Mikä särkylääke auttaisi välilevynpullistumaan?
Mikä särkylääke auttaisi välilevynpullistumaan? Tänään syönyt 3g Panadolia, Buranaa 1600mg eikä tunnu auttavan
Kommentit (27)
Oksikodoni ja joku Celebra tai vastaava yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Toni Wirtanen kertoi että kipu kuolee huutamalla alastomana lattialla.
Kokeiltu sitäkin hyvin usein. Tonille pitää ilmoittaa ettei auta , minulla taisi olla virheenä kun en ollut alasti.
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun itsellä oli kivut pahana, eipä siihen oikein muu kuin Tramal auttanut. Leikkaus poisti suurimmat hermokivut, ja sen jälkeen ei oo Tramalia tarvinnut.
Itsellä kyykkääminen auttoi. Lepo ei. Piti saada liikettä rankaan. Olen tottunut liikkumaan.
Ihan vaan kyykyt ilma painoja 10 kykyyn sarjoja päivän mittaan, niin että tuli 100-150 toistoa yhteensä päivässä.
Sillä sain kuntoon. Alussa söin jotain särkylääkettä. En paljoa.
Se jaloilla olo ja kyykyt olivat se ratkaisu minun tapauksessani.
Mulla on käytössä Gabrion selän hermokipuun. En sitten tiedä auttaako pullistumaan?
Minulla ei auttanut mikään särkylääke vaikka isoja annoksia söin loppuvaiheessa. Puolitoista vuotta kärsin niitä hirveitä kipuja, yölläkin kun yritin nukkua, niin en löytänyt yhtä ainutta asentoa, jossa kipu olisi edes vähän hellittänyt ja nukahdin vasta sitten kun olin täysin uupunut. Joku tällä palstalla sanoi, että hän ottaisi synnytyskivut mieluummin kuin välilevynpullistumakivut ja olen samaa mieltä.
Minulle tehtiin vaikka mitä tutkimuksia eikä mistään ollut apua. Sitten pääsin ihanalle vanhalle lääkärille Jorviin ja hän sanoi, että kiireellisenä leikkausjonoon. Leikattiin ja siihen loppuivat kivut.
Söin vuosia kipulääkkeitä selkäkipuun. Sitten välilevyn pullahti lopullisesti ja jalat alta. Sen jälkeen söin Tramalia, Buranaa ja Panadolia 3 kertaa päivässä kolmen kuukauden ajan. Lopulta pääsin leikkaukseen ja siihen loppui kivut eikä särkylääkkeitä ole selän takia tarvinnut sen jälkeen enää ottaa.
Meloksikaami (Mobic)