Miten voi olla käyttöhuoneita jos huumeiden käyttö on laitonta?
Eikös siellä pitäsi olla korkeintaan kytät valmiina ottamaan niiden huumeet haltuun?
Kommentit (73)
Siten että perustetaan käyttöhuoneita.
Sama ajatus kuin apteekista saatavilla ilmaisilla neuloilla. Kun kuitenkin käytetään laittomuudesta huolimatta, niin käytetään sitten turvallisesti.
Pakuun vaan ja kuskaus johonkin itärajalle karhujen ruuaksi
"Suomessa ei toistaiseksi ole huumeiden käyttöhuonetta. Helsingin kaupunki on esittänyt vuonna 2018 sosiaali- ja terveysministeriölle erillislain säätämistä, jotta kaupungissa olisi mahdollista kokeilla valvottua pistotilaa. "
https://thl.fi/aiheet/alkoholi-tupakka-ja-riippuvuudet/huumeet/huumetut…
Ei käyttö ole rangaistavaa, kaikki muu on.
Vierailija kirjoitti:
No sitten laittomasta hallussapidota
Tämä!!! Nekin rahat tulisi käyttää vanhuksiin ja sairaisiin eikä narkeille.
Vierailija kirjoitti:
Sama ajatus kuin apteekista saatavilla ilmaisilla neuloilla. Kun kuitenkin käytetään laittomuudesta huolimatta, niin käytetään sitten turvallisesti.
Ei suinkaan ole sama ajatus.
Sepä se. Tuetaan verovaroin rikollisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei suinkaan ole sama ajatus.
Mikä sitten on se todellinen ajatus?
Kumpi on parempi ja turvallisempi, käyttötila vai puiston penkki?
Olen aina ihmetellyt sitä, että miten narkkareilla riittää tonnitolkulla rahaa huumeisiin, mutta niillä ei ole varaa ostaa sitä ruiskua, vaan se on yhteiskunnan kustannettava.
Punavihreät haluaa tuhota yhteiskunnan huumeilla.
Siksi ajavat voimakkaasti ainemyönteistä linjaansa.
Ja myös kannabiskäyttäjä on narkkari.
Ei huumeille!
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ihmetellyt sitä, että miten narkkareilla riittää tonnitolkulla rahaa huumeisiin, mutta niillä ei ole varaa ostaa sitä ruiskua, vaan se on yhteiskunnan kustannettava.
No kyl mun fillarista joku sai hyvät rahat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyl mun fillarista joku sai hyvät rahat
Ja mun. Mutta ehkä nistirikollisuus on sitten sitä parempaa rikollisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Käyttö on rangaistavaa suomessa on nimike käyttörikos. Se tarkoittaa sitä ettei yksilöllä ole todellista itsemääräämisoikeutta vaan valtio sanelee että saa päihtyä vain alkoholilla. Tarkalleen impattavat aineet eivät ole käyttörikoksia vain huumeiksi luokitellut aineet ovat käyttörikoksia. Jopa kannabiksen käyttö on suomessa oikein rikos.
Vierailija kirjoitti:
Olen käyttänyt injektioneuloja keittiössä esim suolaamisessa ja joskus sokerin ja mausteiden ruiskuttamisessa
Vierailija kirjoitti:
Kyllä käyttö on rangaistavaa.
Vierailija kirjoitti:
Sepä se. Tuetaan verovaroin rikollisuutta.
Eivät he, jotka käyttöhuoneita tarvitsisivat tue rikollisuutta suuremmin, taitaa se olla se kokaiinia käyttävä vauraammat kansalaiset, jotka huumekauppaa rahoittavat. Nämä nistit ja pikkurikolliset tulevat siinä sivussa.
Samaa mieltä. Poliisien pitäisi heti pidättää ne