Onko miehen autolla merkitystä`?
Mikä merkitys on miehen autovalinnalla, ja jos asialla on ylipäätään väliä, niin miksi?
En itse ymmärrä, että miksi jotkut haluavat ajaa ns. statusmerkeillä. Toisaalta en ymmärrä, että miksi jotkut ajavat ranskalaisilla, Fordilla tai italilaisilla, missä on omat vikansa(tarvittaessa voin yksilöidä syitä). Mielestäni järkevä ihminen/mies ajaa Toyotalla, Hondalla tai Mazdalla.
Yleensä mielestäni rationaalisuus autoissa tai missä tahansa aiassa kertoo älystä tietyllä tavalla.
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Jos ajelee jollain Audilla, Mersulla tai Bemarilla niin kierrän kaukaa. Pidän järkevistä miehistä ja edellä mainitut eivät ole järkevän ihmisen autoja.
Nu, då du har berättat vad som inte är förnuftigt, vill du säkert räkna upp det som är förnuftigt enligt dig?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Audi tai BMW mielellään.
Miksi? Kertooko tämä miehestä jotain sinänsä? Miksi Lexus ei kelpaa? perustele.
Ei ny mitää toyota-teroa 😂
sivusta
Mutta audi/vw/skoda(vag) mies on ok? miksi skoda ei kelpaa, mutta audi on ok, vaikka tekniikka olisi samaa? Perustele.
Musta olisi noloa ja kiinnostusta vähentävää, jos mies ajaisi jollain selkeesti munanjatkeautolla esim. tulisi hakemaan mua treffeille jollain epäkäytännöllisellä urheiluautolla tai jollain saastuttavalla jättimaasturilla.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo väliä. Minun mies ajaa pikkuista purkkia. Hyvin sillä pääsee paikasta toiseen ja edullisesti. Minusta lapsellista keulia jollain kalliilla autolla, kertoo tarpeeksi ihmisestä..
Kaverini oli aikoinaan pankissa töissä tekemässä lainapäätöksiä. Hän kertoi, että huomasi usein miten tärkeätä ihmisille on se, että miltä "kulissit" näyttävät ulos. Ajetaan velka-status autolla, vaikka siihen ei ole varaa. Omalla äidilläni on varallisuutta karkeasti noin miljoona, mutta auton tehtävän täyttää täydellisesti -06 mallinen Yaris.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Audi tai BMW mielellään.
Miksi? Kertooko tämä miehestä jotain sinänsä? Miksi Lexus ei kelpaa? perustele.
Ei ny mitää toyota-teroa 😂
sivusta
Mutta audi/vw/skoda(vag) mies on ok? miksi skoda ei kelpaa, mutta audi on ok, vaikka tekniikka olisi samaa? Perustele.
Mosse och Rinkeli Mosse är ett och samma och får för ens egen skull hållas i marmorpalatsen tillsammans med VW, Cupra, Seat, Bentley, Lamborghini (tyvärr då Rinkeli Mosse har förstört den), Bugatti och Porsche.
Ei tietoisesti ole mitään merkitystä, mutta jostain syystä olen pitkiin parisuhteisiin (2 kpl) päätynyt miesten kanssa, joilla tapaamishetkellä hyvin tavallinen, uudehko sininen volkswagen. Bemarimiesten kanssa suhteet eivät edenneet mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Jos ajelee jollain Audilla, Mersulla tai Bemarilla niin kierrän kaukaa. Pidän järkevistä miehistä ja edellä mainitut eivät ole järkevän ihmisen autoja.
Millä perusteella? Mitä automerkit kertovat mielestäsi ihmisestä?
Viittaaatko järkevyydellä kenties auton hintaan? Statukseen?
Onko sillä väliä, onko miehen mersu omalla rahalla vai velaksi ostettu? Entä työsuhdeleasing? Onko auton vuosimallilla väliä? Entä 18 vuotta vanha BMW? Entä jos mies ajaa 3 vuoden välein uudella autolla, automerkkejä vaihdellen? Mitä se kertoo miehestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nu, då du har berättat vad som inte är förnuftigt, vill du säkert räkna upp det som är förnuftigt enligt dig?
Liikennesääntöjä kunnioittamattomat tuntuvat usein olevan kyseisten autojen ajajia. Mielestäni typeryyttä. Järkevää on hankkia auto omiin tarpeisiin ja taitoihin sopiva. Ei semmonen mikä kaverin mielestä on tosi siisti ja jossa tehoja enemmän kuin itsellä taitoa. Edullinen ja luotettava auto on järkevää. Mun mielestä. Joku muu on varmasti muuta mieltä.
On. Itse en astu jalallanikaan yhteenkään rutinoffiin tai skeidaan.
Tyylikäs, hyvän itsetunnon omaava Audimies on HOT!
Ei ole, ihan sama onko joku öky, kottero tai jotain siltä väliltä. Kunhan sopii budjettiin eikä vie miestä rahallisesti ahdinkoon ja on hänen käyttötarkoitukseensa sopiva.
Mies, johon olen ihastunut, osti samanlaisen auton kuin minulla. Eri värisenä tosin. Minusta se oli jotenkin suloista.
On sillä sen verran merkitystä, että jos auto on kuin kaatopaikka niin se kertoo ihmisestä aika paljon enkä halua sottaista ihmistä elämääni. En tosin myös sitä toista ääripäätä, joka autossa ei saa suunnilleen edes hengittää, kun se voi likaantua.
Taas tämä sama kysymys sadannen kerran. Uskokaa nyt autohullut miehet, että ei naisia oikeasti kiinnosta. Arjessa tärkeintä on se, että koko perheen saa liikuteltua tarpeen vaatiessa paikasta a paikkaan b. Ihan sama miten.
Toki on olemassa naisia jotka ovat myös autohulluja, mutta heitä on huomattavasti vähemmän naisissa kuin miehissä. Naiset ei niin hirveästi yleensä koneista syty, vaan ihmisistä. Se on biologinen ero aivoissa. Ja on toki paljon miehiäkin joille auto on vain kulkuneuvo.
Köyhän näköinen japsiromulla ajava mies 🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella? Mitä automerkit kertovat mielestäsi ihmisestä?
Viittaaatko järkevyydellä kenties auton hintaan? Statukseen?
Onko sillä väliä, onko miehen mersu omalla rahalla vai velaksi ostettu? Entä työsuhdeleasing? Onko auton vuosimallilla väliä? Entä 18 vuotta vanha BMW? Entä jos mies ajaa 3 vuoden välein uudella autolla, automerkkejä vaihdellen? Mitä se kertoo miehestä?
Järkevä on kestävä ja taloudellinen. Status ei kiinnosta. Loppuviesti alkaa olla jo turhan ylianalysointia johon ei kiinnosta paneutua yhtään enempää.
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä sama kysymys sadannen kerran. Uskokaa nyt autohullut miehet, että ei naisia oikeasti kiinnosta. Arjessa tärkeintä on se, että koko perheen saa liikuteltua tarpeen vaatiessa paikasta a paikkaan b. Ihan sama miten.
Toki on olemassa naisia jotka ovat myös autohulluja, mutta heitä on huomattavasti vähemmän naisissa kuin miehissä. Naiset ei niin hirveästi yleensä koneista syty, vaan ihmisistä. Se on biologinen ero aivoissa. Ja on toki paljon miehiäkin joille auto on vain kulkuneuvo.
lukuisat tuben gold digger- videot, joissa naiset hurmaantuvat hetkessä kalliin auton omistajaan- ja mieli muuttuu het kun selviää ettei ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa.
-Nainen
Dacia duster äijät on kovimpiä! Ne saa parhaat fileet!