Horoskooppimerkki Oinas. Minkälaisia Oinasmiehet ovat?
Faktat pöytään! Mikä on kokemuksesi Oinasmiehistä?
Kommentit (86)
Aleksanteri I, Suomen Suuriruhtinas on Oinas
Olen tuntenut kahdenlaisia oinaita. Toiset on niitä voimakastahtoisia ja ahkeria johtajatyyppejä ja toiset täysin saamattomia lapasia. Molemmille kyllä yhteistä oli tuuliviirimäisyys, töksäyttely ja jatkuva seksistä puhuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi oinasmiestä ollut, kummallakin iso libido ja halusivat todella paljon vaihtelua sängyssä. Ja paljon. Muuten elämän osa-alueilla tuuliviirejä, eivät pidä tasaisuudesta vaan vaihtuvuus on se juttu. Rakastavia, herkkiä, energisiä, aina menossa, joskus levottomia.
Olen luonteeltani täysin vastakohta ja kaipaan vakautta ja turvaa enkä siedä vaihtelevaa ja muutoksentäyteistä elämää.
Minkä horoskooppimerkkinen mies on oinaan vastakohta eli turvallinen, rauhallinen, vakaa ja varma?
Kiinnostaisi myös!
Härkämies tai Rapumies ovat kumpikin rauhallisia miehiä.
Härkä satsaa kumppaniinsa täysillä etenkin jos on tosissaan kiinnostunut ja ihastunut ja jos ei tätä saa ja härkä saa pakit niin helvetti on irti. Härkä räjähtää täysillä.
Itsepäisiä. Luulee olevansa jotain maanteiden kuninkaita. Mutta on myös se hellän romanttinen puoli. Kannattaa antaa oinaille omaa tilaa. Parhaiten ystävystyy mielestäni kalan tai vesimiehen kanssa.
Itse oinas ja vaaka ja neitsyt vetää puoleensa.
Pahin riitapurkari on oinas aina nyrkit ja sarvet ojossa.
Vierailija kirjoitti:
Sellaisia itsenäisiä oman tiensä kulkijoita.
Vesimies on ainoa oman tien kulkija ja oinas on pomo.
Oinas on yksi johtavimmista ellei johtavin merkki muistaakseni. Tulen merkki. Toiminnan ihmisiä. Eivät liikoja selittele tai jossittele.
Nousukkaita, pyrkyreitä ja kiipijöitä. Eivät ole uskollisia. Oma etu kaikkein tärkein. Itserakkaita.
Vierailija kirjoitti:
Nousukkaita, pyrkyreitä ja kiipijöitä. Eivät ole uskollisia. Oma etu kaikkein tärkein. Itserakkaita.
Oinas usein luottaa vain harvoihin ja valittuihin. Jos saat oinaan ystäväksi, luotettavampaa ystävää ei ole. Ovat hyvin oikeudenmukaisia ja reiluja parhaimmillaan. Tietty huonojakin puolia voi olla kuten joka merkissä ja ihmisessä.
Oinaat ovat lisääntymiskyvyttömiä uroslampaita, eli kuohittuja pässejä.
Tinder tuntuu olevan täynnä oinas- ja kaksosmiehiä. Kumpikaan ei oikein herätä kiinnostusta.
Vierailija kirjoitti:
Pasi Viheraho
Persoona. Hyvässä ja pahassa. Pasi oli nuorena ujo poika.
Oinas on paras merkki tai siis MINÄ OLEN ja muut on täys p*skoja. Aina pitää kaikki itse tehdä, kun muut sotkee kaiken.
Selkeä ero onko maalisoinas vai huhtioinas. Yleensä ahkeria, maalisoinaat ns. uskollisempia ja perhekeskeisiä. Huhtioinas räiskyvämpi, urheilullisempi,johtavampi. Mutta selvitä aina se nouseva merkki eli askendentti. Se on rinnkain, esim. ulkoinen olemus,olkonäköön vaiktuusta. Mutta aina se oinaskaan ei ole yhtään oinas, transsiitit,,koko astrologinen kartta vaikuttaa niin monin tavoin, että hän voikin olla kuin neitsyt,,se vihoviimeinen kuten skorppari. Nuo aurinkomerkit antaa vain haljua osviittaa. Mutta kyllä itse sevlittäisin koko kartan jos vakavissa olet. on myös yhteensopivuuskarttoja. ne maksaa,mutta avioero on kaliimpi samoin häät ,,lapset jne..
Vierailija kirjoitti:
Omalaatuisia. Rahanahneita. Itsekkäitä. Omahyväisiä. Jääräpäisiä. Laiskoja. Saamattomia. Nössyköitä.
Ei tainnut olla aito Oinas eikä edes nousevan merkin Oinas,, juuri ovat varsinkin maalisoinaat aina töissä tkee montaa työtä, perhe tärkeä ,huhti oinas tekee duunia ja on johtavampi ja aina urheileeee
Vierailija kirjoitti:
Jouko Turkka ja Spede Pasanen olivat oinaita. Siitä voi miettiä.
Ei koskaan Vain aurinkomerkki, vaan nouseva merkki, koko tähtukartta. Oinas voikin olla vaikka kalat tai kaksonen, silloin ne ovatkin ihan erilaisia kuin ns. puhdas oinas jonka kartalla koko keskitymä pleneetoista.. missä huoneessa mikäkin on,trnasiitit jne.. vaikka mitä. Haljua osviittaa saat vain kun kysyt mikä sun aurinkomerkki on.
Vierailija kirjoitti:
Varsinaisia jalopeuroja. oikeita alfoja.
Onkohan Teemu Selänne oinas? Ooh! <3
Jalopeura,,eikös se oo Leijona
Oinas esittää kovista, ja onkin ihan hyvä auktoriteettihahmo ja johtaja. Mutta sisimmältään hän on kuin pikkulapsi, joka kaipaa haleja ja hassuttelua.