Miksi syötte sushiravintolassa haarukalla?
Kommentit (165)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa. Olen harjoitellut ja harjoitellut, mutta en kertakaikkiaan saa puikkoja pysymään käsissä. Joten kyllä, syön sushit haarukalla ja veitsellä ja toivon, ettei junttiudestani tai viitseliäisyydestäni sillä perusteella vedettäisi mitään johtopäätöksiä.
Terv. tuplamaisteri
Mihin sitä veistä tarvitaan? Haarukan ymmärrän.
Miten tämä on jotenkin ihmeellistä? Sushi ei mahdu kokonaisena suuhun niin että sitä olisi miellyttävä syödä enkä halua närkkiä kokonaista sushia haarukan päästä, joten leikkaan suuhun sopivan palan. Ihan niin kuin mistä tahansa ruoasta.
Minä en tajua sushia jos se pitää tunkea kokonaan suuhun ja yrittää pureskella posket pullollaan. Haarukalla ja veitsellä pilkkominen hajottaa rullat. Sen takia en niitä koskaan syö. Enkä ole menettänyt mitään. Lisäksi etikka riisissa on yrjöttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa. Olen harjoitellut ja harjoitellut, mutta en kertakaikkiaan saa puikkoja pysymään käsissä. Joten kyllä, syön sushit haarukalla ja veitsellä ja toivon, ettei junttiudestani tai viitseliäisyydestäni sillä perusteella vedettäisi mitään johtopäätöksiä.
Terv. tuplamaisteri
Mihin sitä veistä tarvitaan? Haarukan ymmärrän.
Miten tämä on jotenkin ihmeellistä? Sushi ei mahdu kokonaisena suuhun niin että sitä olisi miellyttävä syödä enkä halua närkkiä kokonaista sushia haarukan päästä, joten leikkaan suuhun sopivan palan. Ihan niin kuin mistä tahansa ruoasta.
Minä en tajua sushia jos se pitää tunkea kokonaan suuhun ja yrittää pureskella posket pullollaan. Haarukalla ja veitsellä pilkkominen hajottaa r
Miksi syöt ylipäätänsä sushia, jos se etikka inhottaa?
Kuka haluaa syödä puolimätää kalaa riisipuuron kanssa millään välineellä?
Yks hailee millä jossain maassa sydään ruokaa, mä syön haarukalla.
Voitte mun puolesta syödä vaik tikuilla tai kepeillä.
Uskomattomia juntteja