Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Ostatko roskapusseja?
15.01.2007 |
Minä ostan, halvemmaksi tulee. Kangaskassi on kaupassa, eikä niitä ilmaisia tule tarpeeksi. Entä biojätepussit? Joskus laiskana ostan, muuten teen hesarista. :)
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ennen tein biopussin sanomalehdestä.