Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olette tehneet sormuksille eron jälkeen? Ja millaisia sormuksia käytätte nykyään?

Vierailija
01.03.2024 |

Kaipaan eron jälkeen sormuksia sormiini, mutta en oikein tiedä millaisia. Suurin osa sormuksista on vihki- ja kihlasormusten näköisiä. 

Mietin myös että pitäisikö myydä vihki- ja kihlasormukset, vai säästäisikö ne vaikka lapsille. Ei niistä taideta paljon maksaa? Omani on valkokultainen timanttisormus kolmella timantilla ja se maksoi uutena vuonna 2007 800€. Varmaan siitä saisi pari sataa nyt? Kihlasormus tavallinen sileä keltakultasormus, mikä ei ollut kallis uutenakaan.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sormukset on korurasiassa, en yhtään tiedä mitä niille tekisin. Pitänee kysyä tyttäreltä, haluaako hyödyntää niitä joskus vai heitänkö vesilintua... En käytä sormuksia tällä hetkellä ollenkaan.

Vierailija
2/41 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möin  poissa   500€     

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin pois. Entinen kumppani häpäisi koko avioliiton, alhaisella tavalla, sormukset menettivät muistoarvonsa.

Vierailija
4/41 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaiseksi laatikossa, todennäköisesti myyn jossain vaiheessa romukullaksi. Ensin kaipasin sormuksia, mutta nyt olen tottunut olemaan ilman. En siis pidä mitään sormuksia.

Vierailija
5/41 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myynyt 

Vierailija
6/41 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan noita käytettyjä vihkisormuksia ostaa? Ne on kuitenkin niin selkeästi vihjisormuksia, enkä ole kuullut että kukaan olisi naimisiin mennessä ostanut käytetyn sarmuksen, ellei nyt jotain antiikkia sitten.

Vierailija
7/41 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin erobileet ja heitin laiturin päästä niin kauas, kuin jaksoin. 

Vierailija
8/41 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukahan noita käytettyjä vihkisormuksia ostaa? Ne on kuitenkin niin selkeästi vihjisormuksia, enkä ole kuullut että kukaan olisi naimisiin mennessä ostanut käytetyn sarmuksen, ellei nyt jotain antiikkia sitten.

Romukullaksi menevät, sulatus ja uuden muotin läpi uusia rakkauksia kohden.. 🥰

Vierailija
9/41 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Romukullaksi menevät, sulatus ja uuden muotin läpi uusia rakkauksia kohden.. 🥰

Mutta niitä on paljon myytävänä ihan tuollaisenaankin esim. panttiliikkeiden sivuilla.

Vierailija
10/41 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukolle annoin takaisin. Ehkä vie sen panttiin kun on niin rahan tarpeessa, että piti varastaa ja myydä minun tavaroitani avioliiton aikana. Hänellä ansiot tuplasti enemmän kuin minulla. Silti mikään ei koskaan riittänyt. 

Vierailija
11/41 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nistä voi sulattaa uusia koruja. 

Vierailija
12/41 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sulattanut, melkoinen harkko jo tullut.  Saisin jo muutaman tonnin myydessä, mutta kasvatan vielä.

Vierailija
13/41 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasiassa muistona. Jos tulee postapokalyptinen maailma tai muutoin kova tarve niin ne voivat toimia kaupankäyntivälineinä. 

Vierailija
14/41 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myynyt romukullaksi.

Vierailija
15/41 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla ne on laatikon pohjalla odottamassa seuraavaa naista. Kaiverrukset vaan uusiksi.

Vierailija
16/41 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron aikoihin oli mainos "Vaihda kulta rahaksi". 

Myin sormukset ja muutaman muunkin entisen kullan antamat korut. 

Vierailija
17/41 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin romukullaksi.

Vierailija
18/41 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin.

Vierailija
19/41 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olisi paras paikka myydä? Mulla leveämpi kihlasormus, kultanen ja vihkisormuksessa useampi pieni timantti. 

Missä niistä maksettaisiin paras hinta?

Vierailija
20/41 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua harmitti kun äitini myi kauniit sormuksensa romukultana, itse olisin ne halunnut mutta kun ei minulta edes kysytty. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän