Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää että mies on ihastunut?

Vierailija
03.03.2024 |

Kertokaa?

Kommentit (99)

Vierailija
41/99 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse miehenä välttelen jonkin verran katsekontaktia ja olen etäinen.

Eräs entinen työkaveri (mies) oli tosi etäinen eikä juuri koskaan katsonut silmiin esim kahvipöytäkeskusteluissakin katsoi vain muita ihmisiä. Se oli jopa aika häiritsevää, koska ajattelin että onpa törkeetä miten ohittaa vaan minut ihan kuin en olisikaan paikalla. Jälkeenpäin tuli esille että mies oli minuun ihastunut. 

Entäs kun työpaikallani suurin osa miehistä on tekee noin?

Joku IT-paja? Voi myös olla, että suuri osa työpaikan miehistä ON ihastunut sinuun. Tietyt naiset ovat vaan niin hurmaavia, ettei niihin voi oikein eunukkikaan olla ihastumatta.

Vierailija
42/99 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun mies on ihastunut, miten naisen tulee toimia, jos itsekin on kiinnostunut. Minulle aina käy niin, että kun huomaan jonkun olevan kiinnostunut, esitän välinpitämätöntä ja tilanne kuivuu siihen.

Naisystävät on sanoneet, että se kiinnostunut mies pitää "napata". En osaa, en tiedä miten. En halua leikkiä tyhmää enkä ruveta kikattamaan ja keimailemaan kuten naiset tekee ku miehiä tulee paikalle.

Neuvokaa 

Helppo homma. Osoita, että sinäkin olet kiinnostunut miehestä, eli hänen ajatuksistaan. Ei tarvitse mitään tyhmää esittää, tai silmiä räpsytellä. Keskustele, kysele ja ole reilusti eri mieltä miehen kanssa silloin kun se on todellista.

Ite kyselen välillä mut se ei kysele takas. Kuitenkin joskus tulee siihen lähelle, koskettaa, ja katseleekin silmät loistaen. Ja joskus... ei mitään.. ehkei sit ole niin kiinnostunut. Ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/99 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassuja ootte

Vierailija
44/99 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun mies on ihastunut, miten naisen tulee toimia, jos itsekin on kiinnostunut. Minulle aina käy niin, että kun huomaan jonkun olevan kiinnostunut, esitän välinpitämätöntä ja tilanne kuivuu siihen.

Naisystävät on sanoneet, että se kiinnostunut mies pitää "napata". En osaa, en tiedä miten. En halua leikkiä tyhmää enkä ruveta kikattamaan ja keimailemaan kuten naiset tekee ku miehiä tulee paikalle.

Neuvokaa 

Helppo homma. Osoita, että sinäkin olet kiinnostunut miehestä, eli hänen ajatuksistaan. Ei tarvitse mitään tyhmää esittää, tai silmiä räpsytellä. Keskustele, kysele ja ole reilusti eri mieltä miehen kanssa silloin kun se on todellista.

Ite kyselen välillä mut se ei kysele takas. Kuitenkin joskus tulee siihen lähelle, koskettaa, ja katseleekin silmät lois

Mikä tämä teidän suhteenne on tällä hetkellä? Jos kosketellaan ja katsellaan silmät loistaen, niin kuulostaa ihan siltä kuin tapailisitte jo. Tuo, että "ei kysele takaisin", taas kuulostaa siltä kuin olisitte jotain etäisiä työkavereita. Mysteeri. Yksi mahdollisuus on se, että heppu ei hirveästi luota omiin keskustelutaitoihinsa ja siksi ei pidä keskustelua yllä. Sehän on sitä vaikeampaa ja stressaavampaa mitä enemmän on ihastunut ja mitä enemmän pelkää mokaavansa.

Eivät useimmat miehetkään ole mitään loputtomalla itsevarmuudella varustettuja koneita, jotka lepertelevät naiselta kuin naiselta jalat alta ilman epävarmuuden häivääkään.

Vierailija
45/99 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastikään luin helpon tavan huomata onko joku sinuun ihastunut...

Puheääni ei valehtele.. 

Kuuntele tarkalla korvalla miten sinulle puhutaan. 

Mies/nainen muuttaa automaattisesti ääntään jos puhuu ihastukselleen.  Voit esim jutella ihastus epäilyn kanssa ja verrata ääntä kun hän puhuu jollekkin toiselle..

Jos miehen ääni sinulle puhuessaan on matalampi hän on sinusta kiinnostunut.

Vierailija
46/99 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä seisoo.

Vierailija
47/99 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin mies tarjoaa rahaa tai lupailee ostaa kosmetiikkaa tai laukun ennen parittelua.

Vierailija
48/99 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen muutamiin naisiin nykyisessä työpaikassani ihastunut aikaa myöten, mutten ole koskaan mitään aloitetta tehnyt. Seurannut ja ihaillut sivusta. Toisaalta eipä niistä mitään olisi tullutkaan kun ennemmin tai myöhemmin on paljastunut, että kyseinen nainen on jo suhteessa. Kuulee jonkun lausahduksen:

"...joo käytiin viikonloppuna miehen kanssa ravintolassa..."

"...ei ole vieläkään korjannut sitä ovenkahvaa..."

"....mies tietää yhden hyvän autokorjaamon..."

"...me suunnitellaan muuttoa..."

Tai muuta vastaavaa. Siihenpä se sitten lakastuu ihastuminen aika lailla saman tien. Turha yrittääkkään ja enkä varattuihin koskisi muutenkaan.

Vierailija
49/99 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neuvokaa tyhmää...

Vastavuoroisuus on avainsana. Miehenä minua ei haittaa tehdä aloitetta, mutta jos nainen passiivisesti odottaa aina yhteydenottoani, alan ajatella että hän vastailee vain kohteliaisuudesta eikä oikeasti ole kiinnostunut.

Joten jos olet kiinnostunut, älä esitä välinpitämätöntä vaan osoita miehelle että ajattelet häntä: ota välillä ensin yhteyttä, älä aina odota miehen yhteydenottoa, mene välillä juttelemaan miehelle äläkä odota että hän tulee sinun luoksesi. Ole miehelle ystävällinen ja kiinnostunut hänen asioistaan, kysele mieheltä asioita.

Vierailija
50/99 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli kyllä hurmaava ja se hurmaavin minulle silloin muutama vuosikymmen sitten ja yhdessä ollaan vieläkin. Kun nyt katson ikääntynyttä ja sairastavaa puolisoani on kiva pysähtyä muisteleen mihin toisessa ihastuin ja mitä silloin aluksi tapahtui. Matka on ollut huikea.

Vierailija
51/99 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin miehen kanssa ekaa kertaa treffeillä, hän kaatoi maitoa vahingossa kahvin sijasta vesilasiin. Silloin tiesin, että hän on ihastunut minuun. Siitä on jo kymmenisen vuotta, edelleen ollaan yhdessä. 

Vierailija
52/99 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kysyi rakastuneesta miehestä. Mulle ihastuminen ja rakastuminen on pohjimmiltaan sama tunne. Ihastus voi olla yksipuolinen, rakastuminen ei.

Ihastus voi kehittyä rakastumiseksi, kun pääsee tutustumaan toiseen ja saa vastakaikua omille tunteilleen. Tässä vaiheessa tunteita ja hellyyttä osoitetaan jo täysin avoimesti kosketuksin, suudelmin, halauksin, sanallisesti jne. Selkein merkki on siis se, että toinen kertoo tunteistaan suoraan.

Muutoin käytös on samankaltaista kuin ihastuneella, mutta rakastunut ei jarruttele tunteiden ilmaisemisessa. Rakastunut haluaa olla yhteydessä mahdollisimman paljon, tavata mahdollisimman paljon jne.

Ihastumisen ja rakastumisen jälkeen voi tulla vielä rakastaminen, mutta se kehittyy pidemmän ajan kuluessa yhteisten kokemusten kautta.

Vierailija
53/99 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neuvokaa tyhmää...

No pääasia että teet jotain. Tyhmintä mitä voit tehdä, on olla tekemättä mitään. 

Kannattaa muistaa yleistys: Ei ihminen kadu asioita mitä on tehnyt. Ihminen katuu asioita mitä on jättänyt tekemättä.

Jos et muuta keksi, niin nappaa hänet fyysisesti. Jos et tyhmää halua leikkiä, leiki älykästä. Pidä ääntä. Ota yhteyttä siihen. Kysy siltä jostain asiasta mistä hän voisi tietää. Jos et ihan oikeasti keksi mitään, niin soita sille että sun auto ei lähde käyntiin. Sillä saa miehen (lue: ei siis mitään mikkihiirtä) paikalle. Siinä sillä ihmeteltävää kui se ny ykskaks lähti käyntiin. Ja kun sitä kiinnostaa, se kattoo siitä katiskastas kaikki viatki ilmaseks siinä. Jos sitä ei sittenkä kiinnostanu, se käskee viedä sen huoltoo.

Kaikista asioista saa ongelman mutta älä nyt tee tästä. Tee jotain ja kato mitä tapahtuu. Sillee kissatki elää.

Vierailija
54/99 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs entinen työkaveri (mies) oli tosi etäinen eikä juuri koskaan katsonut silmiin esim kahvipöytäkeskusteluissakin katsoi vain muita ihmisiä. Se oli jopa aika häiritsevää, koska ajattelin että onpa törkeetä miten ohittaa vaan minut ihan kuin en olisikaan paikalla. Jälkeenpäin tuli esille että mies oli minuun ihastunut. 

Joo sama tullut ilmi. Oli ihan oma vikansa kun vältteli. Odottaako ne että naisen pitäisi tehdä aloite. Siinähän odottavat ja ohi menee.

Vierailija
55/99 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä pätee jossain määrin minuun. Olen tälläkin hetkellä ihastunut yhteen työpaikan naiseen, mutta yritän tarkoituksella olla jossain määrin etäinen, koska tiedän, ettei tunteet ole molemminpuolisia. Itseasiassa olen ollut kiinnostunut hänestä jo vuosia, mikä on aika harvinaista, koska muistaakseni ennen ihastukset kesti pari viikkoa korkeintaan... Peruskohtelias olen tietysti, mutta jollain tapaa välttelen joutumista liiaksi tekemisiin hänen kanssaan, vaikka sisälläni en haluaisi oikein muuta kuin olla hänen seurassaan ja tutustua paremmin.

Elämä on julmaa.

M34

Mistä tiedät ettei tunteet ole molemminpuolisia?

Vierailija
56/99 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entisestä tapailumiehestäni mietin pitkään onko edes ihastunut, kunnes kerran yllätin hänet tuijottamasta minua ihanalla koiranpentuilmeellä. Siitä ilmeestä ei voinut erehtyä, muistan varmasti loppuelämäni sen.

:D

Vierailija
57/99 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIKSI?! Ihan silkkaa energian ja tunteiden haaskuuta. Puhukaa ihmiset ääneen ja rakastakaa. Elämä on ihan liian lyhyt jossitteluihin ja saamattomuuteen, joka sitten kaduttaa. 

Vierailija
58/99 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin mies tarjoaa rahaa tai lupailee ostaa kosmetiikkaa tai laukun ennen parittelua.

Silloin mies on puutteessa eikä ihastunut jos seksistä ja läheisyydestä maksumieheksi joutuu. Eikä siinäkään mitään väärää ole jos molemmat hyötyy "kuppaamisesta" ja asiasta on niin sovittu. Mutta rakkautta tuo ei ole.

Vierailija
59/99 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihastunut mies katsoo ihastuksen kohdettaan sellaisella palvovalla ja "maireella" katseella niin kuin tämä olisi täydellinen.

Niinhän hän onkin :-)

Itse aina ihastelen erästä samalla työpaikalla töissä olevaa naikkosta. Sellaisella ihastelevalla ja ujolla katseella ja samalla mietin että aww onpas söötti nainen. Hänellä yksi lapsi eikä haittaa minua. Emme ole kollegoja, olemme vain samalla työpaikalla töissä. Törmäämme taukotilassa, käytävällä jne ja aina on sellaiset ujohkot ja viipyilevät katseet.

En ole ihan varma onko hän varattu. Faces oli joskus mainittu, että kihloissa, mutta hän liikkuu aina lapsensa kanssa enkä ole miestä nähnyt koskaan. Liekö eronneet.

Vierailija
60/99 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostava aihe, mutta ensimmäisen sivun kakaroiden vastausten takia jätin väliin. Ei taida keskustelun taso olla parantunut, joten pysyn poissa jatkossakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän