Säälittää se Ruslanas. Paha mieli pojan mielestä.
Menettänyt vanhempansa ja käytetty hyväksi valokuvilla. Ja mitähän muuta onkaan joutunut kokemaan.
Ajatelkaa se ei kuitenkaan ole kuin 23 vuotta. Just tuollaisia huonoista oloista kotoisin olevia käytetään sen synnyinmaassa hyväksi. Varmaan sille on luvattu parempaa elämää ym. kun se 18 vuotiaana on ollut valokuvissa. Ja onkohan oikeasti edes niin vanha ollut. Ja kukahan sen laulamisestakin on rahat kerännyt ? Tuskin poika itse paljon saanut.
Toivon että Ruslanas saisi elämisen arvoisen elämän ja välttyisi hyväksikäyttäjiltä.
Kommentit (35)
ihan suurisilmäiseltä kymmenvuotiaalta. Ei siis seksuaalisesti kypsyneeltä nuorelta.
Ihme ettei siihen kukaan tarttunut. Vaikka yleensä kaikki korjataan.
mutta enpä usko, että esim. fiksut homokaverini kiihottuisivat tuollaisesta pikkupojan näköisestä ressukasta.
Ruslanasin menneisyyten sen kummemmin puuttumatta, latvialaisen ei kuitenkaan tule voittaa (ts. päästä finaaliin) SUOMEN Idols-laulukilpailussa.
Vierailija:
Ruslanasin menneisyyten sen kummemmin puuttumatta, latvialaisen ei kuitenkaan tule voittaa (ts. päästä finaaliin) SUOMEN Idols-laulukilpailussa.
Toki itse 23-vuotiaana koin olevani aikuinen. Tuo Ruslanas on edelleen babyface.
Armoa ja anteeksiantoa siskot.
Jeesus vapahtaja armahti murhaajan joka oli vierellään kuolemaantuomittuna niin kuin hänkin. Katumus johti pelastukseen.
Toki korkeammassä kädessä on se lopullinen armo itsekullekin meille virheitä tehneille.
että varmaan on rahalla vaan saatu niihin. Tuskin kaikki edes homoseksuaaleja tai ylipäätään seksuaalisesti kokeneita.
itkut vääns ku kiinni jäi eikä haluu idolssista ulos.
Kauhistellaan, että se tsoorts maikkel on homostellu ja jotku ihan kuolleet aitsiin homostelunsa takia!! On ruslana vielä pientä siihen verrattuna.
No hohhoijakkaa, elä nyt unohda esim. kotoista Jari Sillanpäätämme kun siellä kauhistelet. :P
Homot on ihmisiä siinä missä muutkin ja seksuaalisia siinä missä muutkin. Tämä ruslaana tosin ei taida edes olla homo, bi korkeintaan. Ja mitäs väliä, ei se mikään este ole, kuten esim. juuri Jari S:stä huomaamme.
Täällä jotkut väittää, ettei heppu ole ko. kuvissa omasta vapaasta tahdostaan ja että on noissa kuvissa lähes ala-asteikäinen.
Eipä tollasta kalua taida löytyä monenkaan 10-vuotiaan housuista. Ja ihan hyvin on heppi ojossa, joten mikähän pakottaa?
säälipisteitä... " nyyh äänestäkää mut säälistä idoliks kun mun lapsuus oli niin kurja ja pahat homot houkutteli nakukuviin nyyh"
Harmillista nuoren miehen puolesta että ne tulevat esiin aina vaan, teki hän mitä tahansa ja katui kuinka paljon vaan. Jos kuvat ovat jo kertaalleen aiheuttaneet kohun hänen kotimaassaan niin olisi ollut aika helposti tajuttavissa että niin tulee käymään myös Suomessa. En minä ainakaan olisi lähtenyt Idolsiin tietäen että siellä ne kuvat kummittelee ja eipä mene kauaakaan niin ne ovat taas esillä. Kyllähän hän saa paljon julkisuutta osakseen, se varmaan oli tarkoituskin. Tiesi että Idolsissa ei onnistu kuitenkaan mutta jos jotain muuta...
multa on vallan jäänyt näkemättä sunnuntainen idols ja ne viihdeuutiset!!!
kääk!!!!