Tyylikonsultti paheksui tanssineita homoja :o)
Leena Sarvi arvosteli Linnassa tanssineita homoja
Keskiviikko 8.12.2010 klo 02.52
Tyylikonsultti Leena Sarvi paheksui Linnan juhlissa tanssineita homopareja radio Voicen haastattelussa.
Tyylikonsultti Leena Sarvi kummeksui homoparien tanssimista Linnan juhlissa. (PASI LIESIMAA)Leena Sarvi puhui Linnan juhlien puvuista ja tapakäytännöistä radio Voicen aamulähetyksessä tiistaiaamuna. Haastattelun lopuksi Sarvi otti esiin Linnan juhlien tanssisalissa nähdyt homoparit kun häneltä kysyttiin, olisiko jotain voinut tehdä toisin itsenäisyyspäivän vastaanotolla.
- Olisiko sitten kumminkin voinut jättää poikaparit ja tyttöparit pyörähtelemättä keskenään siellä tanssilattialla. Minulla on ystäväpiirissä lukuisia seksuaalivähemmistöön kuuluvia tyyppejä mutta en usko, että heistä kauhean moni menisi tuollaiselle näyttämölle tanssimaan keskenään. Että vähän kunnioitusta.
Sarven mielestä Linnan juhlat ovat liian arvokas tilaisuus homoparien tanssimiselle.
- Maailmahan muuttuu ja nyt on kaikki kaapinovet selällään istuvan presidentin toimesta tietyllä tavalla. Jotenkin vaan se tuntui vieraalta. Ehkä olen vähän liian konservatiivinen, minun tarvitsee itse tottua näihin asioihin vielä.
Sarven mielestä homoparit pomppasivat tänä vuonna erityisesti esiin Linnan juhlissa.
- Onhan niitä ollut maailman sivu, mutta en ole ennen nähnyt siellä parketilla. Tanssitaan siinä missä muutkin ja näin edelleen. Että se vähän herättää sellaista ehkä outoa ajattelua meikäläisen päässä vielä toistaiseksi.
Sarvi epäili, että homoparien tanssahtelu Linnan juhlissa oli provosointia.
- On ainakin aitiopaikka missä provosoida.
Kommentit (137)
Eli kyllä hän homomiehenä suostui tanssimaan myös naisen kanssa.
Onhan nuo tanssikilpailutkin väärällään homomiehiä, mutta ei niille ole ongelmaa tanssia naisen kanssa silloin kun se tanssin luonteeseen kuuluu.
Janilta oli tuo vain pikkupoikamaista huomionhakuisuutta. Tilannetajua ei ole suotu, ei yhtään.
Jos sekin oli "steitmentti", ei suostu tassimaan heteron kanssa:D
Saisio on kirjailija ja näyttelijä, Jani näyttelijä. Taiteilijoita molemmat. Enkä nyt usko, että Janilla on ylipäätään mitään naisia vastaan. Eikös hänen liikekumppaninsa ole nainen, jota Jani aina jaksaa ylistää haastatteluissa.
Vähän maalaisjärkeä nyt homoansgtaajat :DD. Sitä paitsi toi on just tota että ohjaaja katselee tilannetta: tuolla Jani tanssi Millan kanssa ja Jennin ja HEI NYT SIELLÄ TANSSITAAN LESBON KANSSA NOPEASTI SUORAAN LÄHETYKSEEN HOMOTANSSIA!!
Tämä Sarvihan nimenomaan sanoo että hänellä on vielä totuttelemista tähän asiaan. Mielestäni se, että hän kertoo mielipiteensä, ei tarkoita että hän yrittäisi olla tässä asiassa Jumala, kuten joku jo täällä yritti laittaa sanoja toisen suuhun.
Mielestäni on hienoa, että hän ottaa asian niin, että tälläinen on nyt vaan hyväksyttävä, vaikka oma mieli tuntuukin laittavan vastaan. KYllä kai homojen ja lesbojenkin täytyy silti ymmärtää realiteetit; eivät kaikki ihmiset ole asiaan vielä niin hyvin tottuneet ja pidä itsestäänselvyytenä. En minä ainakaan. En silti tarkoita että arvostelisin tai tuomitsisin, en pidä heidän elämäntapaansa sen väärempänä kuin omaanikaan, se vaan TUNTUU OUDOLTA, vaikka kuinka yrittäisin olla kuin ei mitään. Kyllä minä kiinnitin huomiota jokaiseen samaa sukupuolta olevaan pariskuntaqan siinä kättelyssä ja siihen että näitä pareja oli niin monta. Minusta ainakin on hienoa, että Sarvi aikoo pystyä vielä jonain päivänä ottamaan ko. parit itsestäänselvyytenä ja totuttuna asiana!
Monet teistä vauhkoajista olette itse paljon suvaitsematomampia.
osoittaa typeryytensä.
Homot ei saisi tanssia linnassa koska öö, öö, no kun mulle tulee outoja ajatuksia siitä. :DDD
Entäs jos joku ajattelee irstaita ajatuksia nähdessään heteroparin tanssimassa? Hui ne koskettaa. Ei siitä niin kauaa ole kun hienoissa tanssiaisissa miehet ja naiset tanssi rivissä silleen että sormenpäät ehkä vähän kosketti joskus ja siinäkin oli hanskat välissä.
Leena Sarvi arvosteli Linnassa tanssineita homoja Keskiviikko 8.12.2010 klo 02.52 Tyylikonsultti Leena Sarvi paheksui Linnan juhlissa tanssineita homopareja radio Voicen haastattelussa. Tyylikonsultti Leena Sarvi kummeksui homoparien tanssimista Linnan juhlissa. (PASI LIESIMAA)Leena Sarvi puhui Linnan juhlien puvuista ja tapakäytännöistä radio Voicen aamulähetyksessä tiistaiaamuna. Haastattelun lopuksi Sarvi otti esiin Linnan juhlien tanssisalissa nähdyt homoparit kun häneltä kysyttiin, olisiko jotain voinut tehdä toisin itsenäisyyspäivän vastaanotolla. - Olisiko sitten kumminkin voinut jättää poikaparit ja tyttöparit pyörähtelemättä keskenään siellä tanssilattialla. Minulla on ystäväpiirissä lukuisia seksuaalivähemmistöön kuuluvia tyyppejä mutta en usko, että heistä kauhean moni menisi tuollaiselle näyttämölle tanssimaan keskenään. Että vähän kunnioitusta. Sarven mielestä Linnan juhlat ovat liian arvokas tilaisuus homoparien tanssimiselle. - Maailmahan muuttuu ja nyt on kaikki kaapinovet selällään istuvan presidentin toimesta tietyllä tavalla. Jotenkin vaan se tuntui vieraalta. Ehkä olen vähän liian konservatiivinen, minun tarvitsee itse tottua näihin asioihin vielä. Sarven mielestä homoparit pomppasivat tänä vuonna erityisesti esiin Linnan juhlissa. - Onhan niitä ollut maailman sivu, mutta en ole ennen nähnyt siellä parketilla. Tanssitaan siinä missä muutkin ja näin edelleen. Että se vähän herättää sellaista ehkä outoa ajattelua meikäläisen päässä vielä toistaiseksi. Sarvi epäili, että homoparien tanssahtelu Linnan juhlissa oli provosointia. - On ainakin aitiopaikka missä provosoida.
Paraskin puhuja, menee itte radioon provosoimaan ;)
Siis että homojen pitäisi olla tekemättä normaaleja asioita joita heterotkin tekee siksi että ihmiset ei ole tottuneet? No miten ne tottuukaan sitten?
ajattelua, kuka hän nyt sitten onkaan. Ei ole ihmisiä jotka saavat tanssia ja ihmisiä jotka eivät saa tanssia.
että hän sanoi että homoparien olisi pitänyt jättää tanssimatta. Jos hänellä on vakaa aikomus vielä jonain päivänä tottua siihen ja hyväksyä tämä asia niin eihän sitä nyt hyvänen aika auta yhtään se että homot pysyttelevät hienotunteisesti kaapissa ettei hänelle vaan tulisi outoja riettaita ajatuksia. Asioihin tottuu kun niistä tulee tavallisia eikä siten että niitä salaillaan.
Tämä Sarvihan nimenomaan sanoo että hänellä on vielä totuttelemista tähän asiaan. Mielestäni se, että hän kertoo mielipiteensä, ei tarkoita että hän yrittäisi olla tässä asiassa Jumala, kuten joku jo täällä yritti laittaa sanoja toisen suuhun. Mielestäni on hienoa, että hän ottaa asian niin, että tälläinen on nyt vaan hyväksyttävä, vaikka oma mieli tuntuukin laittavan vastaan. KYllä kai homojen ja lesbojenkin täytyy silti ymmärtää realiteetit; eivät kaikki ihmiset ole asiaan vielä niin hyvin tottuneet ja pidä itsestäänselvyytenä. En minä ainakaan. En silti tarkoita että arvostelisin tai tuomitsisin, en pidä heidän elämäntapaansa sen väärempänä kuin omaanikaan, se vaan TUNTUU OUDOLTA, vaikka kuinka yrittäisin olla kuin ei mitään. Kyllä minä kiinnitin huomiota jokaiseen samaa sukupuolta olevaan pariskuntaqan siinä kättelyssä ja siihen että näitä pareja oli niin monta. Minusta ainakin on hienoa, että Sarvi aikoo pystyä vielä jonain päivänä ottamaan ko. parit itsestäänselvyytenä ja totuttuna asiana! Monet teistä vauhkoajista olette itse paljon suvaitsematomampia.
Toisin kuin Illan Virallinen Morsian Räsänen, joka tälläsi itsensä useampaan kertaan toimittajien eteen suutelemaan sulhoaan. Paljon tökerömpää tuo on, mutta puhuiko Sarvi Räsäsen oikeasta mauttomuudesta mitään? Sarjassamme asiat jotka vaietaan kuoliaaksi?
Siis että homojen pitäisi olla tekemättä normaaleja asioita joita heterotkin tekee siksi että ihmiset ei ole tottuneet? No miten ne tottuukaan sitten?
Ymmärrän Sarven kommentin ihan hyvin.
En mä ole vieläkään tottunut esim. naispappeihin. Enkä kai koskaan totukaan. Jos tarvitsen papin palveluita, en koskaan ota yhteyttä naispappiin. Se ei vaan tunnu luontevalta edelleenkään.
että hän sanoi että homoparien olisi pitänyt jättää tanssimatta. Jos hänellä on vakaa aikomus vielä jonain päivänä tottua siihen ja hyväksyä tämä asia niin eihän sitä nyt hyvänen aika auta yhtään se että homot pysyttelevät hienotunteisesti kaapissa ettei hänelle vaan tulisi outoja riettaita ajatuksia. Asioihin tottuu kun niistä tulee tavallisia eikä siten että niitä salaillaan.
Tämä Sarvihan nimenomaan sanoo että hänellä on vielä totuttelemista tähän asiaan. Mielestäni se, että hän kertoo mielipiteensä, ei tarkoita että hän yrittäisi olla tässä asiassa Jumala, kuten joku jo täällä yritti laittaa sanoja toisen suuhun. Mielestäni on hienoa, että hän ottaa asian niin, että tälläinen on nyt vaan hyväksyttävä, vaikka oma mieli tuntuukin laittavan vastaan. KYllä kai homojen ja lesbojenkin täytyy silti ymmärtää realiteetit; eivät kaikki ihmiset ole asiaan vielä niin hyvin tottuneet ja pidä itsestäänselvyytenä. En minä ainakaan. En silti tarkoita että arvostelisin tai tuomitsisin, en pidä heidän elämäntapaansa sen väärempänä kuin omaanikaan, se vaan TUNTUU OUDOLTA, vaikka kuinka yrittäisin olla kuin ei mitään. Kyllä minä kiinnitin huomiota jokaiseen samaa sukupuolta olevaan pariskuntaqan siinä kättelyssä ja siihen että näitä pareja oli niin monta. Minusta ainakin on hienoa, että Sarvi aikoo pystyä vielä jonain päivänä ottamaan ko. parit itsestäänselvyytenä ja totuttuna asiana! Monet teistä vauhkoajista olette itse paljon suvaitsematomampia.
Haastattelun lopuksi Sarvi otti esiin Linnan juhlien tanssisalissa nähdyt homoparit kun häneltä kysyttiin, olisiko jotain voinut tehdä toisin itsenäisyyspäivän vastaanotolla.
- Olisiko sitten kumminkin voinut jättää poikaparit ja tyttöparit pyörähtelemättä keskenään siellä tanssilattialla. Minulla on ystäväpiirissä lukuisia seksuaalivähemmistöön kuuluvia tyyppejä mutta en usko, että heistä kauhean moni menisi tuollaiselle näyttämölle tanssimaan keskenään. Että vähän kunnioitusta.
että täysin asiallinen tanssiminen juhliin kutsuttuna on joidenin mielestä jotenkin pelottavaa ja tuo ilmeisesti heille seksin mieleen :) Jos tämä tekee meistä "vauhkoajia", niin olkoon sitten niin. Monet meistä kun vain sattuvat tuntemaan homoseksuaaleja ihmisiä, niin tällainen ajattelutapa "homot sitä, homot tätä, pysyköön piilossa" on todella kummallinen. Samanlaisia ihmisiä he ovat kuin muutkin, eivä mitään seksihulluja ja kaikki hekin erilaisia, YKSILÖITÄ.
Pahimmat "vauhkoajat" tässä ketjussa ovat olleet kyllä aivan toisen näkemyksen esittäjiä..
Mutta hienoa toki, että Leena Sarvi kykenee itsereflektointiin.
Tämä Sarvihan nimenomaan sanoo että hänellä on vielä totuttelemista tähän asiaan. Mielestäni se, että hän kertoo mielipiteensä, ei tarkoita että hän yrittäisi olla tässä asiassa Jumala, kuten joku jo täällä yritti laittaa sanoja toisen suuhun.
Mielestäni on hienoa, että hän ottaa asian niin, että tälläinen on nyt vaan hyväksyttävä, vaikka oma mieli tuntuukin laittavan vastaan. KYllä kai homojen ja lesbojenkin täytyy silti ymmärtää realiteetit; eivät kaikki ihmiset ole asiaan vielä niin hyvin tottuneet ja pidä itsestäänselvyytenä. En minä ainakaan. En silti tarkoita että arvostelisin tai tuomitsisin, en pidä heidän elämäntapaansa sen väärempänä kuin omaanikaan, se vaan TUNTUU OUDOLTA, vaikka kuinka yrittäisin olla kuin ei mitään. Kyllä minä kiinnitin huomiota jokaiseen samaa sukupuolta olevaan pariskuntaqan siinä kättelyssä ja siihen että näitä pareja oli niin monta. Minusta ainakin on hienoa, että Sarvi aikoo pystyä vielä jonain päivänä ottamaan ko. parit itsestäänselvyytenä ja totuttuna asiana!
Monet teistä vauhkoajista olette itse paljon suvaitsematomampia.
siis nimenomaan tottuu tällä tavalla pikkuhiljaa, se ei siis tarkoita idiootit sitä, että sitä tottuisi heti kertalaakista ekalla kerralla nähdessään. Eli on siis ymmärrettävä,e ttä todellakin, ihmiset aina aluksi vierastavat uusia juttuja. SIKSI on hienoa, että Sarvi kuitenkin on heti päättänyt alkaa totutella ajatukseen, eikä vastusta asiaa niin että tälläinen on loputtava heti kertaheitolla!
No eikö tää ole aika suoraan sanottu että pitäisi jättää tanssimatta
siis nimenomaan tottuu tällä tavalla pikkuhiljaa, se ei siis tarkoita idiootit sitä, että sitä tottuisi heti kertalaakista ekalla kerralla nähdessään. Eli on siis ymmärrettävä,e ttä todellakin, ihmiset aina aluksi vierastavat uusia juttuja. SIKSI on hienoa, että Sarvi kuitenkin on heti päättänyt alkaa totutella ajatukseen, eikä vastusta asiaa niin että tälläinen on loputtava heti kertaheitolla!
Hivenen erikoista väittää, että pitäisi jättää tanssimatta siksi, etten MINÄ ole tottunut.
paitsi homoja? Ettekö te huomaa millaiseen sananvapautta rajoittavaan yhteiskuntaan ollaan menossa?
Ja tietty mamuja ei saa arvostella.
sensuroidaan takuuvarmasti. Näkeehän sen tälläkin palstalla.
;)
ei ole oikein pitävä peruste mennä sanomaan varsinkaan julkisesti että tämä ja tuo ihminen ja nuo ja nämä ovat toimineet jotenkin väärin tai että olisi pitänyt toimia jotenkin toisin tai jättää jotain tekemättä.
Jos siitä on jotain haittaa tai se rikkoo jotain olennaista moraalin perustaa tai uskonnollista opinkappaletta niin okei, keskustellaan asiasta mutta "musta tuntuu oudolta" on ihan puhtaasti mun omien korvien välissä oleva asia joka ei kelpaa perusteluksi toisten asioiden sorkkimiseen, ei se ole relevanttia juuri mihinkään muuhun kuin mun omiin päätöksiin mun omista asioista.
Saisikohan tälle Sarvelle jossain laitettua henkilökohtaista palautetta?
Ei haluta keskustella asiasta julkisella foorumilla, vaan aloittaa sen sijaan mielummin henkilökohtainen haukkuminen ja vainoaminen (vrt. Päivi Räsänen)
Ai niin, olisikin tullut vääränlainen vastaus.. Kysytäänpä sitten tällä ex-malliblondilta :D
Leena Sarvi ei muuten edes ole mikään etikettiasiantuntija, miksei edes kysytty vaikkapa Kaarina Suonperältä?