Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Horoskooppimerkki Oinas. Minkälaisia Oinasmiehet ovat?

Vierailija
01.03.2024 |

Faktat pöytään! Mikä on kokemuksesi Oinasmiehistä?

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusi pressamme on oinas. 

Aurinkomerkki vai syntymäpäivän mukainen merkki? Onko Kuu Kaloissa?

Syntynyt huhtikuun alussa. 

Vierailija
42/86 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi oinasmiestä ollut, kummallakin iso libido ja halusivat todella paljon vaihtelua sängyssä. Ja paljon. Muuten elämän osa-alueilla tuuliviirejä, eivät pidä tasaisuudesta vaan vaihtuvuus on se juttu. Rakastavia, herkkiä, energisiä, aina menossa, joskus levottomia.

Olen luonteeltani täysin vastakohta ja kaipaan vakautta ja turvaa enkä siedä vaihtelevaa ja muutoksentäyteistä elämää.

Minkä horoskooppimerkkinen mies on oinaan vastakohta eli turvallinen, rauhallinen, vakaa ja varma?

Kiinnostaisi myös!

Härkämies tai Rapumies ovat kumpikin rauhallisia miehiä.

Veljeni on härkä ja rauhallisuus ei todellakaan ole hänen hyveitään. Horoskoopit eivät kerro mitään ihmisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi oinasmiestä ollut, kummallakin iso libido ja halusivat todella paljon vaihtelua sängyssä. Ja paljon. Muuten elämän osa-alueilla tuuliviirejä, eivät pidä tasaisuudesta vaan vaihtuvuus on se juttu. Rakastavia, herkkiä, energisiä, aina menossa, joskus levottomia.

Olen luonteeltani täysin vastakohta ja kaipaan vakautta ja turvaa enkä siedä vaihtelevaa ja muutoksentäyteistä elämää.

Minkä horoskooppimerkkinen mies on oinaan vastakohta eli turvallinen, rauhallinen, vakaa ja varma?

Härkä. Sarvipää sekin, jos mahdollista, niin vieläkin itsepäisempi kuin oinas, osoittaa sen vaan passiivisemmin. Kotikeskeinen, romanttinenkin jopa, ei mitään suuria eleitä, mutta aamukahvit saa sänkyyn esim. Pientä jumitusta asioissa, mutta lempeällä suostuttelulla voi jopa luopua jumittamisestaan.

Mulle tuli mieleen Kumman kaasta se, ku Ellulle piti saada härkämies. "Tiskillä oli söpö kundi, mutta vtt, se oli kalat" 😄

Vierailija
44/86 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oinas on kuohittu pässi. 

Vierailija
45/86 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Härkä. Sarvipää sekin, jos mahdollista, niin vieläkin itsepäisempi kuin oinas, osoittaa sen vaan passiivisemmin. Kotikeskeinen, romanttinenkin jopa, ei mitään suuria eleitä, mutta aamukahvit saa sänkyyn esim. Pientä jumitusta asioissa, mutta lempeällä suostuttelulla voi jopa luopua jumittamisestaan.

Härän kanssa kun kerran yhdessä päätätte olla pari niin olette sitä sitten kunnes kuolema erottaa. Härkä suhtautuu vakavasti sopimuksiin.

Vierailija
46/86 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät siedä itseensä kohdistuvaa kritiikkiä, vika on aina muissa, uskovat olevansa aina oikeassa. Rakastavat mutta väärällä tavalla ja luulevat että rakkaus on sitä että vain Oinaalle tehdään palveluksia 

Vika on tosiaankin aina muissa. Mitä ovat niin hitaita tyhmiä lurjuksia. Oinas rulaa ja on voittaja-ainesta!

Vierailija
47/86 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi myös!

Veljeni on härkä ja rauhallisuus ei todellakaan ole hänen hyveitään. Horoskoopit eivät ke

Vihainen härkä on pelottava yksilö jopa pelottavampi mitä oinas.

Vierailija
48/86 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät siedä itseensä kohdistuvaa kritiikkiä, vika on aina muissa, uskovat olevansa aina oikeassa. Rakastavat mutta väärällä tavalla ja luulevat että rakkaus on sitä että vain Oinaalle tehdään palveluksia 

Vika on tosiaankin aina muissa. Mitä ovat niin hitaita tyhmiä lurjuksia. Oinas rulaa ja on voittaja-ainesta!

No kyllä. Rasittavia, mutta toisaalta myös yhtäkkiä panostavatkin paljon. Niitä rakastaa ja vihaa.

Vierailija
49/86 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouko Turkka ja Spede Pasanen olivat oinaita. Siitä voi miettiä.

Tiedätkö elossa olevia?

Vierailija
50/86 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Härkä. Sarvipää sekin, jos mahdollista, niin vieläkin itsepäisempi kuin oinas, osoittaa sen vaan passiivisemmin. Kotikeskeinen, romanttinenkin jopa, ei mitään suuria eleitä, mutta aamukahvit saa sänkyyn esim. Pientä jumitusta asioissa, mutta lempeällä suostuttelul

Pätee myös naispuoleiseen, voin vahvistaa tämän härkänaisena

Vierailija
51/86 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko jotkut uskoo horoskooppeihin? XD Olen oinasnainen ja mun pitäis olla energinen johtajatyyppi, mutta olen seinäruusu.

Vierailija
52/86 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oinaat ovat kaikkein itsekeskeisin merkki, sanottiin jossain suomalaisen astrologin kirjoittamassa kirjassa.

Vierailija
53/86 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oinas äiti ja tytär. Härkä mies ja leijona poika.

Vierailija
54/86 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies on oinas. Kiltti, rauhallinen, hiljainen, vetäytyvä, älykäs, nörtti, huumorintajuinen. Asiantuntija, mutta ei todellakaan johtajatyyppi.

Vierailija
55/86 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, oih-naita! Kaikki nyppylät ja kukkulat on tehty pompittaviksi.

Vierailija
56/86 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin komppaan, että itsenäisiä mutta lojaaleja. Voivat olla kuumakalleja tai sitten sellaisia vetäytyvämpiä, joilla on joku oma intohimoinen harrastus. Itsepäisiä. Selkeät arvot. Kovia tekemään töitä. Aina jollain tapaa aktiivisia tai suunnittelemassa jotain projektia, lomareissua tai vastaavaa. 

Vierailija
57/86 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi myös!

Veljeni on härkä ja rauhallisuus ei todel

Härkä esittää chilliä, mutta kun hänellä on tarpeeksi stressiä tai häntä painostetaan, sieltä kuoriutuu kunnon psyko raivoaja :D Tiedän, kun lähipiirissä näitä on. Ovat rakkaita, mutta vaikeita. 

Vierailija
58/86 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki exät on oinaita ex-työkaverimies ja ex-kaveri molemmat johtajia toivoivat että äkkiä mulle nyt ja heti kaikki. Toinen suojeli tai yritti ja toinen pölötti hitto vie kokoajan. Aika ei ole kullannut muistoja.

Tuo pölötys on niin totta! Ei hetkeäkään hiljaa, olen satavarma että oinailla on ADHD enimmällä osalla 

Täällä oinas, jonka melkein koko perhe on oinaita ja kaikilla adhd-piirteitä 😂

Vierailija
59/86 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parisuhteessa oinas-miehen kanssa. Oinaat ovat innostuneita, itsepäisiä, kunnianhimoisia ja seikkailunhaluisia. Myös aika lapsenmielisiä, tykkäävät pitää hauskaa. Ovat mielestäni myös yllättävän helliä ja romanttisia, vaikkei se välttämättä heti välitykään. 

Vierailija
60/86 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikä ole. Me oinaat ollaan sellaisia, että ensin suutahdetaan jos joku esittää kritiikkiä meitä kohtaan, mutta otamme sen aina mietintään. Vähän ajan päästä tulemme häntä koipien välissä ja nöyrempinä kohtaamaan kyseisen ihmisen, vaikka edelleen on vaikea ääneen myöntää että ehkä itsessäkin oli jotain vikaa. Tai miehillä ainakin. Ei ehkä naisilla.