Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uudistunut tori on hirveä käyttää

Vierailija
02.03.2024 |

Torin käyttö oli ennen ihanan yksinkertaista verrattuna esim huutonettiin mikä kuoli mahdottomuuteensa.Nyt torista on tehty yhtä sekava. Miksi???

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ensijärkytyksestä toivuttiin, alkaa näyttää toimivalta. Aluksi tuotteet olivat ruuduissa, ei alekkain. Sitten havaittiin, että senhän voi muuttaa.

Autoja ei vaan enää löydy.

Vierailija
22/35 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä vasta tänään muuttunut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ensijärkytyksestä toivuttiin, alkaa näyttää toimivalta. Aluksi tuotteet olivat ruuduissa, ei alekkain. Sitten havaittiin, että senhän voi muuttaa.

Autoja ei vaan enää löydy.

64372 kpl löytyi heti.  Mutta se on totta että ei löydy enää viiteen sataan katsastettuja ajokuntoisia.

Vierailija
24/35 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonetti kuoli "osta heti" ilmoituksiin.

Vierailija
25/35 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori ei näytä ainakaan tietokoneen nettiselaimella muuttuneen miksikään. Tai sitten vaan olen aina käyttänyt tuota eri tavalla. Itse aina valitsen alueeksi Uusimaa, mistä haluan etsiä ostettavaa. Mikäli etsin elektroniikkaa, niin valitsen Elektroniikka -> Tietokoneet ja lisälaitteet -> Komponentit. Tämä siis silloin, jos etsin jotai tietokonekomponentteja. Näin olen käyttänyt Toria vaikka kuinka kauan. Tein tuonne joitakin vuosia sitten tunnuksen, niin kirjautuminen on toiminut koko ajan ongelmitta. Välillä tuntuu, että suurin ongelma on ainoastaan käyttäjä, ei se mitä käytetään.

Vierailija
26/35 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytäävät palautetta mutta eivät kuitenkaan vastaa millään tavalla!!

Minut ainakin menettivät.

Paskan myivät!!

Vierailija
27/35 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, älä käytä sitä sitten, jos se NOIN hankalaa on!

Auttaako se paljonkin asiaan, jos täällä itket asiasta?

Vierailija
28/35 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minä joudun lopettamaan Torin käytön, koska en enää osaa toimia siellä. Mulla on 3 käyttämätöntä Iittalan astiaan myynnissä, mutta ei niitä ole käyty edes katsomassa. Ja hinta on kohdillaan siten, että olen etsinyt vastaavan tuotteen halvimman mahdollisen hinnan ja pudottanut siitä puolet pois.

Vierailija
29/35 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös minä joudun lopettamaan Torin käytön, koska en enää osaa toimia siellä. Mulla on 3 käyttämätöntä Iittalan astiaan myynnissä, mutta ei niitä ole käyty edes katsomassa. Ja hinta on kohdillaan siten, että olen etsinyt vastaavan tuotteen halvimman mahdollisen hinnan ja pudottanut siitä puolet pois.

Mitkään keittiöön liittyvät ei mene kaupaksi paitsi sähkölaitteet. Tämä koettu jo vanhassa Torissa.

Vierailija
30/35 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Arabia ja Iittala kaupaksi menee. Itse olen yrittänyt saada ostettua viittä eri noiden tuotetta jo vuoden, ja sen ajan seurannut ilmoituksia. Osa menee tunnissa. Osa parissa päivässä. Yleensä aina myöhästyn tai myyjä ei suostu postittamaan niin kaupat ei toteudu. Mutta kauppa näyttää käyvän niissä hyvin ellei pyydä liikaa. Tämä siis ennen torin uudistusta, uudistuksen jälkeen en ole katsonut. 

Vierailija
31/35 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut kuin yhden tavaran myytyä torin muututtua. Onneksi kuolinpesän tavarat sain lähes kokonaan myytyä ennen muutosta. Hirveätä olisi ollut kuskata kaatopaikalle käyttökuntoiset tavarat. Halvalla meni. Halvalla on nytkin viellä tavaraa mutta ei mene.

Todella vaikea löytää mitään.

Vierailija
32/35 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ymmärrä. Aamulla laitoin 2 ilmoitusta eikä ollut mitään ongelmia.

Vierailija
33/35 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ennen koukussa toriin, selailin sitä joka päivä ja ostin joskus jotain kivaa. Mutta nyt olen siirtynyt Temuun. Ei idellakaan se ekologisin vaihtoehto, mutta helppo, edullinen ja kamat tulee sovitusti.

Harmi. Olisi ollut kiva olla kierrättäjä.

Vierailija
34/35 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Huuto.net ole kuollut. Sitä paitsi paljon selkeämpi kuin Tori.fi.

Vierailija
35/35 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa taas ilmotuksia tehtyä Toriin. Muuten toimii, mutta heti alkaa jumittaa, kun yritän luodo uuden ilmotuksen tai julkaista uudelleen jo vanhentuneen. Huuto.netin kautta en saa myytyä tavaraa paitsi tooosi harvoin. Viimeeks mulla oli siellä kaikki samat tavarat myynnissä mitä Torissakin ja katseluita tuli ehkä 2-4 per tuote. Torissa yli 100 katselua keskimäärin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän