Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei yksinasuminen tarkoita sitä, että ihminen on automaattisesti yksinäinen

Vierailija
01.03.2024 |

Tulevaa Perjantai ohjelmaa kuvataan näin : " Suomessa on jo 1,3 miljoonaa yksin asuvaa. Mikä meitä ajaa yksinäisyyteen?"

Ei nuo kaikki 1,3 miljoonaa ihmistä ole yksinäisiä vaikka joku ei asu heidän kanssa. Ymmärrän toki, että aihe on tärkeä ja Suomessa on paljon yksinäisyyttä. Sitä en ymmärrä miksi pitää kehitellä jotain täysin naurettavia olkinukkeja ja skenaarioita sensaatiohakuisesti. Olen asunut monet elämänvaiheet yksin, ei kuitenkaan tarkoita sitä että olen kärsinyt yksinäisyydestä, tuo ei mene noin yksi yhteen niinkuin jotkut antaa ymmärtää.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut 10v yksin enkä koe yksinäisyyttä. Tylsää on välillä jos jumitan liikaa kotona, mutta kunhan netti toimii niin yleensä löytyy nopeasti jotain mieluisaa tekemistä.

Joskus teininä asuin hetken kahden kämppiksen kanssa, ihan hanuristahan se oli vaikka kavereita oltiinkin. Paljon mieluummin asun yksinäni.

Vierailija
42/42 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä juuri työpäivän ja treenin päälle makoilen puhtaissa lakanoissa syömässä tryffeleitä ja piereskelemässä. Ihana rauha ja vapaus.

N30

Vastenmielistä. Syöt ja pieret yhtä aikaa. Yök!!

Tästä syystä teen sen yksin, omassa kodissa. Ei sitä kodin ulkopuolella tai muiden seurassa näin rennosti voi olla, en ainakaan minä. Ei saa paukkua päästää (siksi ne säästyy iltaan, sosiaalinen työ), ei olla joutilas, puhumattakaan ajan haaskuusta vaivapalstalla. Yksin kaikki tämä on mahdollista ja ihanaa ^_____^

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla