Mitä olette tehneet sormuksille eron jälkeen? Ja millaisia sormuksia käytätte nykyään?
Kaipaan eron jälkeen sormuksia sormiini, mutta en oikein tiedä millaisia. Suurin osa sormuksista on vihki- ja kihlasormusten näköisiä.
Mietin myös että pitäisikö myydä vihki- ja kihlasormukset, vai säästäisikö ne vaikka lapsille. Ei niistä taideta paljon maksaa? Omani on valkokultainen timanttisormus kolmella timantilla ja se maksoi uutena vuonna 2007 800€. Varmaan siitä saisi pari sataa nyt? Kihlasormus tavallinen sileä keltakultasormus, mikä ei ollut kallis uutenakaan.
Kommentit (41)
Myin pois. Entinen kumppani häpäisi koko avioliiton, alhaisella tavalla, sormukset menettivät muistoarvonsa.
Toistaiseksi laatikossa, todennäköisesti myyn jossain vaiheessa romukullaksi. Ensin kaipasin sormuksia, mutta nyt olen tottunut olemaan ilman. En siis pidä mitään sormuksia.
Kukahan noita käytettyjä vihkisormuksia ostaa? Ne on kuitenkin niin selkeästi vihjisormuksia, enkä ole kuullut että kukaan olisi naimisiin mennessä ostanut käytetyn sarmuksen, ellei nyt jotain antiikkia sitten.
Pidin erobileet ja heitin laiturin päästä niin kauas, kuin jaksoin.
Vierailija kirjoitti:
Kukahan noita käytettyjä vihkisormuksia ostaa? Ne on kuitenkin niin selkeästi vihjisormuksia, enkä ole kuullut että kukaan olisi naimisiin mennessä ostanut käytetyn sarmuksen, ellei nyt jotain antiikkia sitten.
Romukullaksi menevät, sulatus ja uuden muotin läpi uusia rakkauksia kohden.. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Romukullaksi menevät, sulatus ja uuden muotin läpi uusia rakkauksia kohden.. 🥰
Mutta niitä on paljon myytävänä ihan tuollaisenaankin esim. panttiliikkeiden sivuilla.
Ukolle annoin takaisin. Ehkä vie sen panttiin kun on niin rahan tarpeessa, että piti varastaa ja myydä minun tavaroitani avioliiton aikana. Hänellä ansiot tuplasti enemmän kuin minulla. Silti mikään ei koskaan riittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Nistä voi sulattaa uusia koruja.
Olen sulattanut, melkoinen harkko jo tullut. Saisin jo muutaman tonnin myydessä, mutta kasvatan vielä.
Rasiassa muistona. Jos tulee postapokalyptinen maailma tai muutoin kova tarve niin ne voivat toimia kaupankäyntivälineinä.
Tuolla ne on laatikon pohjalla odottamassa seuraavaa naista. Kaiverrukset vaan uusiksi.
Eron aikoihin oli mainos "Vaihda kulta rahaksi".
Myin sormukset ja muutaman muunkin entisen kullan antamat korut.
Mikä olisi paras paikka myydä? Mulla leveämpi kihlasormus, kultanen ja vihkisormuksessa useampi pieni timantti.
Missä niistä maksettaisiin paras hinta?
Minua harmitti kun äitini myi kauniit sormuksensa romukultana, itse olisin ne halunnut mutta kun ei minulta edes kysytty.
Mun sormukset on korurasiassa, en yhtään tiedä mitä niille tekisin. Pitänee kysyä tyttäreltä, haluaako hyödyntää niitä joskus vai heitänkö vesilintua... En käytä sormuksia tällä hetkellä ollenkaan.