Työkaveri istuu päivittäin 20-30 min vessassa ja selaa samalla puhelinta
Kommentit (32)
Mee itsekin johonkin puoleksi tunniksi
Huolestuisin itsestäni ja työssä jaksamisestani jos alkaisin työpaikalla kyttäämään muiden tekemisiä ja kellottamaan työkavereiden vessakäyntejä.
Herää kysymys, että mistähän sinä tämän oikein tiedät? 🤔😁
Joillain se toimitus vessassa kestää ja auttaa kun saa lukea tms siinä samalla. Ennen kännyköitä luettiin aku ankkaa tai jotain muuta ja vessassa meni vähintään tuon ajan verran vaikkei ollut lukemista mukana.
Sun mielestä kiva ylimääräinen tauko vääntää p a s k a a työajalla... Mä en tykkäis yhtään vaikka älykännyn kans kivampi istua pytyllä.
Mistä tiedät mitä hän vessassa tekee?
Jos on vaikka ärtyneen suolen oireyhtymä ja istuu paskalla.
Nii, vaikuttaako tämän sinun työtehtäviisi? Jos ei niin huolehdi sinä vaan omista tehtävistäsi ja työkaveri hoitaa omansa niinkuin hoitaa.
Meidän työpaikalla uusin tiimin jäsen pitää päivässä 1 h ruokkiksen ja kaksi 45 min kahvitaukoa...
Hän katsoo sun kuvia puhelimesta. Think about it.
Yksi niistä lukuisista syistä miksi olen hakeutunut työhön jossa voin tehdä 100% etänä. Voin istua vessassa keskellä päivää vaikka kolme tuntia joka päivä ilman että joku saatanan pikkusielu kyttää ja kellottaa.
Vierailija kirjoitti:
Yksi niistä lukuisista syistä miksi olen hakeutunut työhön jossa voin tehdä 100% etänä. Voin istua vessassa keskellä päivää vaikka kolme tuntia joka päivä ilman että joku saatanan pikkusielu kyttää ja kellottaa.
Aivan mahtavaa tehdä 100% etänä!
Vierailija kirjoitti:
Huolestuisin itsestäni ja työssä jaksamisestani jos alkaisin työpaikalla kyttäämään muiden tekemisiä ja kellottamaan työkavereiden vessakäyntejä.
Asiakaslinjoilla jonottavien määrä nousee punaiselle, siitä tietää että joku puuttuu linjoilta. Eipä sitä tarvitse ihmeemmin kytätä.
Ja olen huolestunut työssä jaksamisestani juuri näiden tauottajien vuoksi.
Kun siis soitat ihan mihin tahansa asiakaspalvelulinjaan ja hermostut jonottamiseen, älä suotta kiihdy. Ajattelet vaan, että ehkä siellä joku taas pitää pitkää biopaussia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiakaslinjoilla jonottavien määrä nousee punaiselle, siitä tietää että joku puuttuu linjoilta. Eipä sitä tarvitse ihmeemmin kytätä.
Ja olen huolestunut työssä jaksamisestani juuri näiden tauottajien vuoksi.
Kun siis soitat ihan mihin tahansa asiakaspalvelulinjaan ja hermostut jonottamiseen, älä suotta kiihdy. Ajattelet vaan, että ehkä siellä joku taas pitää pitkää biopaussia.
No mitä, vastaa niihin asiakassoittoihin sillä tahdilla kun itse pystyy. Eihän se silloin sinun syysi ole kun linjat menee punaiselle.
Se on esimiehen ongelma selvittää mistä ruuhkautuvat linjat syntyvät. Onko liian vähän porukkaa, tehotonta toimintaa, tms.
Kai nyt tuollaista liukuhihnatoimintaa seurataan mittarein, puheluiden määrä, puhelun keskimääräinen kesto, vastausaika ym. Tarvittaessa esimiehille selviää kuka on heikoin lenkki.
Ei tarvitse kytätä ja kyräillä muita. Hoitaa vain oman tonttinsa.
Itse ravaan tupakalla puolen tunnin välein ja palkka vaan juoksee :)
Vierailija kirjoitti:
Meidän työpaikalla uusin tiimin jäsen pitää päivässä 1 h ruokkiksen ja kaksi 45 min kahvitaukoa...
Ja 80% noiden ajasta kuluu puhelimen selailuun.
Eilen lounaalla kun tulin pöytään niin joku selasin puhelinta vieressä.
Kun olin syönyt ja lähdin, puhelimen selaus jatkui.
Mun työkaveri istuu vessassa 1,5 h päivässä ja lisäksi tunnin ruokatauko ja puolen tunnin kahvitauot. Onpas sitten ihme et työt on tekemättä.
Onneksi nykyään työpaikoilla aletaan ymmärtää, että voi olla tehokas, vaikkei kokoajan tee töitä. Toiset on itseasiassa tehokkaampi, kun ottavat pitkiä taukoja vs. istuvat tauotta koneella. Meillä saa myös tulla työpaikalla viettämään pitkiä kahvitaukoja, sosialisointi on suuri osa työssä viihtymistä. Esimiehetkin pitävät järjestäen yli tunnin ruokataukoja ja kahvitunneilla istutaan puoli tuntia kerrallaan. Se on tärkeää "hiljaisen tiedon" vaihtamista.
Huoneeni on vessaa vastapäätä ja näen kun tyyppi kävelee sinne luuri kourassa. Ja näen myös milloin lähtee pois, ihan kyttäämättä. Jotenkin en vain käsitä miten vessakäyntiin saa JOKA PÄIVÄ kulumaan noin kauan. Ja se vaikuttaa minuun kun joudun ottamaan hänen poissaollessa kaikki puhelut, jotka muuten jakautuisi vuorotellen meille. Sairauksille ei voi mitään, mutta jotenkin ei vaikuta että siitä olisi kyse. Ap
Vierailija kirjoitti:
Meillä kaikki:D
Haittaako se sinun työntekoasi?