Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää että mies on ihastunut?

Vierailija
03.03.2024 |

Kertokaa?

Kommentit (99)

Vierailija
1/99 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein on niin että harkitsee pariinkin otteeseen uskallanko ottaa yhteyttä ja vielä toiset pari harkintaa päällle. Äänikin kuulostaa omaan korvaa oudolta, kämmenet hikoaa, sydän hakkaa.

Vierailija
2/99 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastunut mies katsoo ihastuksen kohdettaan sellaisella palvovalla ja "maireella" katseella niin kuin tämä olisi täydellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/99 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaadi kakkosta ekareffeillä

Vierailija
4/99 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haarojen välissä pullottaa sinun seurassasi.

Vierailija
5/99 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vonkaa seksiä.

Vierailija
6/99 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilee hiukan kädellä.

Vierailija
7/99 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei (ehkä) voi ulkoisesti juuri mistään huomata. Olin muutama vuosi sitten ihastunut kollegaani ja kerran hän tuli samaan lounasravintolaan ja oli vieressäni ottamassa ruokaa. Pulssi nousi varmaan kahteensataan, mutta muuten yritin käyttäytyä ihan normaalisti.

Vierailija
8/99 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kysyy saako nähdä pinin

Vierailija
9/99 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä välttelen jonkin verran katsekontaktia ja olen etäinen.

Vierailija
10/99 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs entinen työkaveri (mies) oli tosi etäinen eikä juuri koskaan katsonut silmiin esim kahvipöytäkeskusteluissakin katsoi vain muita ihmisiä. Se oli jopa aika häiritsevää, koska ajattelin että onpa törkeetä miten ohittaa vaan minut ihan kuin en olisikaan paikalla. Jälkeenpäin tuli esille että mies oli minuun ihastunut. 

Vierailija
11/99 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymällä siltä.

Vierailija
12/99 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs entinen työkaveri (mies) oli tosi etäinen eikä juuri koskaan katsonut silmiin esim kahvipöytäkeskusteluissakin katsoi vain muita ihmisiä. Se oli jopa aika häiritsevää, koska ajattelin että onpa törkeetä miten ohittaa vaan minut ihan kuin en olisikaan paikalla. Jälkeenpäin tuli esille että mies oli minuun ihastunut. 

Näin kävi itseasiassa juuri itselleni, kun seurustelin kollegan kanssa (mikä ei muuten ollut ollenkaan hyvä idea sitten loppujen lopuksi). Puhuttiin parisuhteessa ollessamme noista alkuajoista ja kollegani ajatteli minun inhoavan häntä, koska en katsonut, puhunut ja suoranaisesti välttelin tätä naista töissä. Lopulta sitten työpaikan pikkujouluissa juteltiin vähän enemmän ja se oli menoa se.

- Tuo välttelevä mies

Vierailija
13/99 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on päässyt minullekin käymään yhdessä edellisessä työpaikassa, olin korviani myöten ihastunut naiseen. En tiedä saiko nainen koskaan tietää että olin ihastunut. Kuulin kuitenkin että piti minua jotenkin pelottavana, kylmäkiskoisena ja julmana miehenä joka kävelee ihmisten yli. Näin oli kuulemma muotoillut asian.

Vierailija
14/99 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle on monessa tilanteessa liian suuri sosiaalinen riski ilmaista ihastumista, ellei tilanne ole hyvin varma, missä kannattaa kertoa ihastumisestaan. Miehen ihastumisen näyttäminen kuuluu siihen tuttuun suomalaiseen tunteiden peittelyn piiriin, eli sitä ei ole suotavaa esittää ja on jopa noloa.

Vierailija
15/99 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kompata miehenä, että kyllä sitä yrittäisi peitellä parhaansa mukaan. Naiset ovat kyllä melkoisia noitia huomaamaan sen kuitenkin.

Se on kuitenkin itselleni ainakin tosi harvinaista, että ihastuu johonkin naiseen (onneksi).

Jotkut miehet eivät varmaan ole koskaan ihastuneet ja kuvittelevat kenties ihastumiseksi sitä, että haluaa vällyjen väliin jonkun naisen kanssa. 

Vierailija
16/99 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se on helppo huomata jos on yhtään enemmän tekemisissä. Mies vilkuilee/tuijottaa sinua ja hakeutuu lähellesi eri tilanteissa. Toki on ollut näitäkin tilanteita, joissa miehen ihastuminen on tullut ihan puskista eli olen saanut tietää vasta kun on kertonut.

Entisestä tapailumiehestäni mietin pitkään onko edes ihastunut, kunnes kerran yllätin hänet tuijottamasta minua ihanalla koiranpentuilmeellä. Siitä ilmeestä ei voinut erehtyä, muistan varmasti loppuelämäni sen.

Vierailija
17/99 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä joitakin merkkejä:

Katselee sinua usein kauempaa. Ei kykene pitämään silmiään erossa.

Katseiden kohdatessa joko kääntää katseensa nopeasti pois tai ylläpitää katsekontaktia normaalia pidempään ja hymyilee.

Hakeutuu seuraan ja tekee ns. tikusta asiaa.

Kyselee paljon erilaisia asioita, on kiinnostunut kaikesta sinuun liittyvästä ja tuntuu muistavan kaiken, mitä puhut hänelle. Myös pienet yksityiskohdat.

Antaa ihastukselleen jonkinlaista extrahuomiota, jota ei anna muille.

Käytös muuttuu ihastuksen ollessa läsnä (tätä ei tietenkään ihastus itse voi huomata, mutta sivulliset voivat).

Näkee vaivaa ja järjestää aikaa voidakseen tavata.

Vierailija
18/99 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastunut mies katsoo ihastuksen kohdettaan sellaisella palvovalla ja "maireella" katseella niin kuin tämä olisi täydellinen.

Niinhän hän onkin :-)

Vierailija
19/99 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä joitakin merkkejä:

Katselee sinua usein kauempaa. Ei kykene pitämään silmiään erossa.

Katseiden kohdatessa joko kääntää katseensa nopeasti pois tai ylläpitää katsekontaktia normaalia pidempään ja hymyilee.

Hakeutuu seuraan ja tekee ns. tikusta asiaa.

Kyselee paljon erilaisia asioita, on kiinnostunut kaikesta sinuun liittyvästä ja tuntuu muistavan kaiken, mitä puhut hänelle. Myös pienet yksityiskohdat.

Antaa ihastukselleen jonkinlaista extrahuomiota, jota ei anna muille.

Käytös muuttuu ihastuksen ollessa läsnä (tätä ei tietenkään ihastus itse voi huomata, mutta sivulliset voivat).

Näkee vaivaa ja järjestää aikaa voidakseen tavata.

Kuulostaa ihan minun (naisen) ihastumisiltani. Käyttäytyykö muut ihastuneet naiset eri tavoin?

Vierailija
20/99 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuneesta miehestä tulee pehmo ja imarteleva. Sen kyllä huomaa katseesta, jos mies on lääpällään. Väkivaltaiset elämäm_koululaiset taas lopettaa hakkaamisen ja nimittelyn, ainakin hetkeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä