Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutamat treffit ja mies jotenkin etääntyy

Vierailija
04.03.2024 |

Hän oli alkuun tudella innokas kaiken suhteen, myönnän että itse hieman himmailin. Nyt hän meinasi peruuttaa tapaamisen sairastumisen varjolla ja kun sitten kuitenkin tapasimme hän vaikutii ihan terveeltä. Lisäksi viestit ovat muuttuneet lyhyiksi. Minulla vain on tunne. Tuli olo että hän rikkoi luottamuksen kun vihjaili että emme voikaan tavata ja nyt en saa sitä takaisin.

Normaalia? Miten tämän hänelle sanoitan?

Kommentit (119)

Vierailija
81/119 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon olette sitten yhteydessä päivittäin jos jo päivän mittainen tauko on etääntymistä? Olen vanhanaikainen, en ole tottunut nykyiseen jatkuvaan viestitulvaan. Ahdistuisin varmaan muutamassa päivässä ja tekisin etäisyyttä. 

Pommitatko miestä kaikenaikaa viesteillä ja kyselemällä? Miten monta viestiä vrk? Jospa miehenkin etääntyminen johtuu viestiähkystä. Ja miettii oletko liian takertuva jatkossakin. Näin minä ehkä miettisin. 

Vierailija
82/119 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Joko sä olet kokematon, todella nuori ja/tai todella epätoivoinen, jos et ymmärrä, että sä voit lopettaa itse tuon kuvion. Tietenkin sä voit jäädä roikkumaan tuohon suhdeyritelmään, ja kokea ymmälläsi epätoivoisia hetkiä, kun mies pelaa peliään sun kanssa. Varapimpsa on parempi kuin ihan ilman. Valinta on sinun, tee niinkuin tykkäät sen mukaan mitä elämästäsi haluat. "

Haluaa kävellä ulkona käsikädessä ja sopia lisää tapaamisia.

Sinä se taidat olla yksinkertainen kun et tajua ettei asia ole niin yksinkertainen.

Tai sitten olen elänyt jo niin kauan, että  näen ja ymmärrän jo pelimiesten kuviot. Eihän niitten kuvioitten tajuaminen eikä uskominen ollut yksinkertaista. Etenkään, kun ei halunnut ymmärtää tulleensa ku setetuksi.

En ymmärrä mistä nä

Näitä on kuule paljon t. Ex Pelimies.

Tuskin hirveän moni kertoo kaverille avoimesti et nyt mua pantiin halvallla. ennemmin selitetään et arvot ei kohdannut jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/119 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

36 lisää: joskus mies vielä kertoi minulle, että hän on nyt tavannut jonkun, jonka kanssa harkitsee suhdetta ja se saattaa olla vakavaa. Minä ajattelin että selvä peli, meidän suhde loppuu ja hyvä niin. Ei mies sitä kuitenkaan halunnut, ennemminkin kävi entistä kuumempana minun kanssani, kun itse olin valmis lopettamaan. Uudelle suhteelleen ei tietenkään kertonut minusta. Joskus ei nähty muutamaan viikkoon, sitten mies taas juoksi häntä koipien välissä minun helmoihini, kun uusi suhde ei ollutkaan toiminut. Koko ajan oli tinderissä ym. 

Minä puolestani tutustuin tuon kaltaiseen mieheen ihan muuten vain. Hän kertoi mun olevan hänen elämänsä suuri rakkaus, jota kukaan toinen nainen ei voi ylittää. En tuntenut samoin ja sanoin sen hänelle suoraan. Tästä huolimatta ystävystyimme. Olen monesti suorastaan ällikällä päähän lyöty, kun hän kertoo mulle monimutkaisista suhdekuvioistaan. Naisia saattaa olla vaikka miten monta samaan aikaan toisistaan tietämättä. Ystävänä hän on kyllä ihan vertaansa vailla, mutta muuten juuri sellainen pelimies, josta täällä monesti puhutaan. 

Vierailija
84/119 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Toinen tunsi olevansa kipeä ja meinasi perua tapaamisen ja päätit loukkaantua tuosta kun "rikkoi luottamuksen"? Mieliksesi tapasi sut kuitenkin eikä sekään ole hyvä? Oot kyllä vaikea ihminen. Ilmankos ottaa etäisyyttä.

Paitsi että mies ei ollutkaan kipeä eli valehteli. Ei sekään lupaa hyvää. 

Valehteli? Ei siis oikeasti voinut tuntea olevansa tulossa vähän kipeäksi? Sulle ei koskaan käy niin, että ptentiaalinen tauti meneekin ohi eikä iskekään kunnolla?

Ei. En ole luulosairas enkä sairasta pikaflunssia. Ehkä olen sitten outo sen suhteen.

Vierailija
85/119 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Parin treffien jälkeen ei tietenkään vielä voi tuntea toista, suuntaan tai toiseen, enkä epäilisi pahinta vaan katsoisin, miten tilanne etenee. Pian sen huomaa jos toinen ei olekaan kiinnostunut, mutta lähtökohtaisesti uskoisin toisesta hyvää enkä pahaa."

Lähtökohtaisesti uskonkin hyvää, mutta se tuntuu pahalta kun on luottanut ihmiseen 100% ja sitten hän jotenkin oudosti lähteekin perumaan tapaamista ja on muutenkin outo. Koko tapaaminen muttuu hauskasta suunnitelmasta lyhyeksi tapaamiseksi, niin kyllähän se on outoa.

Vierailija
86/119 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon olette sitten yhteydessä päivittäin jos jo päivän mittainen tauko on etääntymistä? Olen vanhanaikainen, en ole tottunut nykyiseen jatkuvaan viestitulvaan. Ahdistuisin varmaan muutamassa päivässä ja tekisin etäisyyttä. 

Pommitatko miestä kaikenaikaa viesteillä ja kyselemällä? Miten monta viestiä vrk? Jospa miehenkin etääntyminen johtuu viestiähkystä. Ja miettii oletko liian takertuva jatkossakin. Näin minä ehkä miettisin. 

Hän pommitti minua!

Vierailija
87/119 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko AP minkä ikäinen? Vaikutat nuorelta.

Vierailija
88/119 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihmiset yleensä olettavat muiden käyttäytyvän perustasolla samalla tavalla kuin itse käyttytyy, ja omaavan samanlaisia arvoja. Kun on itse kunnollinen ja kiltti, on hyvin vaikea uskoa että on paljon ihmisiä, jotka pelailevat muiden tunteilla. Niitä on vaikea tunnistaa. Siksi astuu ansaan uudestaan ja uudestaan. Jos on itse luonnostaan kyyninen tai ei niin välitä vaikka vähän leikkisi muiden tunteilla, niin eihän sellaiset ihmiset tietenkään tipu niin helpolla pelureiden ansaan. He itsekin pelaavat peliä."

Kokemukseni mukaan traumaporukka lankeaa näihin pelityyppeihin. He, jotka eivät lankea, ovat hyvän ja tasapainoisen lapsuuden eläneet ihmiset, jotka ovat henkisesti terveitä.

Minä lankesin ennen, en enää. En ole kyyninen tai pelaile, vaan terveempi ja tasapainoisempi kuin ennen.

Vierailija
89/119 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tiedät miltä se tuntuu.

Vierailija
90/119 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ihmiset yleensä olettavat muiden käyttäytyvän perustasolla samalla tavalla kuin itse käyttytyy, ja omaavan samanlaisia arvoja. Kun on itse kunnollinen ja kiltti, on hyvin vaikea uskoa että on paljon ihmisiä, jotka pelailevat muiden tunteilla. Niitä on vaikea tunnistaa. Siksi astuu ansaan uudestaan ja uudestaan. Jos on itse luonnostaan kyyninen tai ei niin välitä vaikka vähän leikkisi muiden tunteilla, niin eihän sellaiset ihmiset tietenkään tipu niin helpolla pelureiden ansaan. He itsekin pelaavat peliä."

Kokemukseni mukaan traumaporukka lankeaa näihin pelityyppeihin. He, jotka eivät lankea, ovat hyvän ja tasapainoisen lapsuuden eläneet ihmiset, jotka ovat henkisesti terveitä.

Minä lankesin ennen, en enää. En ole kyyninen tai pelaile, vaan terveempi ja tasapainoisempi kuin ennen.

Kaikki lankeaa jos pelimies on tarpeeksi hyvä. Naisten iskeminen on pelkkää psykologiaa. Toiset naiset tekee sen trigger pisteen löytämisen helpoksi ja toisen kanssa se vaatii enemmän työtä. 

Mä olen joskus sanonut et jos mä saan naisen yhteystiedot ja pääsen viestittelemään mä oon onnistunut pääsemään panemaan 99/100sta.

Myös varattuja ollut paljon joukossa

Vierailija
91/119 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs narsistinen mies kerran möläytti minulle - möläytteli muutenkin kaikenlaista. Että miten tajusit niin nopeasti.

Uskon ihmisistä hyvää, joten en ensin epäile. Mutta osaan myös etsiä varoitusmerkkejä.

Tässäkin miehessä niitä oli heti alkuun.

ap

Vierailija
92/119 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tiedät miltä se tuntuu.

Sairaat ihmiset aina toivoo muille pahaa.

Vierailija
93/119 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä vallankäyttöä.

Minulle tulee tuollainen ambivalentti olo, jos olen tekemisissä tietyn tyyppisten ihmisten kanssa. Järki ja intuitio sanoo ei, tunteet saattaa hypellä miten sattuvat. Mies on kokenut ehkä, ettet ole hänelle sopiva.

Mutta sitten miettinyt ja pohtinut, ja päättänyt antaa vielä mahdollisuuden, koska vaikutat kivalta ja kiinnostavalta. Tapaamisen jälkeen todennut, että intuitio oli oikeassa.

Ei ole henkilökohtaista, vaan ihmisten välistä kemiaa tai sen puutetta livenä.

Minä jo ns tarjosin hänelle uslopääsyä, mutta hän kielsi minkään olevan vialla.

ap

Olet ilmeisesti kovin kokematon. Ei miehet lähestulkoon ikinä myönnä kiinnostuksen loppumista. He haluavat säilyttää sinut varalla, ja sehän ei onnistu jos myöntää ettei enää oikein nappaa. Nyt hänellä on mahdollisuus (jos annat sen) tulla takaisin, ja keksiä tekosyitä vetäytymiselleen. Ja käydä pedissäsi milloin huvittaa.

Katso AINA tekoja, älä sanoja, ja jos ne ovat ristiriidassa, on teot se mikä merkitsee. 

Vierailija
94/119 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Parin treffien jälkeen ei tietenkään vielä voi tuntea toista, suuntaan tai toiseen, enkä epäilisi pahinta vaan katsoisin, miten tilanne etenee. Pian sen huomaa jos toinen ei olekaan kiinnostunut, mutta lähtökohtaisesti uskoisin toisesta hyvää enkä pahaa."

Lähtökohtaisesti uskonkin hyvää, mutta se tuntuu pahalta kun on luottanut ihmiseen 100% ja sitten hän jotenkin oudosti lähteekin perumaan tapaamista ja on muutenkin outo. Koko tapaaminen muttuu hauskasta suunnitelmasta lyhyeksi tapaamiseksi, niin kyllähän se on outoa.

Älä nyt hyvänen aika "luota 100%" keneenkään muutaman treffin perusteella! Vasta useamman vuoden jälkeen, kun yhdessä on käyty myös vaikeuksia, voi johonkin luottaa edes 90%sesti. Mutta 100% luottamus käytännössä tuntemattomaan ihmiseen on erittäin naivia. 

Vierailija
95/119 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaikki lankeaa jos pelimies on tarpeeksi hyvä. Naisten iskeminen on pelkkää psykologiaa. Toiset naiset tekee sen trigger pisteen löytämisen helpoksi ja toisen kanssa se vaatii enemmän työtä. 

Mä olen joskus sanonut et jos mä saan naisen yhteystiedot ja pääsen viestittelemään mä oon onnistunut pääsemään panemaan 99/100sta.

Myös varattuja ollut paljon joukossa"

Sori, mä olen sitten se yksi sadasta. Ei onnaa kanssani, minulla on rima niin korkealla muutamassa asiassa.

Moraali ja periaatteet täytyy olla. En arvosta ihmistä, joka iskee varattuja, yhtään. En yhtään.

Vähän sama luultavasti kuin sinä näkisit ruman ihmisen, ei kiinnostaisi. Minulla lopahtaa kiinnostus ihmiseen nopeasti, jos sisäinen maailma rikki väärällä tavalla.

Vierailija
96/119 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kaikki lankeaa jos pelimies on tarpeeksi hyvä. Naisten iskeminen on pelkkää psykologiaa. Toiset naiset tekee sen trigger pisteen löytämisen helpoksi ja toisen kanssa se vaatii enemmän työtä. 

Myös varattuja ollut paljon joukossa"

Sori, mä olen sitten se yksi sadasta. Ei onnaa kanssani, minulla on rima niin korkealla muutamassa asiassa.

Moraali ja periaatteet täytyy olla. En arvosta ihmistä, joka iskee varattuja, yhtään. En yhtään.

Vähän sama luultavasti kuin sinä näkisit ruman ihmisen, ei kiinnostaisi. Minulla lopahtaa kiinnostus ihmiseen nopeasti, jos sisäinen maailma rikki väärällä tavalla.

Mitä sä luulet kertoisinko mä sulle että isken varattuja tai ylipäätään ketään 😂

Paljastit jo pelkästään tossa viestissä et arvostat moraalisesti vahvoja ihmisiä. Kenellä jalot periaatteet. Kappas kävipä sulle tuuri mä olen just se mitä sä olet etsinyt. Ainakin sänkyyn asti.

Vierailija
97/119 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä sä luulet kertoisinko mä sulle että isken varattuja tai ylipäätään ketään 😂

Paljastit jo pelkästään tossa viestissä et arvostat moraalisesti vahvoja ihmisiä. Kenellä jalot periaatteet. Kappas kävipä sulle tuuri mä olen just se mitä sä olet etsinyt. Ainakin sänkyyn asti."

Luuletko, ettei toinen ihminen aisti sun pelejä? Korkeaa moraalia ja arvoja on todella vaikea feikata. Ne eivät ole sanoja, ne huomaa pienistä jutuista. Korkea moraali ei ole heikkouteni, vaan vahvuuteni.

Sinun heikkoutesi on se, ettet tätä ymmärrä.

Yksi ymmärtämätön on roikkunut kimpussani jo yli 15 vuotta. Ei vaan tajua. Oma elämänsä menee hukkaan.

Tiedän monia miehiä, jotka ovat kuten sinä. Iskevät varattuja, pettävät vaimojaan. Teihin lankeaa tietynlainen naistyyppi. Vaurioitunut, epävarma, periaatteeton ja empatiakyvytön. En hirveästi itse juhlisi tämän ihmistyypin iskemisestä. Sekin on moraalisesti väärin ja säälittävää, huijata jo valmiiksi heikoilla olevaa.

Sinä päivänä kun sitten oikeasti alat kaivata aitoa rakkautta, voi olla aika tyhjää siinä rinnalla.

Elämä on lyhyt.

Vierailija
98/119 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä teille naisille ilmainen vinkki kuinka paljastaa pelimies. Varsinkin jos mies lukenut psykologisia oppaita naisten iskemiseen.

Kun keskustelette miehen kanssa pelimies kyselee teistä. Hän ei paljasta itsestään mitään mieltymyksiä ennenkuin tietää mitä te haette. 

Vierailija
99/119 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mitä sä luulet kertoisinko mä sulle että isken varattuja tai ylipäätään ketään 😂

Paljastit jo pelkästään tossa viestissä et arvostat moraalisesti vahvoja ihmisiä. Kenellä jalot periaatteet. Kappas kävipä sulle tuuri mä olen just se mitä sä olet etsinyt. Ainakin sänkyyn asti."

Luuletko, ettei toinen ihminen aisti sun pelejä? Korkeaa moraalia ja arvoja on todella vaikea feikata. Ne eivät ole sanoja, ne huomaa pienistä jutuista. Korkea moraali ei ole heikkouteni, vaan vahvuuteni.

Sinun heikkoutesi on se, ettet tätä ymmärrä.

Yksi ymmärtämätön on roikkunut kimpussani jo yli 15 vuotta. Ei vaan tajua. Oma elämänsä menee hukkaan.

Tiedän monia miehiä, jotka ovat kuten sinä. Iskevät varattuja, pettävät vaimojaan. Teihin lankeaa tietynlainen naistyyppi. Vaurioitunut, epävarma, periaatteeton ja empatiakyvytön. En hirveästi itse juhlisi tämän ihmistyypin iskemisestä. Sekin on moraalisesti väär

No kokemuksen syvällä rinta-äänellä melkein jokainen nainen kaipaa jotain oli suhteessa tai ei. Feikkaaminen on todella helppoa ja kun se kohde alkaa vähän jo kiinnostua ja ihastua aivokemia hoitaa lopun poistaen epäilyt 

En tiedä monta x olen elämäni aikana kuullut mä en voisi miestäni pettää/ en ymmärrä miksei vaan erota jos haluaa jotain muuta. 

1-6kk muuri on murrettu ja mietitäänkin miten tähän ajauduttiin.

Mä muuten olen äärimmäisen uskollinen ihminen kun olen parisuhteessa. Muutenkin uskon että jos eroaisin nykyisestä vaimosta en harrastaisi seksiä enää koskaan. Pelasin tuota peliä liian kauan ja se jätti jälkensä.

Vierailija
100/119 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä muuten olen äärimmäisen uskollinen ihminen kun olen parisuhteessa. Muutenkin uskon että jos eroaisin nykyisestä vaimosta en harrastaisi seksiä enää koskaan. Pelasin tuota peliä liian kauan ja se jätti jälkensä."

Hyvä, itsesi kannalta. Ymmärrän, että olet kyynistynyt ja suurin osa pehmenee seurassasi.

Minä en pehmene, jokaista asiaa en tässä nyt kerro, mutta taustalla on muutakin kuin korkea moraali. Taustalla on yksi ajatus, jonka jaan toisen ihmisen kanssa. Oikeastaan yhdestä kirjasta luettu yksi lause.

Niinkin pieni voi olla pelimiehen este.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi