Jannika B myöntää Hesarissa olevansa B-luokan artisti
https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000010147849.html
Artikkelissa ihmetellään, että miksi Jannika B ei ole Suomen A-luokan artistien joukossa kuten Kaija Koo ja Jenni Vartiainen. Jannika itse epäilee, että syynä on se, että hän on introvertti henkilö, jolla ei ole tarvetta näkyä. Olen aina kokenut, että musiikki on tärkeintä.
Jannikalle propsit siitä, että avoimesti lehdessä pui uransa tilaa (tuollaiseen avoimuuteen ei joku Saara Aalto vääntyisi ikimaailmassa). Silti epäilen, että Jannika ei ole tarpeeksi kiinnostava. Jo nimestä lähtien: mikä tuo wt-nimi Jannika B oikein on? Toisekseen pitäisi olla jotain täysin omaa ja uniikkia ja vähintään yksi kappale, joka pääsee oikeasti soittolistoille. Introverttejä nousee tähdiksi koko ajan, joten siitä en usko kengän puristavan.
Kommentit (48)
Koulupudokkaiden ketju jälleen. Menkää kouluun.
Eilen tuli vastaan facessa B:n päivitys, jossa hän esiintyi lavalla aika erikoisessa asussa. Pitsinen aamutakki, alusvaatteet ja jotkin kahluusaappaan näköiset jalkineet, joista meni remmi vyötärölle. Musiikki tärkeintä?
Muistan kun B kertoi vielä haastatteluissa aika avoimesti uransa alusta ja miten oli ryhtynyt toimittajaksi haastatellakseen nykyistä aviomiestä. Siitä se ura sitten alkoi.
Vierailija kirjoitti:
Eilen tuli vastaan facessa B:n päivitys, jossa hän esiintyi lavalla aika erikoisessa asussa. Pitsinen aamutakki, alusvaatteet ja jotkin kahluusaappaan näköiset jalkineet, joista meni remmi vyötärölle. Musiikki tärkeintä?
Muistan kun B kertoi vielä haastatteluissa aika avoimesti uransa alusta ja miten oli ryhtynyt toimittajaksi haastatellakseen nykyistä aviomiestä. Siitä se ura sitten alkoi.
ryhtynyt?
on tämä kyllä aika kaukana vicky rostista kaija koosta paula koivuniemestä katri helenasta lea lavenista ym oikeista laulutaitoisista naisoletettuartisteista
Itse pakko sulkea radio silloin kun tulee hänen ns laulamista, ennemminkin huutamista. Esim paras osa biisissä loppupuolella ihan järkyttävää huutoa.
esimerkki miltä kuulostaa kun osaa oikeasti laulaa
olisi tietysti toivottavaa että pysyttäisiin edes nuotissa
vai onko sekin nykyään vihapuhetta ja naisvihaa