Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutamat treffit ja mies jotenkin etääntyy

Vierailija
04.03.2024 |

Hän oli alkuun tudella innokas kaiken suhteen, myönnän että itse hieman himmailin. Nyt hän meinasi peruuttaa tapaamisen sairastumisen varjolla ja kun sitten kuitenkin tapasimme hän vaikutii ihan terveeltä. Lisäksi viestit ovat muuttuneet lyhyiksi. Minulla vain on tunne. Tuli olo että hän rikkoi luottamuksen kun vihjaili että emme voikaan tavata ja nyt en saa sitä takaisin.

Normaalia? Miten tämän hänelle sanoitan?

Kommentit (119)

Vierailija
101/119 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olet ilmeisesti kovin kokematon. Ei miehet lähestulkoon ikinä myönnä kiinnostuksen loppumista. He haluavat säilyttää sinut varalla, ja sehän ei onnistu jos myöntää ettei enää oikein nappaa. Nyt hänellä on mahdollisuus (jos annat sen) tulla takaisin, ja keksiä tekosyitä vetäytymiselleen. Ja käydä pedissäsi milloin huvittaa.

Katso AINA tekoja, älä sanoja, ja jos ne ovat ristiriidassa, on teot se mikä merkitsee."

Niin olenkin hieman kokematon, olen ollut erittäin pitkässä parisuhteessa. Mutta tämä on minun motto.

Vierailija
102/119 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suhteita enää päätetä. Ne haihtuvat.  Erityisesti kategoria 50+, kokemukseni mukaan kukaan ei jaksa rakentaa enää syvempää suhdetta. Eikä jaksa selittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/119 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mä muuten olen äärimmäisen uskollinen ihminen kun olen parisuhteessa. Muutenkin uskon että jos eroaisin nykyisestä vaimosta en harrastaisi seksiä enää koskaan. Pelasin tuota peliä liian kauan ja se jätti jälkensä."

Hyvä, itsesi kannalta. Ymmärrän, että olet kyynistynyt ja suurin osa pehmenee seurassasi.

Minä en pehmene, jokaista asiaa en tässä nyt kerro, mutta taustalla on muutakin kuin korkea moraali. Taustalla on yksi ajatus, jonka jaan toisen ihmisen kanssa. Oikeastaan yhdestä kirjasta luettu yksi lause.

Niinkin pieni voi olla pelimiehen este.

Kunhan pidät huolen ettet kerro tuota lausetta ennenkuin olet oikeasti varma. 

Ja kyllä mä kyynistyin paljon ja tein itselleni sen verran pahaa tona aikana että toivoisin ettei sitä aikaa olisi koskaan ollut. 

Käteen jäi luottamuspula naisia kohtaan. Mustasukkaisuutta. Erektio ongelmia ym mukavaa.

Vierailija
104/119 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kaikki lankeaa jos pelimies on tarpeeksi hyvä. Naisten iskeminen on pelkkää psykologiaa. Toiset naiset tekee sen trigger pisteen löytämisen helpoksi ja toisen kanssa se vaatii enemmän työtä. 

Mä olen joskus sanonut et jos mä saan naisen yhteystiedot ja pääsen viestittelemään mä oon onnistunut pääsemään panemaan 99/100sta.

Myös varattuja ollut paljon joukossa"

Sori, mä olen sitten se yksi sadasta. Ei onnaa kanssani, minulla on rima niin korkealla muutamassa asiassa.

Moraali ja periaatteet täytyy olla. En arvosta ihmistä, joka iskee varattuja, yhtään. En yhtään.

Vähän sama luultavasti kuin sinä näkisit ruman ihmisen, ei kiinnostaisi. Minulla lopahtaa kiinnostus ihmiseen nopeasti, jos sisäinen maailma rikki väärällä tavalla.

Voin kertoa sinulle, että ainoastaa ruma ulkonäkö suojaa sinua pelimieheltä. Olen nähnyt parhaimpienkin lankeavan.

Vierailija
105/119 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kaikki lankeaa jos pelimies on tarpeeksi hyvä. Naisten iskeminen on pelkkää psykologiaa. Toiset naiset tekee sen trigger pisteen löytämisen helpoksi ja toisen kanssa se vaatii enemmän työtä. 

Mä olen joskus sanonut et jos mä saan naisen yhteystiedot ja pääsen viestittelemään mä oon onnistunut pääsemään panemaan 99/100sta.

Myös varattuja ollut paljon joukossa"

Sori, mä olen sitten se yksi sadasta. Ei onnaa kanssani, minulla on rima niin korkealla muutamassa asiassa.

