Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Horoskooppimerkki Oinas. Minkälaisia Oinasmiehet ovat?

Vierailija
01.03.2024 |

Faktat pöytään! Mikä on kokemuksesi Oinasmiehistä?

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen parisuhteessa oinas-miehen kanssa. Oinaat ovat innostuneita, itsepäisiä, kunnianhimoisia ja seikkailunhaluisia. Myös aika lapsenmielisiä, tykkäävät pitää hauskaa. Ovat mielestäni myös yllättävän helliä ja romanttisia, vaikkei se välttämättä heti välitykään. 

Oinas esittää kovista, ja onkin ihan hyvä auktoriteettihahmo ja johtaja. Mutta sisimmältään hän on kuin pikkulapsi, joka kaipaa haleja ja hassuttelua. 

Vierailija
62/86 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksanteri I, Suomen Suuriruhtinas on Oinas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuntenut kahdenlaisia oinaita. Toiset on niitä voimakastahtoisia ja ahkeria johtajatyyppejä ja toiset täysin saamattomia lapasia. Molemmille kyllä yhteistä oli tuuliviirimäisyys, töksäyttely ja jatkuva seksistä puhuminen. 

Vierailija
64/86 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi oinasmiestä ollut, kummallakin iso libido ja halusivat todella paljon vaihtelua sängyssä. Ja paljon. Muuten elämän osa-alueilla tuuliviirejä, eivät pidä tasaisuudesta vaan vaihtuvuus on se juttu. Rakastavia, herkkiä, energisiä, aina menossa, joskus levottomia.

Olen luonteeltani täysin vastakohta ja kaipaan vakautta ja turvaa enkä siedä vaihtelevaa ja muutoksentäyteistä elämää.

Minkä horoskooppimerkkinen mies on oinaan vastakohta eli turvallinen, rauhallinen, vakaa ja varma?

Kiinnostaisi myös!

Härkämies tai Rapumies ovat kumpikin rauhallisia miehiä.

Härkä satsaa kumppaniinsa täysillä etenkin jos on tosissaan kiinnostunut ja ihastunut ja jos ei tätä saa ja härkä saa pakit niin helvetti on irti. Härkä räjähtää täysillä.

Vierailija
65/86 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepäisiä. Luulee olevansa jotain maanteiden kuninkaita. Mutta on myös se hellän romanttinen puoli. Kannattaa antaa oinaille omaa tilaa. Parhaiten ystävystyy mielestäni kalan tai vesimiehen kanssa.

Vierailija
66/86 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oinas ja vaaka ja neitsyt vetää puoleensa.

Vierailija
67/86 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin riitapurkari on oinas aina nyrkit ja sarvet ojossa.

Vierailija
68/86 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia itsenäisiä oman tiensä kulkijoita. 

Vesimies on ainoa oman tien kulkija ja oinas on pomo.

Vierailija
69/86 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oinas on yksi johtavimmista ellei johtavin merkki muistaakseni. Tulen merkki. Toiminnan ihmisiä. Eivät liikoja selittele tai jossittele.

Vierailija
70/86 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousukkaita, pyrkyreitä ja kiipijöitä. Eivät ole uskollisia. Oma etu kaikkein tärkein. Itserakkaita.  

Vierailija
71/86 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nousukkaita, pyrkyreitä ja kiipijöitä. Eivät ole uskollisia. Oma etu kaikkein tärkein. Itserakkaita.  

Oinas usein luottaa vain harvoihin ja valittuihin. Jos saat oinaan ystäväksi, luotettavampaa ystävää ei ole. Ovat hyvin oikeudenmukaisia ja reiluja parhaimmillaan. Tietty huonojakin puolia voi olla kuten joka merkissä ja ihmisessä.

Vierailija
72/86 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oinaat ovat lisääntymiskyvyttömiä uroslampaita, eli kuohittuja pässejä.

Vierailija
73/86 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder tuntuu olevan täynnä oinas- ja kaksosmiehiä. Kumpikaan ei oikein herätä kiinnostusta.

Vierailija
74/86 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pasi Viheraho

Vierailija
75/86 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pasi Viheraho

Persoona. Hyvässä ja pahassa. Pasi oli nuorena ujo poika.

Vierailija
76/86 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oinas on paras merkki tai siis MINÄ OLEN ja muut on täys p*skoja. Aina pitää kaikki itse tehdä, kun muut sotkee kaiken.

Vierailija
77/86 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeä ero onko maalisoinas vai huhtioinas. Yleensä ahkeria, maalisoinaat ns. uskollisempia ja perhekeskeisiä. Huhtioinas räiskyvämpi, urheilullisempi,johtavampi. Mutta selvitä aina se nouseva merkki eli askendentti. Se on rinnkain, esim. ulkoinen olemus,olkonäköön vaiktuusta. Mutta aina se oinaskaan ei ole yhtään oinas, transsiitit,,koko astrologinen kartta vaikuttaa niin monin tavoin, että hän voikin olla kuin neitsyt,,se vihoviimeinen kuten skorppari. Nuo aurinkomerkit antaa vain haljua osviittaa. Mutta kyllä itse sevlittäisin koko kartan jos vakavissa olet. on myös yhteensopivuuskarttoja. ne maksaa,mutta avioero on kaliimpi samoin häät ,,lapset jne..

Vierailija
78/86 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalaatuisia. Rahanahneita. Itsekkäitä. Omahyväisiä. Jääräpäisiä. Laiskoja. Saamattomia. Nössyköitä.

Ei tainnut olla aito Oinas eikä edes nousevan merkin Oinas,, juuri ovat  varsinkin maalisoinaat aina töissä tkee montaa työtä, perhe tärkeä ,huhti oinas tekee duunia ja on johtavampi ja aina urheileeee

Vierailija
79/86 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouko Turkka ja Spede Pasanen olivat oinaita. Siitä voi miettiä.

Ei koskaan Vain aurinkomerkki, vaan nouseva merkki, koko tähtukartta. Oinas voikin olla vaikka kalat tai kaksonen, silloin ne ovatkin ihan erilaisia kuin ns. puhdas oinas jonka kartalla  koko keskitymä pleneetoista.. missä huoneessa mikäkin  on,trnasiitit jne.. vaikka mitä. Haljua osviittaa saat vain kun kysyt mikä sun aurinkomerkki on.

Vierailija
80/86 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinaisia jalopeuroja. oikeita alfoja.

Onkohan Teemu Selänne oinas? Ooh! <3

Jalopeura,,eikös se oo Leijona