä, että saisivat uuden ukkelin myötä exän tuntemaan kateutta?

Sairasta. Suosittelen AP kysymyksen laatijalle terapiaa ja ehkä uusi kumppani kannattaa ottaa mukaan ikäänkuin pariterapian kaltaiseen hoitoon.

M42 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/98 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai johonkin torvikikkeliin?

Vierailija
24/98 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kyllä paikkansa että ehkä 1% miehistä täyttää nuo kriteerit. 

Vierailija
25/98 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miehet kilpaile ulkonäöllään. Sillä on vain välinearvoa naisten iskemisessä.

Miehet kilpailevat siitä, kenellä on kaunein nainen, korkeimman statuksen työ/asema, eniten rahaa, hienoin auto, isoin talo, parhaat urheilutulokset jne.

Eli epäsuorasti kilpaillaan ulkonäöllä, koska taviksilla ulkonäkö ratkaisee kauniiden naisten saamisen. Taviksilla ei ole niin paljoa rahaa, että se kompensoisi ulkonäön puutteet.

Kuten sanoin, ulkonäöllä on pelkkä välinearvo. Ei mies arvosta tai kadehdi toista miestä ulkonäön takia, mutta sen takia saattaa kadehtia, että toisella on vetävännäköinen nainen kainalossa.

Vierailija
26/98 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mutta kuka sen kauniin naisen saa? 

Vierailija
27/98 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kilpailevat pilun saamisessa. Riittää kun naisella on reikä.

Vierailija
28/98 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taviksien kohdalla komea mies (eli hyvin kapea miehen malli: tummat hiukset, täydellinen hiusraja, pituutta yli 183 cm, rasvaprosentti 8-12 yms..), mutta ulkonäön voi kompensoida isolla rahamäärällä ja esimerkiksi julkkisstatuksella.

Vierailija
29/98 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippunee miehestä, mutta ainakin se (valitettavan) omakohtaisen kokemukseni mukaan ärsyttää suunnattomasti, kun nainen löytää eron jälkeen uuden miehen joka onkin exää lyhyempi ja tanakampi.

Tarkennan vielä että ihan tavismiehiä molemmat, mutta exä luonnostaan raamikkaampi eikä tosiaan hänkään mikään sporttinen hunksi vaikka omasta mielestään toki vähintään taivaanlahja kaikille naisille.

Vierailija
30/98 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ensin pitäisi määritellä käsite kaunis nainen.

Jos en ihan väärin ole elämää ymmärtänyt niin harva mies on omasta mielestään rumaa naista itselleen valinnut? Sitä kauneutta on niin monenlaista.

Vierailija
31/98 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hunksit ovatkin komeita ja raamikkaita. 

Vierailija
32/98 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos en ihan väärin ole elämää ymmärtänyt niin harva mies on omasta mielestään rumaa naista itselleen valinnut? Sitä kauneutta on niin monenlaista.

Jos haluaa naisen, täytyy valita niistä jotka voi saada. Kaikki ei saa kauniita.

Vierailija
33/98 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet kilpailevat siitä, kenellä on kaunein nainen, korkeimman statuksen työ/asema, eniten rahaa, hienoin auto, isoin talo, parhaat urheilutulokset jne.

Eli epäsuorasti kilpaillaan ulkonäöllä, koska taviksilla ulkonäkö ratkaisee kauniiden naisten saamisen. Taviksilla ei ole niin paljoa rahaa, että se kompensoisi ulkonäön puutteet.

Kuten sanoin, ulkonäöllä on pelkkä välinearvo. Ei mies arvosta tai kadehdi toista miestä ulkonäön takia, mutta sen takia saattaa kadehtia, että toisella on vetävännäköinen nainen kainalossa.

Ja harvemmin se miehen kertaalleen dumppaama nainen kovin nätti tai haluttava enää jälkikäteen on. Nuhruisessa mekossaan se kai muistuttaa enemmän huåraa. 😂

Vierailija
34/98 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällähän te valitatte laatikkoleuoista kirurgilentäjistä jotka on pitkiä!

Vierailija
35/98 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep.

Mulla 82 kaatoa alla nyt viime viikonlopun jälkeen ja ensiviikonloppuna jos sais yhden tai kaks lisää. Riippuu jaksanko lähteä baariin sekä perjantaina, että lauantaina.

Vierailija
36/98 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta.

Mutta naisia ärsyttää, jos mies vaihtaa japanilaiseen tai korealaiseen naiseen. Heti alkaa pedofiiliksi haukkuminen ja keltakuumeesta jankuttaminen, kun. Selvästi. Naista. Ärsyttää.

Vierailija
37/98 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep.

Mulla 82 kaatoa alla nyt viime viikonlopun jälkeen ja ensiviikonloppuna jos sais yhden tai kaks lisää. Riippuu jaksanko lähteä baariin sekä perjantaina, että lauantaina.

Naiset tykkää jos mies on kokeneempi kuin hän itse joten koita päästä yli sadan ennenkuin edes mietit mitään pysyvämpää suhdetta.

Vierailija
38/98 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex on aina hyvinkin vaisu, jos jotain mainitsen nykyisestä, saati sitten kun kerran näki hänet. Ex on minua jonkun vuoden vanhempi, ei kovin pitkä. Ei nyt ruma tai lihava, sellainen perus keski-ikäinen mies. Nykyinen taas on minua jonkun vuoden nuorempi ja todella pitkä. Myös oikeasti todella komea, tumma. Urheilija oli vielä pari vuotta sitten. 

Ja tavattiin tinderissä tämän nykyisen kanssa ja hän sanoo että ei juuri saanut tykkäyksiä siellä. Näytti sen itsekin, laittoi kaikki naiset oikealle ja yhtään matchia ei siinä tullut. Tämä siis alkuaikoina, kun ei oltu vakavassa suhteessa vielä. Hän siis silloin totesi jotain että minä saan varmaan paljon matcheja ja kyllähän niitä olisi tullut, mutta itse tykkään vain harvoista. Hänetkin meinasin laittaa vasempaan kun ajattelin että on varmasti feikki, että ei täällä noin komeita ole. Ja ehkä muutkin naiset sitten luulee näin. Miehet vaan kuvittelee että naiset on yhtä ulkonäkö keskeisiä kuin hekin. 

Vierailija
39/98 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän se ärsyttäisi, sitten sitä ajattelisi että tuostako se oli kiinni. Mutta toisaalta jos niin olisi, niin saisi kyllä mennäkin menojaan. Etsin vähän syvällisempaa naista.

Vierailija
40/98 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa naisen, täytyy valita niistä jotka voi saada. Kaikki ei saa kauniita.

Ehkä tuo pätee sinuun, mutta itse olen joutunut potkimaan rumimpia pois jaloista pyörimästä. En edes voisi harkita jotain ylipainoista yli 80 kiloista plösöä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan