Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää että mies on ihastunut?

Vierailija
03.03.2024 |

Kertokaa?

Kommentit (99)

Vierailija
61/99 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse miehenä välttelen jonkin verran katsekontaktia ja olen etäinen.

Eräs entinen työkaveri (mies) oli tosi etäinen eikä juuri koskaan katsonut silmiin esim kahvipöytäkeskusteluissakin katsoi vain muita ihmisiä. Se oli jopa aika häiritsevää, koska ajattelin että onpa törkeetä miten ohittaa vaan minut ihan kuin en olisikaan paikalla. Jälkeenpäin tuli esille että mies oli minuun ihastunut. 

Näin kävi itseasiassa juuri itselleni, kun seurustelin kollegan kanssa (mikä ei muuten ollut ollenkaan hyvä idea sitten loppujen lopuksi). Puhuttiin parisuhteessa ollessamme noista alkuajoista ja kollegani ajatteli minun inhoavan häntä, koska en katsonut, puhunut ja suoranaisesti välttelin tätä naista töissä. Lopulta sitten työpaikan pikkujouluissa juteltiin vähän enemmän ja se oli menoa se.

- Tuo v

Nössöt. Oletteko jotain ala-astelaisia?

Vierailija
62/99 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä, että mies viettää aikaa naisen kanssa ja nainen luulee virheellisesti olevansa miehen kaveri.

Ei nainen voi tietää, jos mies on niin tumpelo, että ei saa suutaan auki tai näytä asiaa muillakaan tavoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/99 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä, että mies viettää aikaa naisen kanssa ja nainen luulee virheellisesti olevansa miehen kaveri.

Ei nainen voi tietää, jos mies on niin tumpelo, että ei saa suutaan auki tai näytä asiaa muillakaan tavoilla.

Mieshän ilmaisee tunteensa viettämällä aikaa naisen kanssa ja auttamalla tätä. Miten naiset voivat olla sosiaalisesti niin taitamattomia, etteivät tuosta tajua?

Vierailija
64/99 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieshän ilmaisee tunteensa viettämällä aikaa naisen kanssa ja auttamalla tätä. Miten naiset voivat olla sosiaalisesti niin taitamattomia, etteivät tuosta tajua?

Itse en ainakaan osaa erottaa onko mies ystävällinen vai ihastunut. 

Vierailija
65/99 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin miehen kanssa ekaa kertaa treffeillä, hän kaatoi maitoa vahingossa kahvin sijasta vesilasiin. Silloin tiesin, että hän on ihastunut minuun. Siitä on jo kymmenisen vuotta, edelleen ollaan yhdessä. 

Mulla on ollut treffimies, joka sähläsi ensitreffeillä ihan huolella. Ilmoitti kuitenkin treffien jälkeen, ettei kokenut välillämme kemiaa. Sählääminen voi siis johtua muustakin kuin ihastumisesta, ihan vaikka yleisestä jännityksestä uuden ihmisen tavatessa. 

Vierailija
66/99 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieshän ilmaisee tunteensa viettämällä aikaa naisen kanssa ja auttamalla tätä. Miten naiset voivat olla sosiaalisesti niin taitamattomia, 

Onko ne todella vai nautiskelevatko vaan tilanteesta jossa mies ihastunut ja antaa apua aina tarvittaessa?

Vierailija
67/99 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stondis päällä koko ajan.

Vierailija
68/99 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just spekuloidaan kaverin kanssa tapausta jossa mies ollut 20vuotta naiseen rakastunut ja tällä varjolla ollut kaverina / palvelijana kun ei muuta saa. 

Nainen väittää ettei ole tajunnut yhtään.  Vaikka koko ystävä piiri tiennyt tämän.

Todella reilua tuolle miehelle tämän naisen käytös.

Vierailija
69/99 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just spekuloidaan kaverin kanssa tapausta jossa mies ollut 20vuotta naiseen rakastunut ja tällä varjolla ollut kaverina / palvelijana kun ei muuta saa. 

Nainen väittää ettei ole tajunnut yhtään.  Vaikka koko ystävä piiri tiennyt tämän.

Ei ole reilua ei. En myöskään ymmärrä, miksi tuon miehen ystävät ovat 20 VUOTTA seuranneet tilannetta eivätkä  puhuneet hänelle järkeä.

Vierailija
70/99 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole reilua ei. En myöskään ymmärrä, miksi tuon miehen ystävät ovat 20 VUOTTA seuranneet tilannetta eivätkä  puhuneet hänelle järkeä.

Siis ehdotitko juuri että koittaisi puhua rakastuneelle järkeä? :D

Vierailija
71/99 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jp

Vierailija
72/99 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ehdotitko juuri että koittaisi puhua rakastuneelle järkeä? :D

Jos mun ystävää roikutettaisiin vuosiakausia tolla tavalla, puhuisin ihan varmasti järkeä hänelle. Ei mun ystäviä saa huijata.

Vierailija
73/99 |
09.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään  pyysi minua  kahville!)

Vierailija
74/99 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään  pyysi minua  kahville!)

Ihanaa :) kerro sit miten meni :)

Vierailija
75/99 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun mies on ihastunut, miten naisen tulee toimia, jos itsekin on kiinnostunut. Minulle aina käy niin, että kun huomaan jonkun olevan kiinnostunut, esitän välinpitämätöntä ja tilanne kuivuu siihen.

Naisystävät on sanoneet, että se kiinnostunut mies pitää "napata". En osaa, en tiedä miten. En halua leikkiä tyhmää enkä ruveta kikattamaan ja keimailemaan kuten naiset tekee ku miehiä tulee paikalle.

Neuvokaa tyhmää...

No pääasia että teet jotain. Tyhmintä mitä voit tehdä, on olla tekemättä mitään. 

Kannattaa muistaa yleistys: Ei ihminen kadu asioita mitä on tehnyt. Ihminen katuu asioita mitä on jättänyt tekemättä.

Jos et muuta keksi, niin nappaa hänet fyysisesti. Jos et tyhmää halua leikkiä, leiki älykästä. Pidä ääntä. Ota yhteyttä siihen. Kysy siltä jostain asiasta mistä hän voisi tietää. Jos et i

Moni tekee itsarin ainakin kun tajuaa mitä on tullut tehtyä.

Vierailija
76/99 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama 'ongelma', vaikea erottaa onko toinen ystävällinen vai kiinnostunut.

Työkaverin kans (molemmat 40+ eronneita) synkkaa hyvin ja joitaki kertoja halattu, enimmäkseen miehen aloitteesta, mutta oon kyllä heti vastannu. Edelleen mulle on mysteeri, että haluaako toinen olla ystävä vai enemmän?

Välimatkaa on satoja kilometrejä, eikä nähdä usein, mutta ollaan melko paljo työasioissa yhteyksissä ja jutellaan samalla muutakin, ja välillä viestitellään. Sillon harvoin kun nähdään, niin käyty esim töiden jälkeen kahvilla tai syömässä.

Ite oon tosi ihastunut ja yrittänyt asiallisesti/nätisti ilmaista sen. Välillä toinenki vaikuttaa kiinnostuneelta, mutta en tiiä onko se omaa toiveajattelua tai miksi jarruttelee.

- Epätietoinen nainen

Vierailija
77/99 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä on muka väliä, onko mies ihastunut tai ei?

Aina kun olen ihastunut naiseen, ja sen esiin tuonut, on tullut esiin se, että kun sä oot ihastunut, niin ei!

-

Aina kun minua ei nainen kiinnostanut yhtään, mutta hän kiinnostui minusta, päädyttiin sänkyyn ja pahimmassa tapauksessa jopa kihloihin.

Ai että mistä tietää, että mies on ihastunut?

Seuraavan kerran lähetän hevosen pään sänkyyn.

Vierailija
78/99 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sillä on väliä, etenki jos ite on ihastunu ja kiinnostunu tositarkotuksella, mutta ei oikeen ota selvää toisesta. Ehkä se jossain vaiheesa selviää.

Vierailija
79/99 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehestä huomaa ihastuksen silmistä, vaikka he kuinka muuten saisi pidettyä ilmeen pokerina. Jokaisen (siis myös naisilla) silmät laajenevat hieman, kun he pitävät jotain viehättävänä tai haluttava. Laajennus voi olla sekunnin pituinen. Toki, kyse ei aina tietenkään ihastuksesta ole, vaan siitä, että yleisesti pitää toista erittäin viehättävä. Tämän laajenemisen kun huomaa, niin se ei valehtele. Se tulee alitajuisesti. 

Vierailija
80/99 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei varmaan ulkoapäin näy mitenkään kun osaan peittää sen, mutta sitten sisällä kiehuu. Perhosia vatsassa ja jos ihastus lähellä niin pulssi nousee, tulee huono olo ja jopa oksettaa. Aluksi ihmettelinkin että mikä minua vaivaa kunnes tajusin mikä on homman nimi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi