Jotain kunnioitusta sentään... Tarja Halonen on jo 80-vuotias
Ei ole korrektia kokkarien arvostella tuon ikäisen ihmisen ulkonäköä.
Kommentit (352)
Miksi tätä tai tuota jauhetaan edelleen? Kaleva on pyytänyt anteeksi Haloselta tahditonta ja ajattelematonta käytöstään. Mulle riittää se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heittämällä huonoin Suomen presidenteistä.
Ahaa, sä teet työsi huonosti niin pomo saa haukkua sua apinaksi/poroksi/hämähäkiksi! Ok sehän sopii?l
Täällä palstalla saa haukkua mitä vaan; Tämä on kuin kaatopaikka nykyisin: täynnä sontaa!
kertoo vähän suomalaisista nykyään 💔Näiden kommenttien perusteella varsinkin suomalainen mieskunta alkaa olla jo mielenvikaista pohjasakkaa. Ei ihme, että miesviha senkun lisääntyy.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tätä tai tuota jauhetaan edelleen? Kaleva on pyytänyt anteeksi Haloselta tahditonta ja ajattelematonta käytöstään. Mulle riittää se.
Minulle ei riitä. Vaadin Kalevan eroa vaikka sitten yleislakolla.
Ministeri Halonen sooloili yksin miinakiellon Suomeen.
Vastoin pääministerin Lipposta
Vastoin presidentti Ahtisaarta
Vastoin puolustusministeriötä
Vastoin puolustusvoimia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla iso rikos että mandaattinsa kansanedustajana menettää.
Mutta puolue, Orpo, voisi ottaa kantaa kuten Rydmannin asioissa. Erottaa vaikka eduskuntaryhmästä kuten persut tekivät jamekselle ja anolle. Sitten Atte vois perustaa ryhmän "pilkka kuuluu Atelle."
Vierailija kirjoitti:
Ministeri Halonen sooloili yksin miinakiellon Suomeen.
Vastoin pääministerin Lipposta
Vastoin presidentti Ahtisaarta
Vastoin puolustusministeriötä
Vastoin puolustusvoimia
Halonen oli Putinin agentti.
Jos Venäjä nyt hyökkää, suomalaisia sotilaita kuolee tuhansittain enemmän ilman miinoja ja Venäjä valtaa Suomen paljon nopeammin.
Vierailija kirjoitti:
Eduskunta on aina päättänyt asioista. Onko oikeesi niin lapsellisia aikuisia jotka luulevat presidentin päättävän asioista?
Eikö nykykouluissa ja kodeissa enää ooeteta mitään? Tai vanhemmat ei ainakaan oysty joa luulevat itse presidentin olevan se päättäjä. No vanhusvihan opettaminen kyllä sujuu. Pilkkaaminen.
Eduskunta tekee mitä hallituspuolueiden johtajat käskevät. Etkö tiennyt sitä? Ilmeisesti et tiedä sitäkään kuinka paljon presidentillä on vaikutusvaltaa, varsinkin turvallisuuspolitiikassa. Miinakiellosta oli päätetty kauan ennenkuin eduskunta äänesti siitä.
Miten voi noin mauttomasti käyttäytyvä henkilö olla kansanedustajana? Ihan kuin yläkouluikäinen koulukiusaaja, ei mitään harkintakykyä. Ainoa myönteinen seikka, että tunnusti tekonsa eikä alkanut väittää puhelintaan hakkeroidun tai jotain muuta yhtä uskottavaa.
Anteeksipyyntö oli kuin uskovaisen anteeksipyyntö iltarukouksessa. Huomenna voi saman toistaa.
Ja hänhän selvästi toisti että pitää halosta koiran näköisenä, pyysi vaan anteeksi sitä että kirjoitti niin.
Vierailija kirjoitti:
Kunnioitus tulee jokaisen meistä ansaita ja Halonen ei ole tehnyt mitään sellaista, että ansaitsi kunnioituksen.
Hänen saamastaa tuhosta ei Suomio ole vieläkään päässyt yli kokonaan.
Vai vielä kunnioittaa pitäisi!
Oletpa törkeä.
Vierailija kirjoitti:
Sarjassamme taas ketju rikkinäisestä puhelin leikistä. Jos joku ei ymmärrä mitä väärää Kaleva teki, niin pikkasen pistää miettimään?
Ja.. tilanne jatkuu samana. Luetun ymmärtäminen, mitä on tehty ym. Pikkasen pettynyt taas tästä maamme moraalista.
Ukraina otti jalkaväkimiinat takaisin käyttöön venäläisten ihmisaaltohyökkäyksiä vastaan.
Se pakottaa venäläiset kuljettamaan jakaväen panssareilla miinakenttien yli. Panssarit ja niiden päällä kuljetettava tuhotaan droneilla ja tykistöllä.
https://t.me/combatfootageua/13537
Suomea vastaan Venäjä voittaa ihmisaaltohyökkäyksellä koska Suomella ei ole miinasuojaa.
Vierailija kirjoitti:
Ukraina otti jalkaväkimiinat takaisin käyttöön venäläisten ihmisaaltohyökkäyksiä vastaan.
Se pakottaa venäläiset kuljettamaan jakaväen panssareilla miinakenttien yli. Panssarit ja niiden päällä kuljetettava tuhotaan droneilla ja tykistöllä.
Suomea vastaan Venäjä voittaa ihmisaaltohyökkäyksellä koska Suomella ei ole miinasuojaa.
Kaleva ei puhunut miinoista eikä yleensä asiasta. Jän koulupojan tavoin pilkkasi vanhan naisen naamaa verraten naista koiraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos punikki ensin menisit töihin.
Ja mitä on möläyttänyt Björn Wahlroos kun kunnianloukkauksesta epäillään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi lapsellinen mies tuo Kaleva.
...tai voiko edes mieheksi kutsua. Keski-ikäinen pikkupoika.
Kun hän Jemenistä päästyään piti rouvansa kanssa tiedotustilaisuuden, ajattelin, että onpa fiksu pariskunta. Tämä mielikuva kesti siihen asti, kun hän ryhtyi poliitikoksi. Sen jälkeen puheet on olleet toista maata.
Atte on häpeäksi suomalaiselle upseerikunnalle. Ei siellä intissä näemmä kaikista miehiä tehdäkään.
Ei ole leikin asia, jos kasikymppinen iäkäs ihminen masentuu tuollaisen pilkkaamisen vuoksi, koska silloin terveys ja virkeys voi ottaa nopeasti takapakkia.
Erittäin vaikea uskoa, että
Historiankirjoja ja tekstejä on kaiveltu. 😂
Vierailija kirjoitti:
Venäjän hyökättyä Ukrainaan Puolustusvoimien komentaja, kenraali Timo Kivinen totesi, ettei pidä jv-miinojen palauttamista tarkoituksenmukaisena, koska niiden suorituskyky on korvattu jo vuosien ajan useilla muilla keinoilla.
Lepikot on täynnä kaikenlaisia muita miinoja ja käytössä myös pimeänäkölaitteita ja droneja.
Vierailija kirjoitti:
Kaleva ei puhunut miinoista eikä yleensä asiasta. Jän koulupojan tavoin pilkkasi vanhan naisen naamaa verraten naista koiraan.
Onhan niissä tietty huvittava yhdennäköisyys. Ei kaikkea aina tarvitse ottaa niin vakavasti, jos on aina joka asiassa viimeisen päälle korrekti, ei siinä ole mitään hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ollut Tarja Halosen ulkonäön arvostelemisesta, vaan ilmeen. Ilme oli sellainen, että suupielet alaspäin.
Mitä Haloseen tulee presidenttinä, niin en ymmärrä miksi hänet valittiin presidentiksi. En olisi itse ainakaan äänestänyt.
Suunnilleen yhtä niukalla erolla Stubbkin valittiin.