Horoskooppimerkki Oinas. Minkälaisia Oinasmiehet ovat?
Faktat pöytään! Mikä on kokemuksesi Oinasmiehistä?
Kommentit (86)
Oinasmieheni on intohimoinen, fyysinen, taiteellinen, avokätinen, romanttinen, omapäinen, kiinnostunut hengellisistä asioista. Olen itsekin oinas ja niin onnellinen, kun vihdoin löysin tarpeeksi tulisen kumppanin.
Eivät siedä itseensä kohdistuvaa kritiikkiä, vika on aina muissa, uskovat olevansa aina oikeassa. Rakastavat mutta väärällä tavalla ja luulevat että rakkaus on sitä että vain Oinaalle tehdään palveluksia
Levottomia tuuliviirejä, joille mikään ei riitä. Olin naimisissa oinasmiehen kanssa, ja 17 vuoden avioliiton aikana muutettiin 6 kertaa. Kun oli rakennettu omakotitalo, sekään ei riittänyt, vaan olisi pitänyt rakentaa heti toinen. Kun oli erottu, lapset sanoivat minulle: "Äiti, nyt ei sitten muuteta mihinkään". Eikä muutettu. Helpotus oli suuri, kun muutin lasten kanssa omaan asuntoon. Tuntui, että voi taas hengittää.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi oinasmiestä ollut, kummallakin iso libido ja halusivat todella paljon vaihtelua sängyssä. Ja paljon. Muuten elämän osa-alueilla tuuliviirejä, eivät pidä tasaisuudesta vaan vaihtuvuus on se juttu. Rakastavia, herkkiä, energisiä, aina menossa, joskus levottomia.
Olen luonteeltani täysin vastakohta ja kaipaan vakautta ja turvaa enkä siedä vaihtelevaa ja muutoksentäyteistä elämää.
Minkä horoskooppimerkkinen mies on oinaan vastakohta eli turvallinen, rauhallinen, vakaa ja varma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi oinasmiestä ollut, kummallakin iso libido ja halusivat todella paljon vaihtelua sängyssä. Ja paljon. Muuten elämän osa-alueilla tuuliviirejä, eivät pidä tasaisuudesta vaan vaihtuvuus on se juttu. Rakastavia, herkkiä, energisiä, aina menossa, joskus levottomia.
Olen luonteeltani täysin vastakohta ja kaipaan vakautta ja turvaa enkä siedä vaihtelevaa ja muutoksentäyteistä elämää.
Minkä horoskooppimerkkinen mies on oinaan vastakohta eli turvallinen, rauhallinen, vakaa ja varma?
Kiinnostaisi myös!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi myös!
No sehän on tietenkin Kärpänen.
Kaipa sinunkin paikkakunnallasi on kirjasto, ap? Lainaa sieltä aihetta käsittelevä kirja!
Soopaa ne ovat, mutta kun nyt vaikutat niin mahdottoman kiinnostuneelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki exät on oinaita ex-työkaverimies ja ex-kaveri molemmat johtajia toivoivat että äkkiä mulle nyt ja heti kaikki. Toinen suojeli tai yritti ja toinen pölötti hitto vie kokoajan. Aika ei ole kullannut muistoja.
Tuo pölötys on niin totta! Ei hetkeäkään hiljaa, olen satavarma että oinailla on ADHD enimmällä osalla
Lounastauollakin tuo OikkuOinas ex-työkaverimies oli nopea ja söi lounaan parissa minuutissa hotkien ja puhe ei näyttänyt koskaan loppuvan. Tunnetaanko me sama Oinasmies?
Vierailija kirjoitti:
Uusi pressamme on oinas.
Aurinkomerkki vai syntymäpäivän mukainen merkki? Onko Kuu Kaloissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi myös!
Härkämies tai Rapumies ovat kumpikin rauhallisia miehiä.
Karseita ovat. Ex oli narsisti ja tuttavan mies on sosiopaatti. Setäni skitsofreenikko. Kaikki nämä ovat oinaita.
Ex-oinas oli (lienee edelleen) perusnegatiivinen, äärimmäisen itsekäs ja hyvin pihi. Täysin kykenemätön näkemään itsessään mitään vikaa. Positiivisia puolia ahkeruus ja huolellisuus, joskin jälkimmäinen meni sekin joskus äärimmäisyyksiin, mikä alkoi taas olla lähinnä rasittavaa. Todella korkea libido.
En ole kaivannut.
Psykopaatti, Narsisti, Impotentti.
Aika pässi. Varsinainen pukki, siis kova pökkimään. Itsekeskeinen: Mää, mää!
Määrätietoinen, oman arvonsa tunteva, vakaa.
Vierailija kirjoitti:
Ex-oinas oli (lienee edelleen) perusnegatiivinen, äärimmäisen itsekäs ja hyvin pihi. Täysin kykenemätön näkemään itsessään mitään vikaa. Positiivisia puolia ahkeruus ja huolellisuus, joskin jälkimmäinen meni sekin joskus äärimmäisyyksiin, mikä alkoi taas olla lähinnä rasittavaa. Todella korkea libido.
En ole kaivannut.
HYh, ihan kuin ex joka oli siis Oinas. Seksiä ei kyllä ollut kuin muiden naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Härkä. Sarvipää sekin, jos mahdollista, niin vieläkin itsepäisempi kuin oinas, osoittaa sen vaan passiivisemmin. Kotikeskeinen, romanttinenkin jopa, ei mitään suuria eleitä, mutta aamukahvit saa sänkyyn esim. Pientä jumitusta asioissa, mutta lempeällä suostuttelulla voi jopa luopua jumittamisestaan.
Tuo pölötys on niin totta! Ei hetkeäkään hiljaa, olen satavarma että oinailla on ADHD enimmällä osalla