Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jannika B myöntää Hesarissa olevansa B-luokan artisti

Vierailija
02.03.2024 |

https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000010147849.html

Artikkelissa ihmetellään, että miksi Jannika B ei ole Suomen A-luokan artistien joukossa kuten Kaija Koo ja Jenni Vartiainen. Jannika itse epäilee, että syynä on se, että hän on introvertti henkilö, jolla ei ole tarvetta näkyä. Olen aina kokenut, että musiikki on tärkeintä.

Jannikalle propsit siitä, että avoimesti lehdessä pui uransa tilaa (tuollaiseen avoimuuteen ei joku Saara Aalto vääntyisi ikimaailmassa). Silti epäilen, että Jannika ei ole tarpeeksi kiinnostava. Jo nimestä lähtien: mikä tuo wt-nimi Jannika B oikein on? Toisekseen pitäisi olla jotain täysin omaa ja uniikkia ja vähintään yksi kappale, joka pääsee oikeasti soittolistoille. Introverttejä nousee tähdiksi koko ajan, joten siitä en usko kengän puristavan.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi jonkun hyvän kappaleen ensiksi.

Vierailija
22/48 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä sanoisi että Anna Puu on mikään A-luokan artisti myöskään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se on, B-rapun artisti. Pelkkää pierua päästää esityksissään. 

Vierailija
24/48 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi toistaalta yhtähyvin ihmetellä että miksi joku hyvin ankea laulaja kuten vesala roikkuu ykkösluokassa? Tai joku hasbeenlongtimeago kuten kaija k jonka avautumiset vain elämäämääässä aiheuttaa lähinnä myötähäpeää.

Mutta suomalainen musiikkibisnes ja radiosoitto ei riipu laadusta vaan siitä kuka tuntee kenetkin ja soittolista tungetaan täyteen keskivertobulkkia kun levy-yhtiön setä sopii hommat radioyhtiön sedän kanssa keskenään että mitä soitetaan. Yleisöltä ei kysytä koska ei sillä ole vaihtoehtoja nykysuomessa. 

Vierailija
25/48 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertti, joka työntää naamansa jokaiseen musiikkiohjelmaan, koska puoliso on Toni Virtanen? Ei mitään omia avuja. Ei lauluääntä. Ei karismaa.

Vierailija
26/48 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä stereotyyppinen introvertti ollut lapsesta saakka ennen kuin kukaan tätä termiä käytti, mutta kävin näytelmäkerhossa, sain usein pääosia ja tykkäsin näytellä. Minusta ei tullut näyttelijää edes harrastusmielessä aikuisena, koska en osaa laulaa ja olen todella kankea vaikka muuten liikunnallinen, mutta muuten olin siinä hyvä ja se oli mun juttu, koska ei tarvinnut olla oma itsensä. Voisin kuvitella, että jos osaisin laulaa, minulla ei olisi mikään ongelma mennä yleisön eteen, koska se olisi esiintyminen ilman suoria kontakteja.  

Vierailija
27/48 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman särähti korvaan tuo, että itse sanoo ettei hänellä ole tarvetta näkyä. Omien havaintojeni perusteella kyseinen artisti on julkisuudessa aina jostain muusta syystä kuin musiikkinsa johdosta.

Minusta tuntuu, että Jannika B:n ongelma on juuri päinvastainen mitä hän kertoo. Hän on alusta asti halunnut olla ennen kaikkea tähti, ei muusikko. Muistan kuinka hän vuosia sitten soitteli radioiden lähetyksiin kertoen kuinka haluaa saada näkyvyyttä ja kuuluvuutta, vaikka levy-yhtiöt ovat torpanneet. Radio Sunin juontajat muistaakseni pahoittelivat melko suoraa, että hänen kappaleensa eivät ole soittolistamateriaalia. 

Sinnikkäästi on jatkanut työtään, mikä on toki kovin ihailtavaa. Hänellä ei kuitenkaan tunnu olevan selkeää artistiminää, sitä omaleimaista tyyliä mikä yhdistää radiossa soivan kappaleen heti häneen sen sijaan, että jäisi taustamusiikiksi. Aivan kuin hän olisi päättänyt, että musiikki on nyt  vaan se juttu mikä tekee hänestä tähden.

Vierailija
28/48 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti lahjakas yms mutta en tiedä hänen yhtään biisiä. Karisma ja se jo mainittu tähtipöly sekä tarttuva biisi puuttuu. 

Vierailija
29/48 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö riitä, että on yksi tähti perheessä? Eihän noiden mainittujen naislaulajien puolisotkaan änkeä puoliväkisin julkisuuteen. Vai onko Toni juuri syy, millä pitäisi rouvan mielestään jo olla superstara? Tasapaino pitää perheessä säilyä ja kiva kun lastenkin kanssa ehtii toinen vanhempi olla enemmän.

Molemmat vanhemmat perheessä olivat itsenäisesti musiikkialalla jo ennen perheen perustamista.

Ei ammatista luovuta avioliiton myötä.

Vierailija
30/48 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tämä Virtasen Rouva on vähin äänin jättäytynyt pois julkisuudesta, vihdoinkin! Hyvä Jannika, aivan oikea peliliike, anna Tonin hoitaa musiikkihommat teidän perheessä.

Vierailija
31/48 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mennyt touhunsa alamäkeen kuin Anne Kukkohovilla ikään.

Kun ei omat avut riitä julkisuudessa, niin sitten yritetään vähentämällä vaatekertoja. Kunhan ei niin paljastaisi kuin Kukkohovi. 

Vierailija
32/48 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jannika liioittelee. Hän on korkeintaan C luokan artisti.

Vierailija
33/48 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jannikalle lohdutuksena, että se on levy-yhtiön pamppujen päätäntävallassa, kenestä tulee tähti ja kenestä ei. Kun tarpeeksi voimakkaasti rummutetaan niin se läpimurto voi tulla, kuten kävi vaikkapa Anna Puun tapauksessa (Anna Puu on henkilönä todella tylsä ja tavallinen, ihan samalla tavalla kuin Jannika itse). Jannikan ei kannata soimata itseään siitä, että pamput päättävät panostaa enemmän johonkin toiseen laulajaan.

Levy-yhtiöillä ei tässä maailmassa ole kohta mitään käyttöä koska ihmiset eivät maksa musiikista. Ei levy-yhtiötä tarvitse tullakseen kuuluisaksi.

Vierailija
34/48 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sukulaisia musabisneksessä, tai onhan Toni tietty. Politiikassahan hänellä olisi A-luokan sukua, eli kannattaisiko sinne yrittää?

Vierailija
35/48 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apulanta Venäjältä on kyllä ihan sekundaa lohikäärmeiden kanssa . Dragon Kiinasta . 

Vierailija
36/48 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aika pienet tissit ja vanhakin sekin voi vaikuttaa

Moukka,miten nämä vaikuttaa kenellääkään ? ...     ei mitenkään. 

Vierailija
37/48 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä noi hindujen käärme jumalat ei ole lapsille sopivaa katsottavaa eikä kuunneltavaa . Miten lastensuojelu voi antaa lasten kasvaa satanistien asunnoissa ?   Näytellään pirun sarvimerkkejä. Ja  anarkisti. Lapsille.  Aikuinen voi itselleen tehdä mitä huvittaa. Geenit opit periytyy kuitenkin.  

Vierailija
38/48 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkonäkö karisma laulu taito riittää juuri tuohon

Vierailija
39/48 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä on se Vantaa biisi, joka on kiva. Monilta muilta tässä ketjussa mainituilta en tiedä yhtään tai sitten tiedän yhden biisin, esim. Vesalalta Älä tuu droppaa mun tunnelmaa ja Vartiaiselta tiedän, että sillä on joku missä on muruseni biisi, jota en tosin pysty muistin varaisesti ollenkaan toistaa. Kaija Koolta tiedän Kuka keksi rakkauden ja se ärsyttävä tinakenkäbiisi. Kuka on Chisu tai onko Anna Puu tehnyt musiikkia vai? Luulin, että se on joku tv-tyyppi. 

Tiedän Jannikalta toisenkin videon, se missä se ja Toni vonkuu tosi kam alan kuuloisesti jonkun ev akkolaulun. Se on aivan hir veän kuuloista. 

Kyllä sunkin jutut on ihan törkeän huonoja. Et edes tiedä mikä on evakon lauluwt.

Vierailija
40/48 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kommentoi taas ö-tason ihmiset