Mistä tietää että mies on ihastunut?
Kommentit (99)
Oikeasti jos ihastuu niin vähän hölmöilee, pieniä yllätyksiä, näyttää kekseliäisyytensä. Välillä puhuu paljon, välillä ei mitään. Muistaa naisen jokaisen kertoman jutun. Kuuntelee tarkasti. Esittää monesti vähän yksinkertaista. Puhuu sekavia. Jaarittelee. Hymyilee. Nauraa. Muistaa naisesta kaiken, mitä kuullut tai tietää. Haluaa naiselle vain parasta, mistä onkaan kysynys.
Katsoo kinnostuneena 2 sekuntia. 1s. ei riitä.
Kun mies on ihastunut, miten naisen tulee toimia, jos itsekin on kiinnostunut. Minulle aina käy niin, että kun huomaan jonkun olevan kiinnostunut, esitän välinpitämätöntä ja tilanne kuivuu siihen.
Naisystävät on sanoneet, että se kiinnostunut mies pitää "napata". En osaa, en tiedä miten. En halua leikkiä tyhmää enkä ruveta kikattamaan ja keimailemaan kuten naiset tekee ku miehiä tulee paikalle.
Neuvokaa tyhmää...
Miehen alapääkin reagoi runsaalla hikoilulla ja kiveshien tuoksu voi lehahtaa nenään housujenkin läpi. Naisille vinkki: Kokeile rohkeasti miehen etumusta. Mitä kovempi, sitä ihastuneempi mies.
Vierailija kirjoitti:
Tässä joitakin merkkejä:
Katselee sinua usein kauempaa. Ei kykene pitämään silmiään erossa.
Katseiden kohdatessa joko kääntää katseensa nopeasti pois tai ylläpitää katsekontaktia normaalia pidempään ja hymyilee.
Hakeutuu seuraan ja tekee ns. tikusta asiaa.
Kyselee paljon erilaisia asioita, on kiinnostunut kaikesta sinuun liittyvästä ja tuntuu muistavan kaiken, mitä puhut hänelle. Myös pienet yksityiskohdat.
Antaa ihastukselleen jonkinlaista extrahuomiota, jota ei anna muille.
Käytös muuttuu ihastuksen ollessa läsnä (tätä ei tietenkään ihastus itse voi huomata, mutta sivulliset voivat).
Näkee vaivaa ja järjestää aikaa voidakseen tavata.
Tossa on jo aika paljon.
MIten rakastunut mies sitten toimii, jos toi on vaan ihastumista?
Ihastunut mies on säälittävä surkimus, onneton reppana.
Jos mies ilmaisee kiinnostusta minuun, häpäisen ja nolaan hänet. Se on hauskaa.
Siitä, että mies viettää aikaa naisen kanssa ja nainen luulee virheellisesti olevansa miehen kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Kun mies on ihastunut, miten naisen tulee toimia, jos itsekin on kiinnostunut. Minulle aina käy niin, että kun huomaan jonkun olevan kiinnostunut, esitän välinpitämätöntä ja tilanne kuivuu siihen.
Naisystävät on sanoneet, että se kiinnostunut mies pitää "napata". En osaa, en tiedä miten. En halua leikkiä tyhmää enkä ruveta kikattamaan ja keimailemaan kuten naiset tekee ku miehiä tulee paikalle.
Neuvokaa
Helppo homma. Osoita, että sinäkin olet kiinnostunut miehestä, eli hänen ajatuksistaan. Ei tarvitse mitään tyhmää esittää, tai silmiä räpsytellä. Keskustele, kysele ja ole reilusti eri mieltä miehen kanssa silloin kun se on todellista.
Mies ei ihastu vaan reikä kuin reikä kelpaa.
Tämä pätee jossain määrin minuun. Olen tälläkin hetkellä ihastunut yhteen työpaikan naiseen, mutta yritän tarkoituksella olla jossain määrin etäinen, koska tiedän, ettei tunteet ole molemminpuolisia. Itseasiassa olen ollut kiinnostunut hänestä jo vuosia, mikä on aika harvinaista, koska muistaakseni ennen ihastukset kesti pari viikkoa korkeintaan... Peruskohtelias olen tietysti, mutta jollain tapaa välttelen joutumista liiaksi tekemisiin hänen kanssaan, vaikka sisälläni en haluaisi oikein muuta kuin olla hänen seurassaan ja tutustua paremmin.
Elämä on julmaa.
M34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä joitakin merkkejä:
Katselee sinua usein kauempaa. Ei kykene pitämään silmiään erossa.
Katseiden kohdatessa joko kääntää katseensa nopeasti pois tai ylläpitää katsekontaktia normaalia pidempään ja hymyilee.
Hakeutuu seuraan ja tekee ns. tikusta asiaa.
Kyselee paljon erilaisia asioita, on kiinnostunut kaikesta sinuun liittyvästä ja tuntuu muistavan kaiken, mitä puhut hänelle. Myös pienet yksityiskohdat.
Antaa ihastukselleen jonkinlaista extrahuomiota, jota ei anna muille.
Käytös muuttuu ihastuksen ollessa läsnä (tätä ei tietenkään ihastus itse voi huomata, mutta sivulliset voivat).
Näkee vaivaa ja järjestää aikaa voidakseen tavata.
Tossa on jo aika paljon.
MIten rakastunut mies sitten toimii, jos toi on vaan ihastumista?
Minä ainakin miehenä ajattelen niin, että rakastuminen seuraa ihastumista vasta sitten, kun ollaan jo oltu hyvän aikaa parisuhteessa ja tutustuttu kunnolla. Ollaan nähty toisesta jo huonotkin puolet, mutta silti halutaan olla yhdessä.
Tietysti ihastuminenkin voi olla todella vahva tunne. Hädin tuskin pystyy mitään muuta miettimään, kuin sitä ihastuksen kohdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse miehenä välttelen jonkin verran katsekontaktia ja olen etäinen.
Eräs entinen työkaveri (mies) oli tosi etäinen eikä juuri koskaan katsonut silmiin esim kahvipöytäkeskusteluissakin katsoi vain muita ihmisiä. Se oli jopa aika häiritsevää, koska ajattelin että onpa törkeetä miten ohittaa vaan minut ihan kuin en olisikaan paikalla. Jälkeenpäin tuli esille että mies oli minuun ihastunut.
Entäs kun työpaikallani suurin osa miehistä on tekee noin?
Vierailija kirjoitti:
Tämä pätee jossain määrin minuun. Olen tälläkin hetkellä ihastunut yhteen työpaikan naiseen, mutta yritän tarkoituksella olla jossain määrin etäinen, koska tiedän, ettei tunteet ole molemminpuolisia. Itseasiassa olen ollut kiinnostunut hänestä jo vuosia, mikä on aika harvinaista, koska muistaakseni ennen ihastukset kesti pari viikkoa korkeintaan... Peruskohtelias olen tietysti, mutta jollain tapaa välttelen joutumista liiaksi tekemisiin hänen kanssaan, vaikka sisälläni en haluaisi oikein muuta kuin olla hänen seurassaan ja tutustua paremmin.
Elämä on julmaa.
M34
Minunkin olisi ne kaikki kerrat pitänyt vaan jatkaa tätä etäistä ja viileää käytöstä, mutta ei kun piti mennä itsensä nolaamaan lähestymisellä kun nainen vaikutti muka kiinnostuneelta. Taitaa tuo etäleikki vaan lisätä naisilla jotain hinkua uida liiveihin vaan ihan siitä ilosta että saavat sen etäisen viileän miehen pasmat sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Elämä on julmaa.
M34
Tuo on kyllä paha. Ei siitä ihastuksesta oikein pääse, jos lähes päivittäin tai edes viikottain näkee kohdetta. Ainoa toivosi taitaa olla, että ihastut vielä kovemmin johonkin toiseen naiseen.
Mulla on vähän sama että rakastuminen tulee ajan kanssa mutta ihastun myös tosi harvoin ja hitaasti. En kyl sillonkaan käyttäydy kun hölmö vaan oon jalat maassa. Ikä on opettanut kun on näpit palaneet monesti.
Laittaa paljon viestiä ja järjestää aikaa tapaamiselle. Tykkää olla lähellä ja nauraa ja naurattaa. Kehuu ja haluaa jutella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä on julmaa.
M34
Tuo on kyllä paha. Ei siitä ihastuksesta oikein pääse, jos lähes päivittäin tai edes viikottain näkee kohdetta. Ainoa toivosi taitaa olla, että ihastut vielä kovemmin johonkin toiseen naiseen.
Mä oon ihastunut parhaan kaverin siskoon ja se on varattu. En onneksi näe sitä usein mutta se tulee olemaan mun elämässä aina. Kiva tästä sitten päästä yli.
Vierailija kirjoitti:
Neuvokaa tyhmää...
Jospa lakkaisit esittämästä välinpitämätöntä. Tämä uskomaton ja ovela kikka toimii.
Hitto. Täytyy myöntää, että suureen osaan noista on tullut syyllistyttyä, vaikka nimenomaisesti on ollut tarkoitus olla näyttämättä ihastustaan. Ei kai sille mitään voi, että ihastuessaan kohteen elämäntarina ja mielipiteet alkavat kiinnostamaan paljon enemmän kuin jonkun random-ihmisen.
Pikkusen hävettää nyt, mutta minkäs teet.