Muutamat treffit ja mies jotenkin etääntyy
Hän oli alkuun tudella innokas kaiken suhteen, myönnän että itse hieman himmailin. Nyt hän meinasi peruuttaa tapaamisen sairastumisen varjolla ja kun sitten kuitenkin tapasimme hän vaikutii ihan terveeltä. Lisäksi viestit ovat muuttuneet lyhyiksi. Minulla vain on tunne. Tuli olo että hän rikkoi luottamuksen kun vihjaili että emme voikaan tavata ja nyt en saa sitä takaisin.
Normaalia? Miten tämän hänelle sanoitan?
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa hyvin epästabiililta tuollainen tapaamisten perumisen kanssa säätäminen. Eiköhän mies ole lupautunut olemaan kahdessa paikassa samaan aikaan ja sopivan valheen keksiminen, sekä sen päättäminen, kumman kanssa haluaa tapaamisen ollut hankalaa.
Jäin myös miettimään tätä, olisiko hän perunut sen, jos asiasta ei olisi tullut keskustelua. Sitten hän vaan ehdotti että jos kuitenkin nähdään.
Myös vallankäyttöä tuollainen. Hän haluaa pitää sinut valmiustilassa ja varpaillaan. Push and pull. Oletettavasti nauttii aikaansaamastaan hämmingistä.
Jännä juttu, minulla tuli vähän samanlainen fiilis!
Jospa pointti ei ollutkaan että hänellä olisi ollut joku toinen, vaan että se oli testi.
Itsekeskeistä nokittelua.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa hyvin epästabiililta tuollainen tapaamisten perumisen kanssa säätäminen. Eiköhän mies ole lupautunut olemaan kahdessa paikassa samaan aikaan ja sopivan valheen keksiminen, sekä sen päättäminen, kumman kanssa haluaa tapaamisen ollut hankalaa.
Jäin myös miettimään tätä, olisiko hän perunut sen, jos asiasta ei olisi tullut keskustelua. Sitten hän vaan ehdotti että jos kuitenkin nähdään.
Myös vallankäyttöä tuollainen. Hän haluaa pitää sinut valmiustilassa ja varpaillaan. Push and pull. Oletettavasti nauttii aikaansaamastaan hämmingistä.
Jännä juttu, minulla tuli vähän samanlainen fiilis!
Jospa pointti ei ollutkaan että hänellä olisi ollut joku t
Joillekin ihmisille läheiset ihmissuhteet ovat valtapelejä. Heidän kanssaan ei ole mahdollista luoda tasa-arvoista, vastavuoroista suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Olitkin sitten aika perusblääh.
Jännä juttu, ihmisissä on paljon kerroksia ja uutta jos vaan haluaa tutustua.
T vuosikausia suhteessa ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea vastata tärkeimpään kysymykseen annoitko pillua miehelle
Oikeasti joku puhuu nykyäänkin seksistä jossa toinen antaa ja toinen ottaa? Normaalissa seksissä molemmat antavat ja ottavat.
No toi kuulostaa ihan perus kaavalta. Mies on hirveän innokas. Muutamat treffit käyty on harrastettu seksiä mies on saavuttanut tavoitteensa alkaa vetäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti joku puhuu nykyäänkin seksistä jossa toinen antaa ja toinen ottaa? Normaalissa seksissä molemmat antavat ja ottavat.
No toi kuulostaa ihan perus kaavalta. Mies on hirveän innokas. Muutamat treffit käyty on harrastettu seksiä mies on saavuttanut tavoitteensa alkaa vetäytyä.
Hän on ollut erittäin kiinnostunut tutustumaan minuun ihmisenä. Se on näkynyt myös tekoina.
Ei välttämättä vallankäyttöä.
Minulle tulee tuollainen ambivalentti olo, jos olen tekemisissä tietyn tyyppisten ihmisten kanssa. Järki ja intuitio sanoo ei, tunteet saattaa hypellä miten sattuvat. Mies on kokenut ehkä, ettet ole hänelle sopiva.
Mutta sitten miettinyt ja pohtinut, ja päättänyt antaa vielä mahdollisuuden, koska vaikutat kivalta ja kiinnostavalta. Tapaamisen jälkeen todennut, että intuitio oli oikeassa.
Ei ole henkilökohtaista, vaan ihmisten välistä kemiaa tai sen puutetta livenä.
Vierailija kirjoitti:
Osaan samaistua ap:n tilanteeseen. Itselleki kävi vähän aikaa sitten samalla tavalla. Lämpiän hitaasti ja miehen innostus laantui, kun itse aloin tykkäämään. Mutta sille ei voi mitään ja sitä on vaan mentävä eteenpäin. Jotkut meistä ovat hätäisempiä
Tämä on aika tyypillistä, ensin naista ei kiinnosta kovinkaan paljon. Ja sitten kun alan olla sitä mieltä, että pitäköön tunkkinsa, niin eiköhän nainen ala olla kiinnostunut. Sitten kun innostuu itse uudestaan, niin naista ei taaskaan kiinnosta lainkaan.
Tässä vaiheessa viimeistään kannattaa turhauttava pyöriminen lopettaa ja ottaa vastaan naisen kitinät "tunteilla leikkimisestä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on ollut erittäin kiinnostunut tutustumaan minuun ihmisenä. Se on näkynyt myös tekoina.
Öööö. Naisten kannattaisi lukea sellainen opus kun pelimiehen käsikirja niin ymmärtäisitte miten toi homma toimii.
Siellä sanotaan mm niin että mitä enemmän tiedät kohteesta sitä helpompi sun on muotoutua kohteen halujen lihalliseksi ilmentymäksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä on niin tärkeä kxsymys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä on niin tärkeä kxsymys?
Koska toi on ihan peruskaava pelimiehille. Ollaan tosi kiinnostuneita, rakastuneen oloisia jne. Sitten kun saadaan aletaan ottaa etäisyyttä
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä vallankäyttöä.
Minulle tulee tuollainen ambivalentti olo, jos olen tekemisissä tietyn tyyppisten ihmisten kanssa. Järki ja intuitio sanoo ei, tunteet saattaa hypellä miten sattuvat. Mies on kokenut ehkä, ettet ole hänelle sopiva.
Mutta sitten miettinyt ja pohtinut, ja päättänyt antaa vielä mahdollisuuden, koska vaikutat kivalta ja kiinnostavalta. Tapaamisen jälkeen todennut, että intuitio oli oikeassa.
Ei ole henkilökohtaista, vaan ihmisten välistä kemiaa tai sen puutetta livenä.
Minä jo ns tarjosin hänelle uslopääsyä, mutta hän kielsi minkään olevan vialla.
ap
Vierailija kirjoitti:
Tärkein tieto puuttuu. Kävikö kettu jo kolossa?
Ilmeisesti kun vastausta ei kuulu :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollaista tarvitse muutamien treffien jälkeen mitenkään "sanoittaa", eiköhän se kuivu itsestään kokoon jos toista ei enää kiinnosta. Anna olla, parit treffit eivät ole parisuhde.
Ollaan sovittu ettei tavata muita ja että kummastakin tuntuu todella hyvältä, mutta nyt sen lisäksi mies on parin päivän sisällä etääntynyt plus tuo melkein peruminen.
Se oli sitten, usko pois, siinä. Ei kannata enempää uhrata tuolle yritelmälle, ei vaikka kuinka olisit epätoivoinen parisuhteen löytämisen kanssa. Väkisin väännetystä ei tule yhtään mitään, paitsi jos haluat jonkun asteen draamaa. Terve ihminen yrittää välttää sellaista viimeiseen saakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä se tunne on oikea. Molemmat on normaaleja. Sekä se että kiinnostus hiipuu tutustumisen edetessä että se että vaistoaa toisesta että jokin on muuttunut. Ja jos itse on edelleen kiinnostunut niin vaivaahan se. Ei kai sulla ole muuta vaihtoehtoa kuin joko ottaa asia reilusti puheeksi (että missä mennään, eteneekö tää) tai jäädä odottamaan että hiipuuko se.
Yritin jo kysellä hänen miestteitä tapaamisväleistä yms. vähän tunnustelin, hän sanoi että kertoo jos tulee sellaisia mietteitä.
Mutta minusta hän ei ole yhtä suora kun minä olen. En saa hänestä mitään irti.
Etkö sä itse ymmärrä, ettei miestä kiinnosta sun seura. Hän on jo torjunut sinut. Älä enää edes yritä " saada mitään irti" hänestä, vaan heitä itse irti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollaista tarvitse muutamien treffien jälkeen mitenkään "sanoittaa", eiköhän se kuivu itsestään kokoon jos toista ei enää kiinnosta. Anna olla, parit treffit eivät ole parisuhde.
Ollaan sovittu ettei tavata muita ja että kummastakin tuntuu todella hyvältä, mutta nyt sen lisäksi mies on parin päivän sisällä etääntynyt plus tuo melkein peruminen.
Se oli sitten, usko pois, siinä. Ei kannata enempää uhrata tuolle yritelmälle, ei vaikka kuinka olisit epätoivoinen parisuhteen löytämisen kanssa. Väkisin väännetystä ei tule yhtään mitään, paitsi jos haluat jonkun asteen draamaa. Terve ihminen yrittää välttää sellaista viimeiseen saakka.
Hänen olisi vain tarvinnut myöntyä kohteliaaseen viestiini.
Mutta ei hän vaikuta haluavan ulos.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä se tunne on oikea. Molemmat on normaaleja. Sekä se että kiinnostus hiipuu tutustumisen edetessä että se että vaistoaa toisesta että jokin on muuttunut. Ja jos itse on edelleen kiinnostunut niin vaivaahan se. Ei kai sulla ole muuta vaihtoehtoa kuin joko ottaa asia reilusti puheeksi (että missä mennään, eteneekö tää) tai jäädä odottamaan että hiipuuko se.
Yritin jo kysellä hänen miestteitä tapaamisväleistä yms. vähän tunnustelin, hän sanoi että kertoo jos tulee sellaisia mietteitä.
Mutta minusta hän ei ole yhtä suora kun minä olen. En saa hänestä mitään irti.
Etkö sä itse ymmärrä, ettei miestä kiinnosta sun seura. Hän on jo torjunut sinut. Älä enää edes yritä " saada mitään irti" hänestä, vaan heitä itse irti.
Mutta siis jatkaa tapaamisten sopimista?
Mikä järki siinä on?!
Yleensä ihmiset on aika hyviä aistimaan sen jos toisen kiinnostus alkaa lopahtaa. Eli todennäköisesti aavistuksesi on ihan oikea.
"Tuli olo että hän rikkoi luottamuksen kun vihjaili että emme voikaan tavata ja nyt en saa sitä takaisin." Mitä ihmettä tarkoitit tällä?
Oletko varma, ettei ole oikeasti tulossa kipeäksi? Joskus on sellainen puolikuntoinen olo, mutta tauti ei kuitenkaan vielä iske kunnolla. Ehkei kannata alkaa vielä luovuttamaan.