Muutamat treffit ja mies jotenkin etääntyy
Hän oli alkuun tudella innokas kaiken suhteen, myönnän että itse hieman himmailin. Nyt hän meinasi peruuttaa tapaamisen sairastumisen varjolla ja kun sitten kuitenkin tapasimme hän vaikutii ihan terveeltä. Lisäksi viestit ovat muuttuneet lyhyiksi. Minulla vain on tunne. Tuli olo että hän rikkoi luottamuksen kun vihjaili että emme voikaan tavata ja nyt en saa sitä takaisin.
Normaalia? Miten tämän hänelle sanoitan?
Kommentit (119)
Ole välittämättä, asia ei välttämättä liity sinuun.
Yritä olla analysoimatta.
Jos tilanne jatkuu, niin sitten...
Usko tunteeseen, yleensä se pitää paikkansa. Varsinkin muuttunut viestittelytapa kertoo sen.
Vierailija kirjoitti:
Ole välittämättä, asia ei välttämättä liity sinuun.
Yritä olla analysoimatta.
Jos tilanne jatkuu, niin sitten...
En tiedä voinko odottaa, usein sitten vaan lopetan suhteen.
Todennäköisesti mies jatkanut parinetsintää niissä Tindereissä sun muissa *sopimuksestanne* huolimatta. Kilpailuhenkisimmät jäävät noihin helposti koukkuun, eivätkä saa tylsästä tapailusuhteesta mitään.
Ihan mielenkiinnosta miksi mies suostui näkemään jos oli kerta perumassa sairauden takia?
"Ollaan sovittu ettei tavata muita ja että kummastakin tuntuu todella hyvältä"
Se että tuntuu hyvältä voi ja saakin muuttua ihan milloin vain. Tämä on asia joka deittaillessa vain pitää hyväksyä.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti mies jatkanut parinetsintää niissä Tindereissä sun muissa *sopimuksestanne* huolimatta. Kilpailuhenkisimmät jäävät noihin helposti koukkuun, eivätkä saa tylsästä tapailusuhteesta mitään.
Siltä minustakin tuntuu ja se tuntuu pahalta koska jo luotin häneen täysin. Hän ei ollut yhtään sen oloinen että pelaisi mitään.
Vaikuttaa hyvin epästabiililta tuollainen tapaamisten perumisen kanssa säätäminen. Eiköhän mies ole lupautunut olemaan kahdessa paikassa samaan aikaan ja sopivan valheen keksiminen, sekä sen päättäminen, kumman kanssa haluaa tapaamisen ollut hankalaa.
Osaan samaistua ap:n tilanteeseen. Itselleki kävi vähän aikaa sitten samalla tavalla. Lämpiän hitaasti ja miehen innostus laantui, kun itse aloin tykkäämään. Mutta sille ei voi mitään ja sitä on vaan mentävä eteenpäin. Jotkut meistä ovat hätäisempiä
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa hyvin epästabiililta tuollainen tapaamisten perumisen kanssa säätäminen. Eiköhän mies ole lupautunut olemaan kahdessa paikassa samaan aikaan ja sopivan valheen keksiminen, sekä sen päättäminen, kumman kanssa haluaa tapaamisen ollut hankalaa.
Jäin myös miettimään tätä, olisiko hän perunut sen, jos asiasta ei olisi tullut keskustelua. Sitten hän vaan ehdotti että jos kuitenkin nähdään.
Vierailija kirjoitti:
Osaan samaistua ap:n tilanteeseen. Itselleki kävi vähän aikaa sitten samalla tavalla. Lämpiän hitaasti ja miehen innostus laantui, kun itse aloin tykkäämään. Mutta sille ei voi mitään ja sitä on vaan mentävä eteenpäin. Jotkut meistä ovat hätäisempiä
Minusta tuntuu että siinä käy aina niin, kun minä alan tykätä, se toinen on jo jotenkin lovuttanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäin myös miettimään tätä, olisiko hän perunut sen, jos asiasta ei olisi tullut keskustelua. Sitten hän vaan ehdotti että jos kuitenkin nähdään.
Myös vallankäyttöä tuollainen. Hän haluaa pitää sinut valmiustilassa ja varpaillaan. Push and pull. Oletettavasti nauttii aikaansaamastaan hämmingistä.
Hei ap mikset voi kertoa olitteko jo edenneet miten pitkälle? Millaisia tapaamisenne olivat? Ehkä mies kyllästyi odottamaan.
Tapailin pitkään miestä, joka oli samaan aikaan tinderissä ja deittisivustoilla, etsi kumppania. Halusi kuitenkin nähdä minua vähintään kerran viikossa päivän - useita päiviä.
Alkuihastus karisi minun osaltani äkkiä, kun ymmärsin kuvion ja muutenkin tutustuin mieheen. Jäljelle jäi jonkinlainen ystävyys, fwb. Mies tapasi samaan aikaan matchejään ja aloitti suhteita täysin sinkkuna. Vaikka vietti omasta aloitteestaan viikonloppuja ym. minun kanssani ja vakuutti rakkauttaan.
Pointti, että treffipalstojen vapailla miehillä on usein pitkiä suhteita, perheitä, vaimoja ja muita kuvioita. Syy tapaamisen peruuntumiseen yms saattaa löytyä vaikka mistä. Mies ei ehkä pääsekään treffeille, koska tosielämän kumppanin isä kuoli, hänellä on herpes päällä tai syyhy tai riita toisen treffin kanssa tai toinen nainen jäikin vielä kolmanneksi yöksi...
36 lisää: joskus mies vielä kertoi minulle, että hän on nyt tavannut jonkun, jonka kanssa harkitsee suhdetta ja se saattaa olla vakavaa. Minä ajattelin että selvä peli, meidän suhde loppuu ja hyvä niin. Ei mies sitä kuitenkaan halunnut, ennemminkin kävi entistä kuumempana minun kanssani, kun itse olin valmis lopettamaan. Uudelle suhteelleen ei tietenkään kertonut minusta. Joskus ei nähty muutamaan viikkoon, sitten mies taas juoksi häntä koipien välissä minun helmoihini, kun uusi suhde ei ollutkaan toiminut. Koko ajan oli tinderissä ym.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea vastata tärkeimpään kysymykseen annoitko pillua miehelle
Oikeasti joku puhuu nykyäänkin seksistä jossa toinen antaa ja toinen ottaa? Normaalissa seksissä molemmat antavat ja ottavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea vastata tärkeimpään kysymykseen annoitko pillua miehelle
Oikeasti joku puhuu nykyäänkin seksistä jossa toinen antaa ja toinen ottaa? Normaalissa seksissä molemmat antavat ja ottavat.
Jonneveeti jankkaa ja haluaa tietää ennenkuin tunti alkaa.
Anna olla. Jos mies on kiinnostunut, niin hän kyllä näyttää sen. Uutta matoa koukkuun
Tässä siis tarkoitan viestittelyt, sellaiset kuten yleensäkin, hyvällä fiiliksellä.