Moraali ja periaatteet täytyy olla. En arvosta ihmistä, joka iskee varattuja, yhtään. En yhtään.

Vähän sama luultavasti kuin sinä näkisit ruman ihmisen, ei kiinnostaisi. Minulla lopahtaa kiinnostus ihmiseen nopeasti, jos sisäinen maailma rikki väärällä tavalla.

Voin kertoa sinulle, että ainoastaa ruma ulkonäkö suojaa sinua pelimieheltä

.tää on sit eri kun toi aiempi kenen kanssa keskustelit.

Mitä tulee rumaan ulkonäköön niin eipä toi kyl itseäni ainakaan estellyt yhtään. Pääasia oli kokea jahdin riemut.

Vierailija
106/119 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, tästä tuli pelimiesten kokoontumisajot. Kiitos kun avaatte ajatuksianne anonyymisti. Arvostan myös omien virheidensä analysointia.

Rumuus ei ole tosiaan itseäni suojellut pelimiehiltä yhtään. Se, että torjuin komean pelimiehen, olikin niin hirvittävä egoloukkaus, mikä piti kostaa minulle hinnalla millä hyvänsä. Ns. tavis pelimiehet luovuttivat helpommin.

Oikeasti haluisin olla vain rauhassa. Viihdyn yksin. Kummallisia ihmiset ja elämän koukerot. 

Vierailija
107/119 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mä muuten olen äärimmäisen uskollinen ihminen kun olen parisuhteessa. Muutenkin uskon että jos eroaisin nykyisestä vaimosta en harrastaisi seksiä enää koskaan. Pelasin tuota peliä liian kauan ja se jätti jälkensä."

Hyvä, itsesi kannalta. Ymmärrän, että olet kyynistynyt ja suurin osa pehmenee seurassasi.

Minä en pehmene, jokaista asiaa en tässä nyt kerro, mutta taustalla on muutakin kuin korkea moraali. Taustalla on yksi ajatus, jonka jaan toisen ihmisen kanssa. Oikeastaan yhdestä kirjasta luettu yksi lause.

Ja kyllä mä kyynistyin paljon ja tein itselleni sen verran pahaa tona aikana että toivoisin ettei sitä aikaa olisi koskaan ollut. 

Käteen jäi luottamuspula naisia kohtaan. Mustasukkaisuutta. Ere

Uskomatonta. Pelimieskö voi kokea parannuksen. Luulin että kaikki pysyvät loppuun asti yhtä moraalittomina. Mutta karma taisi kostaa sinulle. Oletko koskaan katunut, kun satutit naisia? Vai hivelikö itsetuntoasi, jos joku jäi roikkumaan perääsi?

Vierailija
108/119 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käteen jäi

Nuorena ja tyhmänä hiveli vaan itsetuntoa. En mä osannut ajatella et tekisin jotain vääärää.  Kunnes sit tapasin naisen keneen rakastuin palavasti ja halusin olla hänen kanssaan kuolemaan asti.

Sit alkoi omatunto soimata ja mun historia pilata tätä suhdetta. Siinä mielessä ettei vaimo arvostanut mun toimintaa ja itsellä ei ollut yhtään luottoa nais sukupuoleen. 

Terapiaa on tarvittu.

Vierailija
109/119 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä kadun historiaani. Ei toi ollutkaan harmitonta hupia. Ajatellut monta x et mitä jos tää mun nykyinen olisi ollut samanlainen kuin mä. Olisin hajonnut täysin.

Vierailija
110/119 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tämä oli vitsi? Jos treffaillessa alkaa tuntua huonolta ihan minkä tahansa syyn takia niin silloin treffailua ei enää pidä jatkaa.

Ja jos taas toinen alkaa ottamaan etäisyyttä ja koko juttu tuntuu väljähtyvän ennen kuin se kunnolla alkoikaan niin eihän sitä kannata yrittää väkisin jatkaa. Meni jo.

Yleensä nämä tekohengitetyt jutut on just niitä mistä ei tule ikinä lasta ei pskaa ja jälkeenpäin vaan toivoo, ettei olisi lähtenyt koko juttuun mukaan kun vaan olisi tiennyt.

Niinpä niin, kyllähän se tiesi mutta kun ei välittänyt vaan kuvitteli tietävänsä paremmin kuin oma vaisto.

Vierailija
111/119 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kyllä kadun historiaani. Ei toi ollutkaan harmitonta hupia. Ajatellut monta x et mitä jos tää mun nykyinen olisi ollut samanlainen kuin mä. Olisin hajonnut täysin.

Ja se olisi ollut sulle ihan oikein. 

Vierailija
112/119 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tyypillinen tapaus että mies on komea ja ei ehdi tosiaan yhtä naista tapailemaan vaan tapailee muitakin ja ap ihmettelee mitä tapahtui.

Vierailija
113/119 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tyypillinen tapaus että mies on komea ja ei ehdi tosiaan yhtä naista tapailemaan vaan tapailee muitakin ja ap ihmettelee mitä tapahtui.

Tuollaisille äijille ei pitäisi antaa yhtään huomiota. Heti kun tuo pelleileminen alkaa, heittää äijän säälimättä menemään. Sen kun etsii sitten muita jos niin kovasti kiinnostaa ja jos kerta parempia on tyrkyllä. Voi olla että jokusen vuoden päästä mitä menetti.

Vierailija
114/119 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistat siis saman virheen minkä moni muukin nainen tekee, esität vaikeasti tavoiteltavaa ja vaadit että sinua tavoitellaan. Todellisuudessa ei mies jaksa tuommoisia lapsellisia leikkejä enää aikuisena. 

Ja niin paljon me miehet olemme viime vuosina kuulleet ja lukeneet kuinka naiset haastavat miehiä oikeuteen mitä pienimmästä mielipahasta niin jos sinä himmailet ja pakitat niin riski on niin suuri että miehenkin on pakko alkaa pakittamaan ennen kun tulee ongelmia

Vierailija
115/119 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisille äijille ei pitäisi antaa yhtään huomiota. Heti kun tuo pelleileminen alkaa, heittää äijän säälimättä menemään. Sen kun etsii sitten muita jos niin kovasti kiinnostaa ja jos kerta parempia on tyrkyllä. Voi olla että jokusen vuoden päästä mitä menetti.

*miettii mitä menetti

Vierailija
116/119 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tollasta kannata kaipailla.

Vierailija
117/119 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irrotitsä föföä sille?

Vierailija
118/119 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Toinen tunsi olevansa kipeä ja meinasi perua tapaamisen ja päätit loukkaantua tuosta kun "rikkoi luottamuksen"? Mieliksesi tapasi sut kuitenkin eikä sekään ole hyvä? Oot kyllä vaikea ihminen. Ilmankos ottaa etäisyyttä.

Paitsi että mies ei ollutkaan kipeä eli valehteli. Ei sekään lupaa hyvää. 

Mistä tiedät että valehteli? Kipeänä olo voi usein vaihdellakkin. Voi tuntua että herätessä on huono olo ja sitten päivällä voi helpottaa. Sitten kun onkin käynyt jossain ja tulee takas kotiin niin olo onkin taas huonompi. Esimerkiksi. Tai sitten tunsi olevansa tulossa kipeäksi ja varuiksi oli perumassa.

Tämä. Vainoharhaista epäluottamusta ap:lta, kun ei anna toisen edes kokea olevansa tulossa kipeäksi. Olis

Mitä vanhemmaksi tullaan, sitä enemmän ollaan koettu pettymyksiä suhdeasioissa. Aiempien huonojen kokemusten takia ihmiset tekee toisista virhetulkintoja ja oletuksia ja epäilee toisen vaikutusperiä ja luotettavuutta. Tervettä olla varovainen, mutta muiden ihmisten tekemiset eivät ole seuraavien ihmisten syytä.

Seurustelin itse narsistisen ihmisen kanssa ja se oli melkoinen sirkus, josta jäi itselleni palkaksi melkoinen määrä epäluottamusta miehiä kohtaan ja erittäin herkällä olevat tuntosarvet. Siitä olen yrittänyt opetella pois, jotta seuraava ei joudu maksamaan toisen ihmisen tekemisistä. Vastaavasti en jaksa yhtään sellaista, että minua epäillään koko ajan. Esim. tässä aloituksessa otti silmään tuo sairastumisen epäily. Kyllä sen yleensä toisesta huomaa, jos ei uskota tai loukkaannutaan asiasta, jolle ei voi mitään. Tai jos täytyy ruveta selittelemään, että olin minä sairas vaikka juuri nyt en näytäkään puolikuolleelta. Juu ei, ei enää koskaan tällaista.

Eihän sitä voi tietää, jos suhde on alussa, että mitä sen toisen mielessä oikeasti liikkuu. Olen samaa mieltä, että kannattaisi ottaa nyt vaan rauhallisesti ja katsoa mitä tapahtuu. Tapahtuu mitä tapahtuu, jos on tapahtuakseen.

Vierailija
119/119 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä pihtaa niin mies kyllä haluaa olla kanssasi kunnes löytää kauniimman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi