Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö /piditkö 50-vuotisjuhlat?

Vierailija
03.03.2024 |

Isotkin? Vai miten juhlit? 

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan enää 50 v juhlia pidä? Se oli sitä aikaa kun eliniänodote oli 65 tai max 70v. Silloin 50v lahjaksi oli tapana antaa keinutuoli. Työtkin lopetettiin pian tuon jälkeen. Lehmistä luovuttiin jne.

Nykyajan viiskymppiset ovat niin kiireisiä työelämässään, ettei mitään juhlia ehdi järjestämään.

Vierailija
22/37 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taida jaksaa järjestää, kesällä olisi tiedossa.

Uupunut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlin. 

Vierailija
24/37 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan järjestänyt itselleni synttäreitä enkä aio järjestääkään. Menen mielelläni muiden bileisiin kyllä

Lokki.

Vierailija
25/37 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! 

Hyvä syy pysyä hengissä vielä loppuvuoteen.  Sen jälkeen kaikki on nähty ja krapula on sellainen että pelkään etten kuolekaan. 

Vierailija
26/37 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juhlinut. Se oli vain syntymäpäivä.

Vierailija
27/37 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitänyt

Vierailija
28/37 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen syntynyt jouluaattona, joten en oo koskaan varsinaisia synttärijuhlia järjestänyt. Päätin, etten järjestä viisikymppisiäkään.

Uuden vuoden jälkeen mut pyydettiin yhteen paikkaan syyllä, minkä luulin oikeaksi syyksi sinne mennä. Siispä menin mieheni kanssa. Ja kas, yllätys: siellä oli ystäviä ja sukulaisia, jotka olivat päättäneet, että synttäreitäni juhlitaan! Mieheni oli ollut mukana tuossa jutussa. Kivat yllätysbileet niistä tulikin. Jäi mukavalta muistot :)

Vierailija
29/37 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pitänyt. Kävimme perheen kesken ulkona syömässä.

Meillä samat.

Vierailija
30/37 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen syntynyt jouluaattona, joten en oo koskaan varsinaisia synttärijuhlia järjestänyt. Päätin, etten järjestä viisikymppisiäkään.

Uuden vuoden jälkeen mut pyydettiin yhteen paikkaan syyllä, minkä luulin oikeaksi syyksi sinne mennä. Siispä menin mieheni kanssa. Ja kas, yllätys: siellä oli ystäviä ja sukulaisia, jotka olivat päättäneet, että synttäreitäni juhlitaan! Mieheni oli ollut mukana tuossa jutussa. Kivat yllätysbileet niistä tulikin. Jäi mukavalta muistot :)

Mukavat muistot eikä mukavalta.

-Sama-

Vierailija
31/37 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä suuttuisin tuollaisesta, varsinkin kun olen sanonut etten halua juhlia.

Kääntyisin kannoillani ja lähtisin menemään. Voisivat jäädä keskenään juhlimaan.

Vierailija
32/37 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oon jo etukäteen päättänyt, miten vietän. On mun näköiset juhlat. Saa nähdä tehdäänkö puolison ja lapsen kanssa vielä joku reissukin,  mut vielä on aikaa suunnitella sitä.

Vierailija
33/37 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut pidettyä, kun oli vähän kokoontumisrajoituksia päällä. Eipä olisi ollut kyllä rahaakaan pitää juhlia.

Vierailija
34/37 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin. Vuokrasin tilan ja pitopalvelun. Aikuiset lapset järjesti ohjelmaa ja musiikkia. Omat juomat sai onneksi viedä tilaan, niin pysyi kulut kohtuullisena. Olisko ollut noin 2000e. Tästä lähes 10 vuotta.

Vierailija
35/37 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitänyt. Täytin 50v tammikuussa 2021. Se varmaan vastaa kysymykseen miksi en pitänyt.

Vierailija
36/37 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitänyt, ei oikeasti ollut ketään jota kutsua juhliin ja en muutenkaan halunnut. Käytiin koiran kanssa pitkällä lenkillä. Ja oli se korona aika 

Vierailija
37/37 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin, vuokrasin asukastilan, 2 ystävää teki ruuan ja kakun. Minä heidän kanssa kaupassa, he valitsivat tarpeet, Minä maksoin,.. n35 vierasta vuosien varrelta.. Oli oikein mukavaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan