Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska tavata yh-naisen lapsi?

Vierailija
02.03.2024 |

Olen rakastunut (tai ainakin ihastunut) yh-naiseen, jolla on 12v lapsi. Lapsi on naiselle koko mailman sisältö, joten ymmärrän oikein hyvin, että hän ei kovin nopeasti ole valmis miestä hänelle esittelemään. Itse asiassa hän on elänyt totaaliyksinhuoltajana, eikä ole koskaan esitellyt muita miehiä lapselleen. Tuo seikka on laittanut minutkin vähän miettimään tilannetta. Tuhoanko perheen, jos meillä menisi tämän naisen kanssa sukset jossain vaiheessa ristiin. Itse en ole ajatellut edes muuttaa yhteen useampaa vuoteen. Lapsihan lähtee joskus 5-6v päästä muutenkin pois kotoaan, jolloin asiaa voisi katsoa uudestaan. Mutta silti, en oikein voi ajatella, että olisimme vuosia suhteessa niin, että lapsi ei tietäisi minusta mitään. Onko täällä ketään yksinhuoltajaa, joka voisi vähän avata hän oikein ajattelee. Jos on noin pitkään ollut yksin, onko sitä enää valmiskaan muutoksiin? 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo se, että mietit näitä asioita vakavasti, tarkoittaa, ettet ole pahoin aikein liikkeellä. Et ole viemässä äitiä lapselta vaan tekemässä äidin onnelliseksi. Ja se onnellisuus säteilee ympäristöön. Jos onni ei jatku ikuisesti, niin se on oma tarinansa. Jos ymmärsin oikein, niin lapsi on poika - sinä voit jättää jälkesi tulevaisuuteen olemallla sille reilu ja rehellinen. Vuosi tai kaksi hyvän miehen suojeluksessa voi olla parasta, mitä tuon ikäiselle jätkälle voi tapahtua. 

Vierailija
22/25 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo se, että mietit näitä asioita vakavasti, tarkoittaa, ettet ole pahoin aikein liikkeellä. Et ole viemässä äitiä lapselta vaan tekemässä äidin onnelliseksi. Ja se onnellisuus säteilee ympäristöön. Jos onni ei jatku ikuisesti, niin se on oma tarinansa. Jos ymmärsin oikein, niin lapsi on poika - sinä voit jättää jälkesi tulevaisuuteen olemallla sille reilu ja rehellinen. Vuosi tai kaksi hyvän miehen suojeluksessa voi olla parasta, mitä tuon ikäiselle jätkälle voi tapahtua.

Kiitos!!!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vuoden olette yhdessä ja hyvin menee niin voi jo tavata lapsen, jos äidille sopii. Toisaalta vuosikin on lyhyt seurusteluaika. 

24/25 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä ap edes haluaisit tutustua siihen lapseen? Jos mä tapailisin miestä, jolla on lapsia, ei minua kiinnostaisi tavata niitä.

Vierailija
25/25 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra Intuitio

No se lapsi on tietenkin musta tai joku mue-latti ja se nainen on ennen ollut Afrojen yhteishyvä eikä siksi "halua puhua suhdehistoriastaan mitään" kun nyt pitäisi saada kunnon mies maksamaan naisen menneisyyden iloluontoisten huvittelujen seurannaiskustannukset.

Ap, älä suostu hyväksikäytettävän eunukin rooliin. Heivaa tuo nainen ja joko etsi uusi tai elä kokonaan ilman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän