Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehen autolla merkitystä`?

Vierailija
02.03.2024 |

Mikä merkitys on miehen autovalinnalla, ja jos asialla on ylipäätään väliä, niin miksi?

En itse ymmärrä, että miksi jotkut haluavat ajaa ns. statusmerkeillä. Toisaalta en ymmärrä, että miksi jotkut ajavat ranskalaisilla, Fordilla tai italilaisilla, missä on omat vikansa(tarvittaessa voin yksilöidä syitä). Mielestäni järkevä ihminen/mies ajaa Toyotalla, Hondalla tai Mazdalla. 

Yleensä mielestäni rationaalisuus autoissa tai missä tahansa aiassa kertoo älystä tietyllä tavalla.

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei ole mikään ökyauto, niin Ok.

Vierailija
62/85 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kaatui lupaavasti alkanut parisuhde, kun en lämmennyt ajatukselle tila-autosta, että naisen pennutkin mahtuvat kyytiin. Ihan tavallinen farmari mulla ja ehkä kerran tai kaksi vuoteen olisi ollut oikeasti tarvetta isommalle autolle. Järkevämpää olisi ollut vaikka lainata tai vuokrata se tila-auto niitä tarkoituksia varten tai mennä julkisilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen autolla ei ole väliä, kunhan se on uusi ja vaihdetaan takuun loputtua uuteen.

Tämä kertoo rationaalisuudesta ja riittävästä tulotasosta.

N42

Vierailija
64/85 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ajaa Toyotalla ja Hondalla.  Ruosteisia saa halvalla, hitsailee ja fiksaa niitä ja myy katsastettuina eteenpäin.  Muutenhan niissä tekniikka toimii. 

Vierailija
65/85 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ajelee jollain Audilla, Mersulla tai Bemarilla niin kierrän kaukaa. Pidän järkevistä miehistä ja edellä mainitut eivät ole järkevän ihmisen autoja

Myöskin ollut Monta Bemaria yksi Dodge ja nytten kartano Volvo

Vierailija
66/85 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa olla.sähköauto eikä hybridi, yök. Eikä pieni mitäänsanomaton koppero.

Mieluiten tehokas ja isolla koneella, urheilullinen tai maasturi tai pick-up, niistä mieluiten jenkki. Joku Dodge RAM olis huikein.

Vierailija
67/85 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mersu,Audi tai Bmw pitää olla.Ehkä Volvon voisi vielä hyväksyä.

Vierailija
68/85 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oma auto, en ole kiinnostunut kenenkään muun autosta sen enempää kuin autottomuudesta. Ajele millä ajelet, ei kuulu mulle. Mun autoa et tule lainaamaan joten toivottavasti olet tyytyväinen omaasi ;D

Vierailija
69/85 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ajelee jollain Audilla, Mersulla tai Bemarilla niin kierrän kaukaa. Pidän järkevistä miehistä ja edellä mainitut eivät ole järkevän ihmisen autoja. 

Ranskalaisilla autoilla ajavat miehet on parhaita

Tämä ei ole kyllä totta. Ranskalaisilla ajaa tyypillisesti ihmiset, jotka eivät tiedä autoista mitään. 

Sehän on hyvä merkki, jos ei tiedä autoista mitään. Silloin on saattanut käyttää aikansa johonkin järkevään.

Vierailija
70/85 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen helsinkiläinen, joten ei haittaa vaikka miehellä ei olisi autoa ollenkaan. Itselläni ei ole edes ajokorttia. 😄 Ekologisuus, vaivattomuus ja turvallisuus edellä. Minusta on kauheaa lukea aina onnettomuuksista, joissa kuolonuhri/vammautunut on syytön tapahtuneeseen. Toinen kuski esim. kännissä/saa sairauskohtauksen/ei keskity liikenteeseen jne.

Ihanaa kun Helsingissä on ihan normaalia se, ettei ole ajokorttia. Kehä kolmosen ulkopuolella asia herättää huomiota ja jopa työpaikkoja on jäänyt saamatta asian vuoksi.

Vierailija
71/85 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sellainen, että jos mies yrittää päteä autollaan, se tekee hänestä epäkiinnostavamman.

Vierailija
72/85 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä sotkuisesta autosta, enkä yli 10 v vanhasta.

Vierailija
73/85 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo auto ole ketään kiinnostanut, kunhan on vaan toimiva ollut. 

Vierailija
74/85 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan auton omaksi ilokseni ja omia tarpeita ja mieltymyksiä silmällä pitäen. Ei voisi vähempää kiinnostaa, mitä joku muu siitä ajattelee.

Vierailija
75/85 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmille naisille miehen autolla on parinvalinnassa väliä yhtä paljon kuin useimmille miehille naisen käsilaukulla.

Vierailija
76/85 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole merkitystä. Kunhan osaa ajaa rauhallisesti niin että kyydissä on mukava istua.

Vierailija
77/85 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin nolottais jos mies tulee hakemaan mua omalla autonromullansa kun itelläni on 10v. edustava ja siisti farmari. En ymmärrä niitä naisia jotka tahtoo naida alaspäin muutenkaan.

Vierailija
78/85 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autolla sinänsä ei ole väliä, autoon suhtautumisella kyllä on.

Jos suhtautuminen on jotain muuta kuin kulkuväline, jolla kuljetaan paikasta toiseen, emme luultavasti sovi yhteen, koska en ole ikinä käsittänyt sitä, miten paljon osa käyttää kaikenlaisia resurssejaan materiaalisiin seikkoihin.

Vierailija
79/85 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan nuo japanialaiset aika rimpuloita minkä nyt tietää jokainen autoihin perehtynyt. Ei ole Toyotatkaan kuten ennen. Hyytyy tielle, kalliita ongelmia jarruissa, vaihdelaatikoissa jopa sylinterit soikeita. Ei enää maksa paljoa lisää saada sitä ajamisen iloa.

Mitä tarkoittaa "ajamisen ilo". Jos ajat maantietä, on aivan sama minkä ratista kiinni pidä, yhtä suoraa ne kaikki menevät, ellei ohjauskulmissa ole jotain pahasti pielessä. Toyotat eivät hyydy ainakaan yhtä pahasti kuin muut. Nissaneissa sylinterit menivät soikeiksi. Toyotan 3zz-fe moottorissa oli männänrenkaista johtuvaa öljynkulutusongelmaa n. 23v sitten, mutta vastuullisena valmistajana Toyota korjasi nämä takuuseen.

Tuo nyt kertoo että kovin monella erilaisella autolla et ole tainnut ajaa jos et  havaitse eroa erilaisten ajettavuuksien välillä. Vaikka ajaisi vain suoria teitä niin kyllä ero on havaittavissa.Toiset kiinnittää huomiota siihen enemmän, toiset vähemmän.

Vierailija
80/85 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi? Ajan kuitenkin omalla autollani.

Ei henkilöautolla, mutta on se aika tärkeä asia, voisiko mies kuljettaa vaikka hevosia omalla autollaan eikä tarvitsisi hankkia jotain muuta kuljetusta.

Itselläni ei ole C-korttia, joten se vähän rajoittaa sitä, kuinka isolla autolla voin itse ajaa, mutta miehellä se on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän