Yksin asuva, syötkö ateriasi pöydän ääressä?
Kommentit (40)
Minulla on nyt tietokone keittiönpöydän ääressä, joten syön ihan keittiönpöydän ääressä. Ennen tätä järjestelyä söin usein sohvalla.
Sohvalla ;) Melkein hävetti, kun jouluateriakin kulkeutui olohuoneeseen...
Pöytä tässä on nenän edessä. Työpöytä.
Iltapalan saatan syödä sohvalla telkkaria katsoen, mutta muuten syön kyllä pääsääntöisesti ruokapöydän ääressä keittiössä.
Aiemmin söin sohvalla tai sängyn päällä istuen. Sitten energisoiduin ja nykyään syön asiallisesti ruokapöydän ääressä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Aika harvoin pöydän ääressä. Tosin nyt, kun hommasin uudet huonekalut olohuoneeseen, tulee joskus katseltua telkkaria ja syön samalla. Enkä halua porsastella uudelle sohvalleni, joten silloin syön olohuoneen ruokapöydän ääressä. Tavallisimmin syön makkarissa tietokoneen ääressä. Mulla on niin pieni työpöytä, ettei lautanen mahdu tähän, mutta lasken tarjottimen vieressä olevan sängyn päälle ja lautanen tarjottimelle. Istun työtuolissa. Sunnuntaisin syön aina aamiaiseni sängyssä.
Yleensä keittiön pöydän ääressä, välillä tietokoneen äärellä tai olohuoneen pikkupöydän ääressä tv katsellen
Mä syön usein keittiössä tiskipöydän vieressä seisten, vältän liiallista istumista. Eikä mulla syöminen kauan kestä, yleensä imuroin lautasen tyhjäksi viidessä minuutissa. On niin kiireinen elämä.
Keittiön pöydän ääressä syön nykyään. Ennen söin usein sohvalla, mutta sitten totuin siihen liikaa ja alkoi tehdä heti mieli syödä, kun istui sohvalle. Siksi halusin eroon siitä tavasta.
Sängyssä vedän juuri chili con carnea.
Keittiön pöydällä. Aamupalan syön sohvalla, samoin jos juon teetä.
Sohvalla melkein aina. Joskus hyvin harvoin pöydän ääressä.
Sohvalla. Ei ole ruokapöytää, en tarvitse.
Syön pöydän ääressä. Missäs muualla?