Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huipputoimittaja Linnealla on ongelmia kamelinvarpaansa kanssa

Vierailija
04.03.2024 |

KYYKKÄÄN kuntosalilla ja näky peilistä saa minut oikomaan treenitrikoita. Haaroväliin on piirtynyt kamelinvarvas, joka tuppaa ilmestymään etenkin tiukkojen ja ihonmyötäisten housujen, kuten treenitrikoiden kanssa.

Kotona päädyn googlailemaan, miten kamelinvarpaan saisi pidettyä piilossa. 

https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000010261595.html

Kommentit (103)

Vierailija
81/103 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

💩 Minä minä minä ja minun pillupyllytissiongelmani 

Vierailija
82/103 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei miehet pidä kuntosalilla tiukkoja trikoita, joissa etumus mukavasti pullistelee jommankumman lahkeen puolella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/103 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei miehet pidä kuntosalilla tiukkoja trikoita, joissa etumus mukavasti pullistelee jommankumman lahkeen puolella?

Nää vaatteet ja tyypit löytyy yleisurheilusta ja painista. Saliukoilla on mikropenis ja loputkin ovat doupingilla surkastuttaneet vehkeensä. 

Vierailija
84/103 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa lukea juttua, mutta se on kyllä ihan totta, että naisten vaatteita ei suunnitella käytännöllisyys edellä. Materiaalit on ihan liruja, joten näkyy helposti kamelinvarpaat ja muutkin. 

Jaa, minä en muita pidäkään nyt eläkkeellä kuin hyvälaatuisia trikoita, ne on niin mukavat, koskaan ei kamelinvarvas näy, osta laatua, ne kestää ja kun illalla pesaisee ovat aamulla taas käyttökunnossa. 

Vierailija
85/103 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorten naisten tyhmyys on todella huolestuttavaa, lehdet tursuu juttuja, joissa ongelma on tehty aiheesta, joka on aina ollut olemassa ja jonka me vanhemmat olemme osanneet ratkaista huutelematta sen kummemmin. Kamelinvarvasta hävetään ja samat tyypit pitävät trikoita, joissa perskannikoitten väliin uppoaa sauma ja pakaroista treenataan kummalliset möykyt ja niitä sitten esitellään kulkemalla selkä notkolla ja lyhyt takki päällä. Ei riitä, että osa miehistä halventaa naisia, nykynaiset tekevät sen halventamisen itse. 

Mietin tätä ihan samaa. Muistin, miten aikanaan käytettiin niin hiton tiukkoja farkkuja, että keskisauma pureutui jalkoväliin ja sitten jossain etkoilla mietittiin miten sen voisi estää tai sitten annettiin vaan pureutua. Mutta nämä oli sellaisia asioita, joita pohdittiin ehkä 2 min ja siirryttiin sitten tärkeämpiin asioihin. Mun kaveripiirissä opiskeltiin viestintää ja journalistiikkaa, eikä meille olisi tullut mieleenkään että näistä olisi ollut jotain jutun aihetta. Meille oli kunnia-asia tehdä kiinnostavia juttuja merkityksellisistä aiheista ja todellisista ongelmista. Mä en jotenkin vaan voi käsittää, mitä on tapahtunut kun nykyiset toimittajat haluavat käyttää koulutustaan ja saamaansa palstatilaa tällaiseen.

Vierailija
86/103 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykysukupuolikirjolla voi pullistella molemmissa lahkeissa. Ja vielä hanurin puolellakin.

Vierailija
87/103 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kollareissahan ne näkyy parhaiten.

Minä pidän aina pitkää t-paitaa edessä ettei varustus näy.

Vierailija
88/103 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuuu niin 70-lukua!

Vierailija
89/103 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karhuntassu olisi parempi.

Vierailija
90/103 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn Linnean kanssa samalla salilla ja ihan kiva ollut katsella sitä varvasta.

Vierailija
91/103 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karhuntassu olisi parempi.

Se olis jo mauton.

Vierailija
92/103 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä tämä nykyaika on. Kaikki pyörii ruoan, remonttien, toosan ja somekuvien ympärillä. On tämäkin elämää.

Vierailija
93/103 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitempiä paitoja ei voi pitää? Olen kaunis hoikka ja siropillluinen nainen 40v eipä tulis mieleenkään esitellä edes trikoissa itseäni. Ellei paidanhelma mene puolireiteen.

ps. TAUTISET ja LIKAISET TYKKÄÄ JOSTAIN SYYSTÄ ESITELLÄ.. 

he ovat myös niitä tulevia äitejä, jotka tartuttaa syyhyt, täit, luteet ja norot muille,,he pitävät siitä..ovat kateita ja vahingoniloisia

itse olen onnellinen kaukana heistä.

Vierailija
94/103 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin jutun minäkin ja ajattein että journalismin taso on romahtanut, älyllinen toimita kuollut.

Jos kauttaa tiukkaa alaosaa, voi laittaa HAARAT peittävän yläosan, joka peittää haaran. Pitkä paita, tunika tai vaikka mekko. 

Haluaa vain näytellä häpyään, siitä kyse. 

Pakottaa katsomaan, aika oireellista!

Vierailija
95/103 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

KERTOO PALJON NAISEN ÄLYKKYYSOSAMÄÄRÄSTÄ ELI LOGIIKAN PUUTTEESTA SE, ETTÄ SAMALLA KUN TEKEMÄLLÄ ITSELLE KYSEINEN ONGELMA, SITÄ ESITELLÄÄN JA SITTEN IHMETELLÄÄN MIKSI SE ONGELMA ON!?

ÄLY ON LOGIIKKAA, EIKÄ SITÄ MONILLA NAISILLA KAUHEASTI OLE. 

SUURIMMAT NEROT ON MIEHIÄ

naiset tarvii jopa oman sarjan shakkiin

Linnea leikkii nuoruuden hehkulamppu..vielä hetken jos sivistäisit itseäsi lisää. Ikä korjaa yleensä nuo hehkutukset 😂

Vierailija
96/103 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kutistujamiehillä, eli "shower'-miehillä, joo. Kasvajamiehillä, eli "grower"-miehillä, näkyy vain perunasäkki siinä keskellä (paitsi, jos ovat hyvin innoissaan treenatessaan).

Vierailija
97/103 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan totta näkyy kauemmas kun miesten munat? 

Vierailija
98/103 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko ihan tavalliset verkkarit mitään? Pakkoko sitä torttua on survoa niihin tiukkaakin tiukempiin trikoosiin??

Vierailija
99/103 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, mikään ei ole kammottavampaa kun kamelinvarvas. Joillakin 50+ naisilla tää on yleistä kun tunkevat niitä beigejä capreja kesällä.hyi 

Vierailija
100/103 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yhdet trikoot haaroista saumattomat, eikä niissä ole ongelmaa. Muiden trikoiden kanssa saatan pitää löysiä shortseja päällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän