Mistä tietää että mies on ihastunut?
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Ihastunut mies on säälittävä surkimus, onneton reppana.
Jos mies ilmaisee kiinnostusta minuun, häpäisen ja nolaan hänet. Se on hauskaa.
Onneksi sulla ei ole sitä vaaraa että joku ihastuisi
Juttelu, kiinnostus. Ja tietenkin se iänikuinen pilde-vonkaus - esittäen gentlemania. Näin itse toimin, mutta olenkin kusimulkku - ja urpo.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sillä on muka väliä, onko mies ihastunut tai ei?
Aina kun olen ihastunut naiseen, ja sen esiin tuonut, on tullut esiin se, että kun sä oot ihastunut, niin ei!
-
Aina kun minua ei nainen kiinnostanut yhtään, mutta hän kiinnostui minusta, päädyttiin sänkyyn ja pahimmassa tapauksessa jopa kihloihin.
Ai että mistä tietää, että mies on ihastunut?
Seuraavan kerran lähetän hevosen pään sänkyyn.
Miten helkkarissa joku "päätyy" kihloihin sellaisen ihmisen kanssa, josta ei ole yhtään kiinnostunut? Tuossa tilanteessa hänen on ilmeisesti täytynyt kosia sinua, eikö siihen voi vain vastata ei? Onko joillain ihmisillä puhevika, joka tekee sanan "ei" ääntämisen mahdottomaksi?
Kun miehen lahkeessa tuntuu kova pötkylä.
No oma mies lähestyi ihan reilusti vaikka on introvertti eli tuli samaan pöytään istumaan kaverinsa kanssa. Ei siinä kipinöitä lennellyt mutta jotenkin vaan oltiin samalla aaltopituudella.
Uskoisin, että jos mies on oikeasti ihastunut, niin hän on varovainen seksiin etenemisen suhteen. Miten arvostaa naista. Ainakaan hän ei vonkaa, koska se on ei-arvostavaa ja osoittaa urpouden/ei käytöstapoja/huomaavaisuutta , siinähän hän osoittaa mitä mieltä on naisesta.
Hän ei puhu rivoja juttuja ja kysele naiselta rivouksia, koska hän näkee naisessa muutakin kuin himojen kohteen. Hän haluaa olla naisen kanssa yhdessä, ei vaan seksissä. Jos välität ja arvostat, et kohtele kuin roskaa.
Jos sitten kunnon nainen joutuu tilnateeseen, jossa mies käyttäytyy huonosti häntä kohtaan, niin asia on selvä:häntä ei arvosteta eikä välitetä, tervemenot.
Vierailija kirjoitti:
Kun miehen lahkeessa tuntuu kova pötkylä.
Ahkerasti tansseissa käyvänä naisena tuntuu siltä että aika moni mies on ihastunut minuun...
N55
Juuri tällä hetkellä, ihastunut.
Muistan tämän henkilön jo vuosien takaa. Nähneeni toisinaan, hänen olleen pysäyttävä. Hän on sitä edelleen.
Nyt näen häntä läheisessä kauppakeskuksessa, liiankin usein tavallaan. Olisiko tälläkin viikolla jo kolme kertaa, vaikka tähän mitään suunnitelmaa. Haen itseäni, sitä hetkeä, jolloin maailma pysähtyisi ja voisin olla luonteeni mukainen herrasmies
Mies alkaa kiinnittää huomiota kaikkiin "merkkeihin". Nyt se maailman ihanin nainen käänsi jalkansa minua kohti, ne melkein koskettavat toisiaan! Selvästi tykkää minusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä joitakin merkkejä:
Katselee sinua usein kauempaa. Ei kykene pitämään silmiään erossa.
Katseiden kohdatessa joko kääntää katseensa nopeasti pois tai ylläpitää katsekontaktia normaalia pidempään ja hymyilee.
Hakeutuu seuraan ja tekee ns. tikusta asiaa.
Kyselee paljon erilaisia asioita, on kiinnostunut kaikesta sinuun liittyvästä ja tuntuu muistavan kaiken, mitä puhut hänelle. Myös pienet yksityiskohdat.
Antaa ihastukselleen jonkinlaista extrahuomiota, jota ei anna muille.
Käytös muuttuu ihastuksen ollessa läsnä (tätä ei tietenkään ihastus itse voi huomata, mutta sivulliset voivat).
Näkee vaivaa ja järjestää aikaa voidakseen tavata.
Tossa on jo aika paljon.
MIten rakastunut mies sitten toimii, jos toi on vaan ihastumista?
Rakkaus syntyy kun alatte olemaan yhdessä. kaikki sitä ennen on ihastumista
Vierailija kirjoitti:
Se kysyy saako nähdä pinin
Mä kääntäisin maksupäätteen kaiken kertovasti pois hänen näkökentästään ja suojaisin vielä kädellä. Piniä ei saa näyttää tai luovuttaa kellekään, se on henkilökohtainen.
Vierailija kirjoitti:
Just spekuloidaan kaverin kanssa tapausta jossa mies ollut 20vuotta naiseen rakastunut ja tällä varjolla ollut kaverina / palvelijana kun ei muuta saa.
Nainen väittää ettei ole tajunnut yhtään. Vaikka koko ystävä piiri tiennyt tämän.
Todella reilua tuolle miehelle tämän naisen käytös.
Se ihastuksen kohde voi hyvin olla ainoa, joka ei huomaa. Ulkopuolelta katsoen on ihan selvää, että Pasi menee ihan omituiseksi ja puhuukin ihan kummallisella äänellä aina kun Mira on paikalla. Mutta Mira ei tietenkään koskaan näe Pasia toisenlaisena, ja kuvittelee tämän olevan kaikkien kanssa samanlainen.
Mies katsoo sua hyväksyvällä ystävällisellä katseella ja haluaa todella olla läheisyydessäsi, pitää yhteyttä ja on kiinnostunut mielipiteistäsi ja jutuistasi. Haluaa olla avuksi. Ei kiinnostunutta miestä ei näy ei kuulu, hän ei jaksa odottaa kärsivällisesti mitään.
Mies todella huomaa sut, ihastunut mies hymyilee ja katselee sinua lämpimästi, hyväksyvästi. Miehen katse hakeutuu suhun. Sun mielipiteilläsi on väliä. Kyllä sen huomaa.
"Rakkaus syntyy kun alatte olemaan yhdessä. kaikki sitä ennen on ihastumista."
Yhä edelleenkin, vaikka sinä et ole ikinä pöpisti rakastunut, niin se ei merkitse sitä etteivätkö miljoonat ihmiset olisi. Eläimistä puhumattakaan. Tuskin ne talitintitkään käyvät syvällisiä keskusteluja ennen pesän perustamista.
Rakastuminen on eri asia kuin rskastaminen tai ihastuminen.
Kun alkaa olla yhdessä jonkun kanssa, niin voi myös tajuta, että tämä on ihan väärä ihminen tai ihankiva.
Ostaako miehet lahjoja naispuolisille ystäville vai onko se merkki ihastumisesta?
Oon saanu omalta ihastukselta pikkulahjoja (herkkuja ym) useamman kerran. Ei oo sanonu ainakaan suoraan, että ois ihastunu, mutta lahjoille on ollu millon mikäki selitys tai tekosyy, kun oon ollu vähä hämmentyny niistä. Oon itekki jotain pientä antanu vastalahjaksi pari kertaa.