Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsotko ihmisiä silmiin kun tulee joku vastaan?=

Vierailija
02.03.2024 |

Itse en koskaan

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson, ensin katson kuitenkin minkälainen ihminen tulee vastaan.

Vierailija
2/28 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuka tulee vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä en katso miehiä silmiin kun kuljen joissain tietyissä maissa. Maassa maan tavalla.

Vierailija
4/28 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hyvän näköinen pirtsakka pimu kyseessä niin kyllä.

M53

Vierailija
5/28 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso, koska silloin mä joudun väistämään. Miksi pitäisi vieraita vastaantulijoita katsoa silmiin?

Vierailija
6/28 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harvoin.

Vierailija
7/28 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus.

Vierailija
8/28 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes ajattele muita

Vierailija
9/28 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei ole sellaista porukkaa oikein joka kiinnostaisi ja on tarve hoitaa vain asiat. Eli en usein. Silti moni tuntuu tuijottelevan, jos sivusilmällä vilkaisee. Usein hyvällä lämpimällä säällä jotkut katsovat tai hyvissä olosuhteissa.

Vierailija
10/28 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Böndet jonossa täällä vastailemassa.

Kaupunkilaisena vastaan, että kyllä, mutta kun ihmisiä on paljon niin eihän niitä kaikkia mitenkään ehdi katsoa sen kummemmin. Eli katson silmiin jos on syytä katsoa silmiin.

Vierailija
11/28 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso silmiin enkä muutenkaan. Yleensä katson vastaantulijaa juuri sen verran, että hahmotan, missä hän kulkee, etten törmää. Siksi en ikinä huomaa edes tuttuja, jos tulevat jossain vastaan, enkä tajua heitä tervehtiä, kun en ole noteerannut. Minulle sitten huutelevat nimeltä tai huitovat, että moi, ja vasta sitten tajuan moikata takaisin. Uusi presidenttimmekin saisi tulla vastaan enkä häntä huomaisi.

Vierailija
12/28 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En katso silmiin enkä muutenkaan. Yleensä katson vastaantulijaa juuri sen verran, että hahmotan, missä hän kulkee, etten törmää. Siksi en ikinä huomaa edes tuttuja, jos tulevat jossain vastaan, enkä tajua heitä tervehtiä, kun en ole noteerannut. Minulle sitten huutelevat nimeltä tai huitovat, että moi, ja vasta sitten tajuan moikata takaisin. Uusi presidenttimmekin saisi tulla vastaan enkä häntä huomaisi.

Sama homma, en pidä tuijotuskilpailuja vastaantulijoiden kanssa. Näkö- ja kuuloaisteja käytän lähinnä törmäysvaroituksen saamiseksi. Isommassa kaupungissa tämä ei haitannut, mutta asuessani pienemmällä paikkakunnalla olen kuulemani mukaan saanut ylpeän ihmisen maineen.

Vierailija
13/28 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso miehenä koska naiset tarpeeksi pillittää kuinka ahdistavaa on kun miehet tuijottaa

Vierailija
14/28 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, kuljen omassa kuplassani. Just minding my own business.

En ole koskaan huomannut mitään häiritsevää tuijottelua!

Vierailija
15/28 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan vilkasta.

Vierailija
16/28 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään katse on suunnattu kädessä olevaan kännykkään, ei vastaantuleviin ihmisiin.

Vierailija
17/28 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan elävästi yhden kerra. Vastaan tuli vanha mies. Olin just saanut tietää että oon raskaana (tein testin tavaratalon vessassa kun en malttanu odottaa kotiin asti) ja hymyilin kuin Naantalin aurinko ja se mieskin alkoi hymyillä oikein leveästi.

Vierailija
18/28 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus katson, useimmiten en.

Vierailija
19/28 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso.

Vierailija
20/28 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungissa ihmisiä tulee niin paljon vastaan kadulla, että kukaan  ei siitä massasta erotu. Ketä heistä katsoisin? Kaikilla on kiire.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi